پیشگیری از COVID-19: “براکت های ماسک” صورت در حال محبوب شدن هستند ، اما در اینجا چیزی است که باید قبل از سفارش آن بدانید

از زمان کووید -19 همه گیری اعلام شده است ، ماسک های صورت برای همه ضروری شده است. وقتی اهمیت آنها را در زندگی خود پذیرفتیم ، نوآوری منجر به پر شدن بازار با گزینه های مختلف شد ، از ماسک هایی که در اثر تماس ویروس را از بین می برد تا گزینه های گلدوزی شده متناسب با نیازهای شیک شما.

اما علی رغم این واقعیت که مردم هنگام خرید ماسک صدها گزینه برای انتخاب دارند ، هنوز هم بسیاری از آنها شکایت مشترک دارند. و این همان جایی است که براکت های ماسک وارد تصویر می شوند.

براکت های ماسک صورت چیست؟

براکت ماسک صورت یا بریس ماسک قاب قفس مانند است که به شکل ماسک طراحی شده است. این باید در زیر ماسک پوشیده شود تا شکل ماسک را حفظ کند و مانعی بین ماسک و صورت شما باشد. این ماده از موادی مانند پلاستیک یا سیلیکون تشکیل شده است. در اطراف گونه ها و چانه قرار می گیرد و روی پل بینی قرار می گیرد. ممکن است قلاب هایی برای بستن ماسک در آن وجود داشته باشد. این موارد بیشتر متناسب با ماسک های جراحی طراحی شده اند و به راحتی برای خرید آنلاین در هند در دسترس هستند.

چرا براکت های ماسک تقاضا پیدا می کنند؟

گفته می شود ، گفته می شود براکت ماسک در کاهش ناراحتی مربوط به استفاده از ماسک مفید است. در اینجا چند مزیت فرض شده بریس ماسک آورده شده است:

1. مردم غالباً از مشکلات تنفسی شکایت دارند در حالی که ماسک و ماسک می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر تنفس کنید.

2. برخی از افراد ممکن است در مکالمه از طریق ماسک با مشکل روبرو شوند اما بریس به شما امکان می دهد واضح تر صحبت کنید.

3. ماسكنه ، نوعي آكنه كه به دليل تحريك پوست و تعريق ناشي از استفاده از ماسك رخ مي دهد اين اواخر شايع شده است. بریس ماسک همچنین ادعا می کند که از این مشکل پوستی جلوگیری می کند.

4- الیاف پارچه ای ماسک نیز ممکن است نوک بینی یا لب ها را غلغلک دهد و این باعث ایجاد مزاحمت برای برخی می شود. بریس ماسک از تماس ماسک با صورت جلوگیری می کند.

آیا استفاده از براکت ماسک صورت ایمن است؟

از هم اکنون ، اطلاعات کمی وجود دارد ، زیرا هیچ مطالعه و تحقیق در مورد اثربخشی براکت ماسک صورت انجام نشده است. بنابراین ، چند نگرانی در مورد استفاده از آن وجود دارد.

ماسک با پوشاندن دهان ، بینی و چانه ایمنی را تضمین می کند. یک ماسک مناسب نصب شده باید به درستی این قسمت های صورت را بپوشاند تا حداکثر محافظت از شما و همچنین افرادی که با آنها تماس دارید محافظت کند.

اگر یک براکت ماسک صورت شکافهای کوچکی بین لبه های ماسک ایجاد کند ، به خوبی روی صورت قرار نگیرد یا باعث نشود که ماسک صورت را به اندازه کافی بپوشاند ، ممکن است خطر گسترش را افزایش دهد کووید -19 . به همین دلیل است که اگر می خواهید از براکت ماسک صورت استفاده کنید ، باید براستی پیدا کنید که کاملاً متناسب با ماسک و صورت شما باشد. همچنین لازم است بعد از هر بار استفاده ، آن را درست مثل ماسک خود بشویید یا ضد عفونی کنید.

کسانی که به دنبال تسکین ماسک با استفاده از براکت ماسک صورت هستند باید این واقعیت را در نظر بگیرند که ممکن است یک براکت ماسک باعث تحریک پوست شود. بهترین شرط شما برای جلوگیری از ماسک استفاده از ماسک پارچه ای تمیز و نرم است و ماسک را بعد از هر بار استفاده (اگر قابل استفاده مجدد است) بشویید. استفاده از مرطوب کننده سبک یا کرم ضد آفتاب نیز ممکن است مفید باشد.

در پایان ، باید به خاطر داشته باشید که هدف نهایی ماسک ایمنی است و براکت های ماسک صورت نباید هدف را به خطر بیندازند. علاوه بر این ، اگر راحتی شما نیاز به پوشیدن ماسک صورت با بریس دارد ، این گزینه بهتر از پوشیدن ماسک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد اینکه ماسک های صورت در برابر چقدر مفید هستند بخوانید کووید -19 .

مقالات مربوط به سلامتی در Firstpost توسط myUpchar.com ، اولین و بزرگترین منبع هند برای اطلاعات پزشکی تأیید شده ، نوشته شده است. در myUpchar ، محققان و روزنامه نگاران با پزشکان همکاری می کنند تا اطلاعاتی در مورد همه چیز در مورد سلامتی به شما ارائه دهند.