مرکز می گوید ، شرکت های هواپیمایی می توانند با 80 درصد ظرفیت قبل از COVID فعالیت کنند. AAP به HC می گوید که در شهر دهلی هیچ منع رفت و آمد شبانه وجود ندارد

در میان افزایش پرونده های COVID-19 در دهلی ، دولت AAP به دادگاه عالی دهلی اطلاع داد که فعلاً هیچ منع رفت و آمد شبانه در پایتخت ملی یا بخشهایی از آن اعمال نمی شود.

این مرکز روز پنجشنبه اعلام کرد که شرکت های هواپیمایی داخلی مجاز به فعال کردن حداکثر 80 درصد از خدمات قبلی خود هستند. ویروس کرونا ظرفیت.

وزیر هوانوردی کشوری اتحادیه هاردیپ سینگ پوری گفت که عملیات داخلی ، که با 30،000 مسافر در 25 مه آغاز شد ، از 30 نوامبر به 2.52 لک رسیده است.

در همین حال ، دیوان عالی کشور ابراز نگرانی خود را در مورد نقض کووید -19 رهنمودهایی درباره استفاده از ماسک های محافظتی در مکان های عمومی و حفظ فاصله فیزیکی و از مرکز خواست راه هایی را برای اجرای م effectiveثر آن پیشنهاد کند.

هند ویروس کرونا موارد صبح روز پنجشنبه با 35،551 افزایش یافت ، و این بیست و ششمین روز متوالی است که عفونت های روزانه زیر مرز 50،000 باقی می مانند. این کشور در حال حاضر 95،34،964 مورد دارد ، در حالی که 89،73،373 نفر بهبود یافته اند. تلفات با 526 افزایش به 1،38،648 رسید.

در سطح جهانی ، ویروس کرونا طبق گزارش دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 6.44 کرور نفر را آلوده و بیش از 14.91 لک را کشته است. بیش از چهار کرور مردم از عفونت بهبود یافته اند.

اکنون شرکت های هواپیمایی مجاز به استفاده از حداکثر 80٪ ظرفیت قبل از COVID هستند

روز پنجشنبه ، این مرکز تعداد پروازهای داخلی را که اکنون شرکت های هواپیمایی هند مجاز به انجام آن هستند ، به 80 درصد از سطح قبل از COVID افزایش داد.

وزیر هوانوردی کشوری هاردیپ سینگ پوری در 11 نوامبر گفته بود که شرکت های هواپیمایی هند می توانند تا 70 درصد پروازهای مسافرتی داخلی قبل از COVID خود را به دلیل تقاضای غالب در میان ویروس کرونا وضعیت.

وی روز پنجشنبه اظهار داشت: “وزارت هواپیمایی کشوری در حال حاضر به شرکت های هواپیمایی داخلی اجازه می دهد تا عملیات خود را از 70 درصد موجود به 80 درصد ظرفیت تأیید شده قبل از COVID افزایش دهند.”

این وزارتخانه خدمات برنامه ریزی شده مسافران داخلی را از 25 مه آغاز کرده بود ، پس از دو ماه فاصله به دلیل ویروس کرونا تعطیلی.

با این حال ، شرکت های هواپیمایی مجاز به انجام بیش از 33 درصد پروازهای داخلی قبل از COVID خود نبودند.

“پنج واکسن از نظر لجستیکی برای توزیع امکان پذیر است”

مدیر AIIMS دکتر Randeep Guleria روز پنجشنبه امید خود را به این پنج نفر بست کووید -19 نامزدهای واکسن که در مراحل پیشرفته یک آزمایش بالینی در هند هستند ، با بیان اینکه از نظر منطقی برای توزیع در مناطق شهری و روستایی امکان پذیر است.

ادعای او در میان ضد Pfizer-BioNTech انجام می شود ویروس کرونا واکسن در انگلیس ترخیص اضطراری می کند و زمینه را برای واکسیناسیون های گسترده علیه رمان مهلک فراهم می کند ویروس کرونا از اوایل هفته آینده.

دکتر گولریا ابراز امیدواری کرد تا پایان این ماه یا اوایل ماه آینده ، حداقل یکی از 5 واکسنی که تحت آزمایش محلی قرار گرفته اند ، مجوز استفاده اضطراری از تنظیم کننده دارو را داشته باشد تا با شروع از گروه های اولویت دار ، به مردم تجویز شود.

