ترجمه تخصصی معماری آنلاین

خدمات ترجمه اسناد قانونی مجاز در استرالیا ترجمه تخصصی معماری انگلیسی به فارسی
Mars Translation Services یکی از رهبران ارائه خدمات ترجمه قانونی در استرالیا است. صنعت حقوقی و هر بیننده کوچکی به ما اعتماد دارند که ترجمه های با کیفیت ، کارآمد و تأیید شده را برای هر نیاز ترجمه قانونی خود ارائه دهیم.

ما برای انتقال دقیق و دقیق ترجمه خدمات حقوقی استرالیا به بیش از 120 زبان و بیش از 2000 جفت زبان با ادارات عالی حقوقی و دفاتر حقوقی همکاری می کنیم. خدمات ترجمه Mars به ​​چندین راه حل پیچیده از افشای آزمایشی ، راه حل های زبان به پایان داده است.

چه برای هر موضوع حقوقی به خدمات تفسیر و چه برای ترجمه تعداد زیادی ترجمه زبان تخصصی معماری از اسناد چند زبانه به پاسخ سازگار نیاز داشته باشید ، خدمات ترجمه مریخ هر آنچه را که شما نیاز دارید در یک سیستم عامل دارد.

گروه چند ملیتی ما از متخصصان زبان و کارشناسان حقوقی متخصصان طیف گسترده ای از دامنه های عملی و زمینه های تخصصی ، با درک عمیق اصطلاحات حقوقی به زبان تخصصی خود هستند.

ما برای هر نیاز شما راه حل های سفارشی ارائه می دهیم. ما اطمینان حاصل می کنیم تی اف سنتر که بهترین راه حل مناسب در بودجه شما را پیدا کرده و مشکلات شما را برطرف می کند. برای اطمینان از اینکه همه چیز مطابق با نیازهای شما است ، ما از جدیدترین ابزارها برای کاهش هزینه های پروژه و زمان لازم برای اتمام پروژه شما استفاده می کنیم.

ما در سراسر جهان دفاتر مرجع داریم که از طریق درگاه مشتری هنری ما به راحتی به سیستم ما دسترسی دارند. از طریق هر یک از این منابع به راحتی به ما دسترسی می یابیم. خدمات ما بصورت شبانه روزی و به هر شکل ، زبان یا صنعتی که متعلق به شما باشد در دسترس است.

خدمات برای صنعت حقوقی
ترجمه حقوقی
بررسی سند تفسیر حقوقی
پشتیبانی دادرسی
رونویسی قانونی
تخصص پشتیبانی حقوقی
طی 15 سال گذشته ، خدمات ترجمه مریخ خدمات ترجمه به زبان عمیق استرالیا ترجمه معماری را به صنعت حقوقی ارائه می دهد. وکلا ، شرکت ها و کارشناسان صنعت حقوقی برای ارائه تفسیر و ترجمه به موقع در دامنه گسترده موضوعات و زمینه های تخصصی ، به خدمات ترجمه Mars وابسته اند.

برای پروژه های بزرگ و حساس به زمان که نیاز به ترجمه در تعداد زیادی اسناد زبان خارجی دارند ، ما ترجمه برتر ماشینی ، بررسی اسناد و یک سیستم جدید و پیشرفته را ارائه می دهیم که به ما و مشتریانمان در کاهش هزینه ها ، بدون خطای تضمین کمک می کند نتایج و یک سیستم بررسی سریع تر.

مناطق تمرین کنید
دادخواست ثبت اختراع
ضد اعتماد و رقابت
دادخواست شرکت و تجارت
دادرسی بین المللی / داوری
انطباق جهانی
M&A مرزی
قانون رشوه خواری FCPA و انگلستان
طرفدار بونو
فناوری ترجمه و پورتال مشتری
خدمات ترجمه Mars فقط مترجمان متخصص صنعت بومی را استخدام می کند تا بتوانیم مهارت و هزینه های کمتری را برای مشتریان خود افزایش دهیم. خدمات ترجمه Mars می تواند هزینه های پروژه های با حجم بالا را کاهش دهد و همچنین می تواند اسناد را به عنوان “احتمالاً مناسب” در روند بررسی ما متمایز کند.

در صورت نیاز به ترجمه انسانی با کیفیت بالا برای اسناد و پروژه های حساس به وقت خود با بودجه محدود ، ما می توانیم به شما کمک کنیم. در واقع ، ما بهترین گزینه شما خواهیم بود. سرانجام ، پورتال مشتری با کاربرد ساده گوگل ترجمه ما به مشتریان این امکان را می دهد تا پروژه های جدید را در عرض چند دقیقه قرار دهند ، پروژه های خود را پیگیری کنند و تاریخچه پروژه و فاکتورهای خود را تمام روز ، هر روز بررسی کنند.

امنیت و رازداری
خدمات ترجمه مارس از اهمیت امنیت و رازداری در دفاتر حقوقی و حقوقی آگاه هستند و تمام اقدامات اساسی را برای اطمینان از حریم خصوصی شرکت شما و ایمن نگه داشتن اسناد شما انجام می دهند.

مترجمان و کلیه کارکنان ما موافقت خود را با توافق نامه های عدم افشای اطلاعات اعلام می کنند. ما همیشه اسناد را با استفاده از انتقال FTP در شبکه سرور ایمن خود یا از طریق ایمیل های رمزگذاری شده ارسال می کنیم

ما برای ذخیره اسناد بایگانی شده از سرورهای ایمن در محل خود استفاده می کنیم. برای اطمینان از ایمنی اسناد محرمانه شما ، پس از ارائه ترجمه های شما ، آنها را از سرورها و رایانه های خود حذف می کنیم.

