کرم لایه بردار قوی [100+ محصول] خرید کرم لایه بردار AHA و BHA – روژه

۱-ابتدا و در سه روز اول کرم روی پوست ساعد دست آزمایش شود. قبل استفاده کرم را روی پوست دست تست کنید؛ در صورت بروز حساسیت، قرمزی زیاد و خارش مصرف را قطع و با پزشک مشورت کنید. کرمهای لایه برداری که علاوه بر اسید میوه حاوی دو ویتامین A و E باشند، اثر بخشی مناسب تری دارند و باعث مرطوب شدن پوست می شود و کاهش چروک های سطحی پوست را به دنبال خواهد داشت. در نظر داشته باشید که پوست های چرب و مستعد آکنه، بهتر است در کنار مصرف کرم لایه بردار ، از روش های مکانیکی لایه برداری نیز استفاده کنند و به استفاده از کرم ضد جوش نیز نیاز پیدا خواهند کرد.

بعد از اینکه پوستتان به استفاده از محصولات اسیدی عادت کرد، دو الی سه بار در هفته استفاده از کرم لایه بردار AHA را به شما توصیه میکنیم؛ در واقع، بهتر است کمکم و آهستهآهسته کارتان را آغاز کنید و به پوستتان فرصت دهید تا بتواند خودش را با مواد موثره موجود در کرمهای لایه بردار AHA وفق دهد. با این کار جوشهای سرسیاه و سرسفید بهوسیله خالی کردن منافذ پوستی از سلولهای مرده بهدامافتاده و چربی در فولیکولهای مو پاک میشود. کرم لایه بردار سینت ایوز به صورت عمقی پوست را از سلولهای مرده و آلودگی ها پاک میکند.

سپس بعد از مدتی میتوانید شبها که صورتتان را حسابی پاک و تمیز کردید، از این کرم استفاده کنید. کسانی که جوشهای سرسیاه میزنند و پوست ناصافی دارند، از این کرم استقبال زیادی کردهاند. در پیری زودرس پوست عوامل محیطی چون تابش خورشید یا آلودگیهای شیمیایی نقش دارند. همچنین در بعضی موارد لیفت پوست را انجام داده و چین و چروک را برطرف یا از ایجاد آن جلوگیری میکند.کرم ضد چروک مای نیز دارای همین عملکردها است. کرمهای ضد چروک، جوان کننده و یا لایه بردار، لایه سلول های مرده را از پوست برداشته، آبرسانی لازم را به آن انجام داده پوست را تغذیه کرده و ترمیم میکند.

برای افراد دارای پوست های معمولی یا مختلط یک تا دوبار استفاده از اسکراب کافی خواهد بود. کرم های ضد چروک مای برای انواع پوست مناسب هستند. لایه برداری یا پاکسازی پوست به معنی برداشته شدن قشر سطحی پوست است. کِرِم های اسکراب یا اکسفولیان به عنوان خراشنده و ساینده پوست استفاده می شوند. با حذف سلول های مرده موجب شادابی و تازه تر شدن پوست می شود. مولکولهای مندلیک اسید از لاکتیک اسید بزرگتر است، بنابراین سرعت نفوذ بالایی نداشته و تاثیراتش با سرعت پایینتری خودشان را نشان میدهند. پیش از خرید، بهتر است کمی از کرمهای لایه بردار AHA را روی پوست گردنتان تست کنید تا ببینید نسبت به آن واکنش جدی التهابی از خود نشان میدهد یا نه.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم لایه بردار هیدروکینون.