به گفته منابع ، غول داروسازی جهانی Pfizer اواخر ماه اوت با دولت هند مذاکراتی انجام داده است ، اما از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفتی صورت نگرفته است.

در همین حال ، فایزر روز پنجشنبه گفت که همچنان متعهد به تعامل با دولت هند برای کشف فرصت های موجود برای واکسن Pfizer / BioNTech در این کشور است.

سخنگوی Pfizer در بیانیه ای اعلام کرد ، “به نقل از آژانس خبری PTI.

دولت AAP به HC گفت: در حال حاضر منع رفت و آمد شبانه در دهلی وجود ندارد

در میان افزایش در کووید -19 به دلیل فصل زمستان در دهلی ، دولت AAP روز پنجشنبه به دادگاه عالی دهلی اطلاع داد که فعلاً هیچ منع رفت و آمد شبانه در پایتخت ملی یا بخشهایی از آن اعمال نمی شود.

اظهارات در مقابل دادگاه دادگستری هیما کوهلی و سوبارامونیوم پراساد در پاسخ به پرسش دادگاه در تاریخ 26 نوامبر در مورد اینکه آیا منع محدوده رفت و آمد شب در دهلی اعمال می شود تا شامل گسترش کووید -19 عفونت ، همانطور که در برخی از ایالات دیگر انجام شده است.

در گزارش وضعیت خود در دادگاه ، دولت دهلی ، به نمایندگی از مدافع ارشد Sandeep Sethi و مشاور مستقل ثابت Satyakam ، گفت كه در حال حاضر ، دستوری صادر كرده است كه دستورالعمل حفظ وضعیت موجود با توجه به فعالیتهای مجاز و محدود در شهر تا 31 دسامبر.

دادگاه در حال رسیدگی به PIL توسط وكیل مالهوترا ، مدافع دادخواست افزایش مقدار بود کووید -19 آزمایش اعداد در پایتخت ملی و گرفتن نتایج سریع.

SC ابراز نگرانی در مورد نقض دستورالعمل های COVID در مکان های عمومی می کند

در همین حال ، دیوان عالی روز پنجشنبه نسبت به تخلفات این سازمان ابراز نگرانی کرد کووید -19 دستورالعمل های استفاده از ماسک صورت در مکان های عمومی ، عدم رعایت هنجارهای فاصله اجتماعی و پیشنهاداتی برای اجرای دقیق آنها.

یک نیمکت به ریاست دادگستری آشوک بوشن همچنین از وکیل دادگستری توشار مهتا خواستار شد ، و از مرکز و سایر ذینفعان خواست تا در مورد چگونگی اجرای دقیق دستورالعمل های ماسک صورت و فاصله اجتماعی ، پیشنهاداتی ارائه دهند. PTI

نیمکت نشین ، متشکل از قاضیان R Subhash Reddy و MR Shah ، از دولت هیماچال پرادش خواست تا گزارش وضعیت مربوط به امکانات برای درمان کووید -19 بیماران در این ایالت و زیرساخت های موجود برای آن.

در جلسه دادرسی که از طریق کنفرانس ویدئویی انجام شد ، به دادگاه عالی در مورد کمبود امکانات برای درمان گفته شد کووید -19 بیماران در هیماچال پرادش.

اینترپل هشدار جهانی را درباره مجرمان صادر می کندواکسنها

اینترپل به سازمان های اجرای قانون در سراسر جهان هشدار داده است كه شبکه های مجرمانه سازمان یافته می توانند سعی در تبلیغ و فروش جعلی داشته باشند کووید -19 واکسن ها به صورت فیزیکی و اینترنتی.

در اطلاعیه نارنجی صادر شده به 194 کشور عضو در روز چهارشنبه ، نهاد همکاری پلیس بین المللی مستقر در لیون به آژانس ها هشدار داد تا برای اقدامات بالقوه جنایی در رابطه با “جعل ، سرقت و تبلیغات غیرقانونی کووید -19 و واکسن آنفلوانزا “.

در بیانیه اینترپل آمده است: “این همچنین شامل نمونه هایی از جرایمی است كه افراد در آن به تبلیغ ، فروش و تزریق واكسن های جعلی روی آورده اند.”

اینترپل اخطار نارنجی را برای هشدار در مورد یک رویداد ، شخص ، یک شی object یا روندی نشان می دهد که تهدیدی جدی و قریب الوقوع برای امنیت عمومی است.

CBI ، که دفتر مرکزی ملی هند است ، وظیفه هماهنگی با اینترپل را دارد.

با ورودی از PTI