ترجمه اسناد حقوقی
خدمات ترجمه Mars خدمات حقوقی ترجمه اسناد استرالیا را برای توافق نامه ها ، قراردادها و اسناد انطباق ارائه می دهد. ما می توانیم این نیازهای ترجمه را به تعداد دلخواه زبان و زوج زبان برطرف کنیم.

برای پیگرد قانونی و موارد مختلف ، ما اسنادی را که به بیش از 120 زبان نوشته شده ترجمه می کنیم و می توانیم به هر ژانری از جمله سوابق فنی ، سوابق تخصصی ، داده های ذخیره شده الکترونیکی و مکاتبات تجاری ترجمه تخصصی مقاله معماری وابسته باشیم.
فرقی نمی کند که شما یک سند حقوقی ده صفحه ای توسط COB امروز ترجمه کنید یا می خواهید یک راه حل ثابت برای ترجمه اسناد به چندین زبان داشته باشید ، خدمات ترجمه Mars به ​​شما اختصاص داده شده است. ما مترجمان ارشد با تجربه ای داریم که پروژه های شما را مدیریت می کنند. آنها مترجمان قانونی معتبری هستند که تجربه هدایت تیم هایی از مترجمان را دارند تا پروژه های شما را در زمان تعیین شده شما به پایان برسانند و هزینه ها را در بودجه خود نگه دارند

زبان شناسان خبره
مترجمان و مترجمان حقوقی متخصص خدمات ترجمه Mars بهترین در تجارت هستند. برای انتقال دقیق خدمات ترجمه حقوقی برای پروژه های مشتریان خود ، ما فقط متخصصان مجاز زبان را با تخصص موضوع و صنعت و درک عمیق اصطلاحات قانونی محلی استخدام می کنیم. برای استخدام ، مترجمان ما باید بومی زبان تخصصی خود باشند و باید گواهینامه و اثبات تجربه خود به عنوان مترجم قانونی داشته باشند.

صلاحیت های دقیق
هر فرد از تیم متخصص ترجمه حقوقی خدمات ترجمه مریخ از طریق پیشرفت آزمایشات و ارزیابی های دقیق ، مطابق با هنجارهای QA دارای گواهینامه ISO ، واجد شرایط شده اند. حداقل یک یا بیشتر از انجمن های مشهور جهانی و مشهور زیر ، کارشناسان ترجمه حقوقی ما را تضمین می کنند:

انجمن مترجمین آمریکا (ATA)
انجمن ملی مترجمان و مترجمان قوه قضائیه (NAJIT)
موسسه ترجمه و تفسیر (ITI)
شما می توانید روی ما حساب
ما کارکنانی از ارائه دهندگان خدمات مشتری فصلی داریم که به شما ترجمه تخصصی معماری انگلیسی به فارسی در هر زمینه و هر چیزی کمک می کنند ، مهم نیست که ساعت چند است یا اهل کجا هستید. ما همیشه برای مشتریان خود در دسترس هستیم ، خدمات 24 ساعته مشتری ما برای کمک به شما در مهلت مقررات محدود برای هر تعداد نیاز قانونی ترجمه شما ایجاد شده است. مشتریان ما به مدیریت پروژه و ما اعتماد دارند. ما یک سیستم تضمین کیفیت جامع داریم که برای ارائه به موقع و ترجمه دقیق هر زمان یا به هر حال شما به آنها احتیاج دارید ، ایجاد شده است.

تفسیر حقوقی
مترجمان متخصص خدمات ترجمه مارس برای ارائه خدمات تفسیر حقوقی استرالیا برای حضور در دادگاه و بیش از 120 زبان در همه جای دنیا در دسترس هستند. ما مترجمان خود را برای تجربه گسترده حقوقی ، تخصص خاص ترجمه تخصصی معماری آنلاین موضوع و مهارت زبان انتخاب می کنیم.

مفسران ما وقت شناس ، كاملاً مختصر و آموزش دیده درمورد موضوع موردنظر و دارای مهارت حرفه ای هستند. به غیر از تفسیر حضوری ، ما همچنین خدمات تفسیر تلفنی و ویدئویی از راه دور را برای هر صنعت حقوقی ارائه می دهیم.

ما مجموعه کاملی از خدمات تفسیر حقوقی از جمله:
همزمان
پی در پی
ترجمه بینایی
تلفن و فیلم
تخصص تفسیر حقوقی
سیستم گسترده ما از مترجمان حقوقی متخصص استرالیا می تواند تفسیرهای متوالی ترجمه معماری و همزمان را در حوزه وسیعی از موضوعات و زمینه های تخصصی منتقل کند. ما با احتیاط مناسب ترین مفسران حقوقی را برای هر مورد خاص انتخاب می کنیم و تضمین می کنیم که آنها کاملاً آماده و آماده برای ارائه بهترین تفسیرهای ممکن هستند. این به این معنی است که هر مترجم باید دارای مدارک تخصصی و گواهینامه های دادگاه مناسب باشد و هر مترجم در Mars Mars از آنها برخوردار است.

مفسران حقوقی ما توسط پروسه سختگیرانه تضمین شده ISO با کیفیت ، غربالگری و تأیید می شوند. جدا از آموزش و آزمایش ، ما به مهارت های ارتباطی شگفت انگیز ، مهارت های بین فردی و تجربه حرفه ای نیاز داریم. ترجمه تخصصی معماری سرانجام ، بخش اعظمی از مترجمان و مترجمان متخصص ما از انجمن هایی مجوز می گیرند:

انجمن ملی مترجمان و مترجمان قوه قضائیه (NAJIT)
انجمن مترجمین آمریکا (ATA)
انجمن مفسران دادگاه کالیفرنیا (CCIA)
موسسه ترجمه و تفسیر (ITI)
امنیت و رازداری