کرم ضد لک و روشن کننده پوست فور اور بلوم

این کرم سیستئامین رو من تلفنی از داروخونه جمالزاده و به سیما پرسیدم و گفتن ۴۸۸ تومن. اما آیا تمامی کرم های عرضه شده در این زمینه این ویژگی مهم را دارند؟ اما قطعا این محصول بر روی پوست شما اثر گذار خواهد بود و تیرگی های جای جوش را کمرنگ و یا از بین خواهد برد. از طرفی ویتامین سی بسیار مکمل خوبی برای محصول ضد لک و روشن کننده است. ویتامین سی علاوه بر جلوگیری از انتقال رنگدانه به سطح پوست، خاصیت لایه برداری نیز دارد. با سلام و وقت بخیر ، کرم ویتامین سی را می توانید دو بار در 24 ساعت استفاده کنید ( به عنوان مرطوب کننده سبک با قدرت جذب سریع و بالا ) ، یک بار صبح بعد از اینکه پوست خود را شستشو می دهید و یک بار شب و قبل از اعمال کرم ضد لک و روشن کننده ، کرم ضد لک و روشن کننده هم می تواند از شب تا صبح بر روی پوست باشد ، ار کرم ضد چروک و جوان کننده هم در طول روز می توانید یک یا دو بار استفاده کرم ضد لک لدورا دیجی کالا کنید.

توجه داشته باشید که بعد از بهبود حتما و حتما از یک ضد آفتاب در طول روز استفاده گردد. سلام ، وقت شما بخیر ، باید از محصول ضد لک و روشن کننده استفاده کنید و میزان بهبود و اثر گذاری بعد از استفاده از این محصول را ببینید ، و حد الامکان از محصول ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید تا اثر گذاری منفی بر روی پوستتان نداشته باشد. با سلام و وقت بخیر ، با توجه به سرد تر شدن هوا و نیاز پوست به رطوبت بیشتر و همچنین به خاطر احساس آلودگی های روی پوست شما، 2 محصول به شما پیشنهاد می گردد ، یکی محصول ژل شستشوی فور اور بلوم که آبرسان بوده و قدرت پاک کنندگی خوبی دارد و می تواند پوست شما را از هر نوع آلودگی تمیز کند و بسیار مغذی است ، و محصول دوم که پس از شستن پوست باید مورد استفاده قرار گیرد، کرم ویتامین سی بلوم است که بسیار مرطوب کننده خوبیست و در شادابی و حتی روشن شدن پوستتان در آن ناحیه از صورت به شما کمک زیادی خواهد کرد.

سلام و سپاس از دیدگاه مثبت شما ، بله ، این کرم بسیار ملایم است و می توانید مصرف آن را ادامه دهید ، اما پیشنهاد میشود میزان استفاده از کرم را کمتر کنید ، در غیر این صورت از کرم ویتامین سی به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید. فقط میخوام بدونم مصرف کرم را باید ادامه داد یا بعد از پایان دوره مصرف دیگه نیازی به تجدید اون نیست؟ ب ترتیب باید کدوم را اول بزنم و در چه ساعاتی از شبانه روز استفاده کنم بهتره؟ شاید با خودتان بگویید من که همیشه از ضد آفتاب استفاده کردهام چرا دچار لکههای مختلف و تغییر رنگ پوست شدهام.

همچنین از ژل شستشوی این برند به عنوان شوینده پوست صورت استفاده گردد. بر فرض برای افراد بالای چهل سال بهتر است حتی در صورت عدم وجود لک این سری از کرم ها استفاده شود تا به دلیل افزایش سن پوست دچار کک و مک نشود و کرم های ضد لک از زیبایی شما محافظت کند. سلام ، پیشنهاد می شود از این کرم بیشتر در قسمت هایی از پوست که لک و تیرگی وجود دارد استفاده شود و به منظور یکنواخت سازی ، دو تا سه بار در هفته نیز بر روی کل صورت استفاده گردد.