هفت نفر از هر ده بیمار جوان COVID-19 ماه ها پس از عفونت آسیب اندکی در اندام نشان می دهند

یافته ها نشان می دهد بیماران COVID-19 ، حتی آنهایی که علائم خفیف تا متوسط ​​دارند ، برای غلبه بر عفونت کاملاً به مراقبت های بهداشتی مناسب نیاز دارند.

هفت نفر از هر ده بیمار جوان COVID-19 ماه ها پس از عفونت آسیب اندکی در اندام نشان می دهند

این مطالعه به بررسی اثرات طولانی مدت COVID در جمعیت جوان پرداخته است.

ما حکایت های بسیاری از افراد مسن را شنیده ایم که سخت ترین و سخت ترین را تحمل می کنند کووید -19 علائم در هنگام شروع همه گیری. به نظر می رسید جمعیت جوان بیشتر از بدترین بیماری همه گیر در امان باشند. مانند کووید -19 تحقیقات انجام شده است ، اکنون روشن است که چنین نیست. مطالعه ای که اخیراً منتشر شده گزارش می دهد که تقریباً 70 درصد از بیماران “کم خطر” تقریباً چهار ماه از ابتدای ابتلا به SARS-CoV-2 در یک یا چند اندام آسیب دیده اند.

این مطالعه اثرات طولانی را بررسی کرد کووید -19 در جمعیت جوان تر این کار توسط تیمی از محققان بیمارستان های دانشگاه آکسفورد ، کلینیک بهداشتی مایو و کالج دانشگاه لندن انجام شد. این مطالعه در medRxiv ، و هنوز منتظر بررسی همکار است.

آنچه طولانی است کووید -19 ؟

“COVID طولانی مدت” یا “COVID طولانی مدت” به عوارض جانبی طولانی مدت آن اشاره دارد کووید -19 که بسیاری از مردم اکنون در حال مواجه شدن با آن هستند. از مبتلایان به COVID طولانی در اصطلاح “حمل و نقل طولانی مدت

هر دو نفری که از COVID طولانی رنج می برند ، می توانند علائم بسیار متفاوتی داشته باشند. برخی از این موارد شامل خستگی مفرط ، سردرد ، ضعف عضلانی ، تب کم درجه ، مه مغز ، ریزش مو و غیره است. همچنین می تواند شامل سرفه ای باشد که برطرف نشود ، درد مفاصل ، درد عضلانی ، مشکلات شنوایی و بینایی ، سردرد ، بر اساس گزارش توسط ، از دست دادن بو و طعم و همچنین آسیب به قلب ، ریه ها ، کلیه ها و روده بی بی سی.

اعضای حیاتی تحت تأثیر قرار می گیرند

در این مطالعه 201 نفر از انگلیس از ماه های آوریل تا سپتامبر مورد بررسی قرار گرفتند. بیماران ثبت نام شده در این مطالعه میانگین سنی 44 سال داشتند. از 201 شرکت کننده ، 18 درصد به علت کووید -19 . محققان گزارش کردند که در نتیجه عفونت در قلب ، ریه ها ، کلیه ها ، کبد ، لوزالمعده و طحال آسیب دیده است.

“خبر خوب این است که این اختلال خفیف است ، اما حتی با وجود یک لنز محافظه کار ، برخی از اختلالات وجود دارد و در 25 درصد از افراد دو یا چند اندام را تحت تأثیر قرار می دهد” دانشگاه کالج لندن گفت روزنامه گاردین. “این مورد جالب است زیرا ما باید بدانیم که آیا [the impairments] ادامه دهید یا پیشرفت کنید – یا اگر زیرگروهی از افراد وجود داشته باشد که می تواند بدتر شود. “

این تیم همچنین دریافت که علائم و آزمایش های خون در فرد ، اختلال عضو و بستری شدن وی را پیش بینی نمی کند. این مطالعه هیچ آسیب جدی به اندام های حیاتی گزارش نمی کند ، اما به شدت نشان می دهد که کووید -19 بیماران (حتی با علائم خفیف تا متوسط) برای غلبه بر عفونت به طور کامل از مراقبت های بهداشتی برخوردار می شوند.

این تحقیق همچنین هشدار می دهد که برخی فرضیات ارائه شده است که می تواند دامنه یافته های آن را محدود کند. این “اختلال خفیف عضو به جای شدید” را توصیف می کند ، اما مقیاس و میزان بالای عفونت همه گیری در افراد کم خطر (براساس سن و شرایط زمینه ای) یک منطقه مهم تحقیقاتی است که کمتر مورد بررسی قرار گرفته است کووید -19 . این مطالعه نیاز به مطالعات تأثیرگذار بیشتر و میان مدت و طولانی مدت درباره عفونت SARS-CoV-2 را در حوزه های بهداشت و درمان یا سیاست نشان می دهد.

این از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا پیامدهای آن کووید -19 فقط جسمی نیستند ، بلکه ذهنی نیز هستند. یک مطالعه آکسفورد متوجه شد که در سه ماه بعد از آزمایش مثبت یک نفر کووید -19 ، خطر بیشتری برای ابتلا به نوعی بیماری روانی دارند. آنها همچنین دریافتند که کسانی که قبلاً دارای اختلال روانی بوده اند ، 65 درصد بیشتر احتمال دارد که منقبض شوند و آزمایش مثبت داشته باشند کووید -19 .

بر اساس گزارش توسط چاپ، محققان موسسه ژنومیک و زیست شناسی تلفیقی شورای تحقیقات علمی و صنعتی (CSIR) در دهلی نو شرکت کنندگان را برای شرکت در مطالعه طولانی مدت COVID.