خرید کمیک بوک زبان اصلی

کمیک یک کتاب داستان کوتاه است. کتاب داستان که خرید کمیک بوک زبان اصلی از عناصر مختلف برای انتقال پیام و داستان خود استفاده می کند. کتابهای تصویری شامل تطبیق چندین تصویر متوالی هستند و از عناصری مانند حباب گفتار ، حروف برای نشان دادن مکالمه و توضیحات کوتاهی که برای بیان داستان استفاده می شود ، استفاده می کنند. اندازه و مکان تصاویر متوالی خرید کتاب کمیک اورجینال، ترتیب بیان و طرح داستان را کنترل می کند. معمولاً برای نمایش و ترسیم تصاویر متوالی از طراحی کارتون و سایر تکنیک های تصویرسازی مشابه استفاده می شود.

چندین نفر در ساخت این کمیک نقش دارند:

نویسنده: مسئول قصه گویی و قصه گویی. گفتگوی شخصیت ها ، روایت داستان و کتیبه ها به عهده نویسنده است.
کاریکاتوریست: او سخت ترین کار را برای ایجاد کمیک دارد. او مسئول تمام یا بخشی از ساختمان است که در اصل یکی از نویسندگانی است که در نقاشی و نقاشی نیز فعالیت دارند.
قلم زن: حکاک مسئول بهبود طرح اصلی و نقشه های طراحی شده توسط طراح است.
طراح: طراح رابط بین نویسنده ، حکاک و هنرمند است. با کمک نویسنده ، طراح طرح اصلی را برای هر صفحه کمیک به تصویر می کشد ، مکان هر تابلو و محتویات آن و همچنین شکل صورت و بدن شخصیت ها را تعیین می کند.
هنرمند: هنرمند مسئول به پایان رساندن کمیک است. رنگ ها در دنیای کمیک ها به او می رسند ، که خرید کمیک بوک زبان اصلی نقش مهمی در روانشناسی هر شخصیت و بدنه داستان ایفا می کند.
تصویرگران: تصویرگران یا تصویرگران همان هنرمندان ، حکاکان و طراحان هستند.
نویسه های چینی: نویسه های چینی بالن هایی را برای دیالوگ ها ، جلوه های صوتی و زیرنویس ها ایجاد می کنند و آنها را در مکان خاصی در صفحات کتاب های کمیک قرار می دهند.
ویرایشگر: قبل از چاپ هر نسخه را بررسی می کند تا از نظر فنی مشکلی نداشته باشد.
برای توصیف کامل کمیک ها به مقالات طولانی و طولانی نیاز است. هدف اصلی این مقاله ارائه انواع مختلف کتاب های مصور است و تا آنجا که به این مقاله نیاز است ، قالب کمیک ها را در نظر گرفته ایم. اکنون جنبه تاریخی کمیک را بررسی کرده و سپس انواع آن را ارائه می دهیم.

کمیک

تاریخچه کمیک ؛ داستانی که به انسان برمی گردد

اولین کمیک ها قبل از اختراع نوشتن ساخته شدند. دوره ماقبل تاریخ و جایی در غار لاسکو ، در جنوب غربی فرانسه ، اولین رویاپردازان اسطوره هایی را در قلب غار نقاشی کردند.

در اواسط قرن بیستم ، تصاویر در ایالات متحده ، اروپای غربی (به ویژه فرانسه و بلژیک) و ژاپن خرید کتاب کمیک رونق گرفت. شخصیت های کمیک بوک در اروپا به آثار رودلف تففر در دهه 1830 باز می گردند و در داستان های کمیک مانند تن تن و میلو در دهه 1920 رشد می کنند. در ایالات متحده در اوایل قرن بیستم ، داستانهای تصویری در رسانه ها به عنوان مجله منتشر می شد و بعداً در دهه 1930 به مجله ای مستقل تبدیل شد.

