سفارش ترجمه آنلاین

بهترین روش های ترجمه هتل برای قطر سایت ترجمه رایگان
ترجمه هتل و مهمان نوازی
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
قطر یک شبه جزیره است و در امتداد ساحل خلیج فارس واقع شده است. این شهر عمدتا از سواحل و تپه های شنی به جز بزرگترین شهر دوحه تشکیل شده است. این شهرت برای بسیاری از موارد از جمله نفت خام گاز طبیعی مشهور است و قبل از این کشف ، برای غواصی مروارید بسیار معروف بود. قطر نسبت به جمعیت کم و فروتن خود به خاطر اقتصاد پردرآمد و بدون مالیات تی اف سنتر شهرت دارد (1).

ترجمه هتل برای قطر بهترین روشهای ترجمه gpi_hotel برای قطر

قطر گردشگران زیادی به عنوان خط افق زیبای خود دارد ، مکانی آرام که در تاریخ غوطه ور است و طبیعت بدون مالیات مردم را به بازدید از قطر سوق می دهد. این به توسعه صنعت مهمان نوازی کمک کرده است. قطر ، همانطور که گفته شد ، یک کشور کوچک و مهم است و می توانید مشاهده کنید که در طول سال ها تعداد هتل ها به شدت گسترش یافته است. ترجمه زبان تخصصی در سال 2010 تنها 66 هتل تاسیس شده است ، اما تا سال 2019 بیش از 109 هتل ثبت شده است (2).

حتی اگر این تعداد کم به نظر برسد ، اما برای اندازه قطر این مقدار زیاد است. تجارت هتل در قطر بسیار رقابتی است و به عنوان یک هتل دار ، ارتقا’s امتیازات منحصر به فرد فروش هتل خود برای حفظ رقابت مهم است.

صنعت مهمان نوازی در خاورمیانه پر از هتل های مجلل است. با قطر که یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است ، مطمئناً آنها از شیک ترین هتل های جهان برخوردار خواهند بود. هنگام رزرو تعطیلات در قطر ، برای بازدیدکنندگان مهم است که هتل ها از آنها پذیرایی کنند تا در سفر احساس خوش آمد گویی و آرامش کنند. هتل ها می توانند و باید اطلاعات مختلفی را به زبانهای بومی مهمانان خود از جمله محتوای وب سایت ، مواد بازاریابی ، کیت های استقبال ، علائم و حتی منوها ارائه دهند. تهیه مطالب به زبان های مختلف تعامل و وفاداری با میهمانان هتل را بهبود می بخشد.

در GPI ما مشتریان مهم مهمان نوازی خود ، از جمله مجموعه Hyatt ، Four Season ، Atlantis ، Kempinski ، Hilton ، Intercontinental و بسیاری دیگر را ارزیابی می کنیم. ما در اینجا چند نکته و ترفند برای بهترین روش ها برای هتل های قطر داریم.

بهترین ترجمه ها برای هتل های قطر
بهترین ترجمه ها برای هتل ها در قطر ترجمه gpi_hotel بهترین روش ها برای قطر

ارزیابی بازارهای هدف که از هتل شما بازدید می کنند بسیار مهم است.
دیدن اینکه بازدید کنندگان وب سایت و مهمانان واقعی شما از کجا آمده اند ، به شما کمک می کند تا بازاریابی و فروش هتل خود را به سمت بازارهای مناسب کشور معطوف کنید. این به نوبه خود به شما می گوید که برای استفاده از زبان هتل ها به چه زبان / محلی ترجمه کنید.

کدام زبان عربی را هدف قرار می دهید؟
شما می توانید به سادگی عربی قطر را هدف قرار دهید. با این حال ، این زبان عربی بسیار محلی خاص این منطقه است. برای بازاریابی بیشتر در آن منطقه از خلیج فارس و فراتر از آن ، باید تعیین کنید که مهمانان شما از کجا می آیند. ما همیشه استفاده از MSA (مدرن عربی استاندارد) را توصیه می كنیم ، زیرا این كار در سراسر منطقه خلیج فارس مورد استفاده و پذیرش است.

برخی از نوشیدنی ها را به عربی ترجمه نکنید.
مهم است که به بازار محلی خود و قوانین موجود در مورد آنچه ترجمه گوگل یا ترجمه نمی شود ، توجه کنید. ارائه دهنده ترجمه شما می تواند نکاتی را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، حذف نوشیدنی های الکلی از فهرست های ترجمه شده به زبان عربی معمول است.

آیا وب سایت یا موتور رزرو شما ترجمه شده است؟
ترجمه وب سایت شما گردشگران و بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا هتل شما را جستجو کرده و به راحتی کتاب را مستقیماً رزرو کنند. برخی از گردشگران و بازدیدکنندگان ممکن است از طریق یک موتور رزرو شخص ثالث در آنجا سایت هایی مانند hotels.com یا booking.com ترجمه شده را رزرو کنند. این امر به آنها در تحقیقات مقصد ، تصمیم گیری و تجربه رزرو یکپارچه بسیار کمک می کند. بنابراین ، برای تشویق رزروهای مستقیم بیشتر ، مهم است که وب سایت و صفحه رزرو خود را به محبوب ترین زبان های منطقه خود ترجمه کنید.

آیا فهرست ها ، تابلوها و پیام های خوش آمد گویی شما در تلویزیون و کیوسک ها ترجمه شده است؟
ترجمه منوها ، علائم و سایر پیام های هتل شما یک فضای خوشامدگویی برای گردشگران و بازدید کنندگان بین المللی ایجاد می کند. در بسیاری از بررسی ها در سایت های بررسی سفر ، قدردانی از علائم ترجمه شده و منوها که باعث می شود مهمان و خانواده آنها تجربه لذت بیشتری داشته باشند ، ذکر شده است.

لیستی از منابع تفسیر را در میز دربان خود داشته باشید.
ارائه خدمات ترجمه به لیوان یا لیستی از مترجمان در اتاق دربان شما مزیت بزرگی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در ایجاد موانع زبان و تشویق مهمانان برای لذت بردن از هتل و فراتر از شهر شما در طول اقامت است.

نتیجه
این یک منبع ارزشمند برای هتل ها است که می توانند خدمات ترجمه را برای پذیرایی از بازدید کنندگان خود ارائه دهند. صنعت مهمان نوازی همه چیز در مورد ارائه خدمات ، به ویژه در قطر ، فراتر از حد است. چرا وب سایت و وثیقه خود را ترجمه نکنید تا خیال بازدید کنندگان خود را راحت کنید ، رتبه بندی هتل خود را با بررسی های مثبت افزایش دهید و بازدید کنندگان بیشتری را از سراسر جهان جذب کنید!