واکسن COVID-19 تا ژوئیه-آگوست به 30 کریپت می رسد ، می گوید: کارکنان مراقبت های بهداشتی ، افراد بالای 65 سال اولویت دارند

وزیر بهداشت اتحادیه با بیان اینکه همه چیز با دیدگاه علمی توسط کارشناسان در حال تصمیم گیری است ، ابراز اطمینان کرد که واکسن COVID-19 طی سه تا چهار ماه آینده آماده خواهد شد

واکسن COVID-19 تا ژوئیه-آگوست به 30 کریپت می رسد ، می گوید:  کارکنان مراقبت های بهداشتی ، افراد بالای 65 سال اولویت دارند

تصویر پرونده وزیر بهداشت اتحادیه دکتر سخت وردان. PTI

دهلی نو: ابراز اطمینان از اینکه الف کووید -19 واکسن در سه چهار ماه آینده آماده خواهد شد ، وزیر بهداشت اتحادیه روز پنجشنبه گفت که دولت یک برنامه اولویت بندی دقیق با کارکنان مراقبت های بهداشتی و افراد بالای 65 سال در بالای لیست تهیه کرده است.

وردان خطاب به وبینار ملی FICCI FLO با موضوع “الگوی بهداشت تغییر در طول و بعد از COVID” گفت که تخمین زده می شود 400 تا 500 میلیون دوز واکسن تا 250 تا 300 میلیون نفر در ماه های ژوئیه تا آگوست در دسترس باشد.

“من اطمینان دارم که کووید -19 واکسن در سه چهار ماه آینده آماده خواهد شد “.

“طبیعی است که توزیع واکسن باید در اولویت قرار گیرد. همانطور که می دانید کارکنان مراقبت های بهداشتی که رزمندگان تاج هستند اولویت بندی می شوند ، سپس افراد بالای 65 سال اولویت بندی می شوند و سپس افراد 50-65 ساله سن افراد اولویت بندی شده است. سپس افراد زیر 50 سال که بیماری های دیگری دارند ، “.

وردان گفت که همه چیز با دیدگاه علمی توسط کارشناسان در حال تصمیم گیری است.

وی گفت: “ما یک برنامه دقیق دقیق در این زمینه تهیه کرده ایم.”

وردان گفت: “آنچه كه در ماه مارس-آوریل سال آینده باید انجام دهیم ، فقط از همین حالا برنامه ریزی را برای آن آغاز كرده ایم.”

وزیر گفت: “ما همچنین یک سیستم پاسخ یکپارچه علیه کووید -19 و همچنین میزبان آزمایشات بالینی برای همه واکسنهای اصلی خواهد بود. حدود 20 واکسن در مراحل مختلف تولید هستند. “

وی گفت: در مورد 90-99 درصد مقابله با کووید -19 فقط از طریق محافظت و ایجاد انگیزه در دیگران است.

وی خاطرنشان كرد: “شما می توانید با احتیاط های كوچك مانند پوشیدن ماسك با كیفیت مناسب ، حفظ فاصله اجتماعی و مراقبت از بهداشت دست ، خود را در برابر این ویروس كشنده محافظت كنید.”

آزمایش فاز 3 واکسن آکسفورد از م Instituteسسه سرم تقریباً در حال اتمام است ، در حالیکه آزمایش بالینی فاز 3 از کاندید واکسن بومی شده Bharat Biotech و شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) آغاز شده است.

آزمایشگاه های دکتر ردی همچنین به زودی آزمایش های بالینی ترکیبی فاز 2 و 3 آزمایش های روسی را آغاز می کنند کووید -19 واکسن ، Sputnik V ، در هند. همچنین ، Biological E Limited آزمایشات انسانی فاز 1 و 2 خود را آغاز کرده است کووید -19 کاندید واکسن.

Pfizer Inc و BioNTech SE گفته اند که کاندید واکسن آنها بیش از 95 درصد در پیشگیری موثر است کووید -19 .

Moderna روز دوشنبه گفته بود که م independentسسه ملی نظارت بر ایمنی داده ها (DSMB) برای مطالعه فاز 3 mRNA-1273 ، کاندیدای واکسن خود در برابر کووید -19 ، نشان داد که دارای اثر 94.5 درصدی است.