ژاپن دارای تاریخ غنی تری از قصه گویی بصری است. طراحی کمیک های مانگای ژاپنی در قرن سیزدهم آغاز شد. پس از جنگ جهانی دوم ، کاریکاتوریست هایی مانند اوسامو تزوکا ظاهر شدند که سنترال نیوز نقش مهمی در محبوبیت کمیک ها در بین ژاپنی ها ایفا کردند.

کمیک

انواع مختلف کمیک

اکنون که تاریخ کمیک ها و نحوه بوجود آمدن آنها را می دانیم ، وقت آن است که خرید کتاب کمیک به انواع مختلف داستان های کمیک نگاه کنیم. فرمت های رایج در دنیای کمیک شامل 13 نوع مختلف است. تفاوت اصلی در نحوه انتشار آنها است. این 13 فرمت مختلف عبارتند از:

مجموعه محدود / سریال کوتاه:
این کمیک ها داستان خود را به تعداد محدود بیان می کنند. در مجموعه های کوتاه ، تعداد قسمت ها اغلب از شش قسمت تجاوز نمی کند ، اما گاهی بسته به ظرفیت داستان ، یک یا دو قسمت دیگر اضافه می شود.

کمیک:
کمیک ها گاهی اوقات به دلیل شباهت اسمی با کمیک ها دچار سردرگمی می شوند. از طرف دیگر خرید کمیک بوک، کمیک منشاء کمیک ها تلقی می شود. کمیک ها ستون و قسمتی در مجلات غیر کمیک دارند و روزانه ، هفتگی یا ماهانه منتشر می شوند.

کمیک بوک با یک شماره: تعداد صفحات این نوع کمیک ها از 20 تا 32 صفحه است و گاهی اوقات کم و زیاد می شوند. کمیک های تک شماره ای به صورت سری منتشر می شوند و شبیه مجلات هستند. دلیل انتخاب نام برای آنها این است که هر تعداد از این کمیک ها با یک شماره مشخص مشخص می شوند.
سریال های طولانی: از نام آنها مشخص است که برخلاف سریال های کوتاه ، آنها از قسمت های بیشتری تشکیل شده اند. تعداد قسمت هایی که یک کمیک را از کوتاه به طولانی می سازد برای هر ناشر خرید کمیک زبان اصلی متفاوت است.
کمیک های یک جلدی: کل داستان در یک جلد و یک کتاب بیان می شود و در کمیک های دیگر به بیان آن داستان ادامه نمی دهند.
کمیک سالانه: همانطور که از نامش پیداست ، سالی یک بار منتشر می شود و خرید کمیک بوک معمولاً قسمتی از داستان یکی از کمیک های همنام را به صورت چاپی بیان می کند و دارای صفحات بیشتری نسبت به شماره های واحد است.
Comic Prestige: معمولاً صفحات بیشتری بین 48 تا 64 دارند و کیفیت جلد و کاغذ بالاتر است.
کمیک های دیجیتال: نسخه ای از کمیک ها که برای خواندن با استفاده از تلفن همراه یا رایانه شخصی منتشر می شوند.
اگر تا به حال به دنیای کمیک ها نرفته اید ، احتمالاً این فرم برای شما عجیب و کودکانه است ، اما خرید کمیک اورجینال باید بدانید که در محتوای این داستانها ، مفهوم مسائل مختلف مردم شناسی مانند معضلات اخلاقی ، رذایل و اخلاقی و رفتاری خوبی ها و بدی ها راه درست را از اشتباه تشخیص می دهند و… راهی عالی برای آموزش جامعه

متأسفانه در جوامع ایرانی کمتر به این هنر نوشتاری تصویری توجه می شود و این اتفاق ناخوشایند است که جامعه از یکی از جذاب ترین اشکال آموزش خود محروم است. در این مقاله سعی کردیم شما را با معرفی انواع کمیک ها با این دنیای جادویی خرید کمیک زبان اصلی آشنا کنیم. امیدواریم داستانهای مصور و غنی جایگاه خوبی در بین مردم ایران پیدا کند.