قیمت روز قهوه گانودرما برای خرید های عمده و تکی/09109483228

خواص درمانی

FDA هیچ اثر دارویی گانودرما لوسیدوم را به رسمیت نمی شناسد. با این حال، هزاران مطالعه فواید سلامتی آن را تایید می کنند. قهوه ای که با عصاره قارچ قرمز تهیه می شود خواص مشابهی دارد. سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است که انرژی پایدار را تامین می کند و دفاع طبیعی بدن شما را تقویت می کند. به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدانی که دارد، با پیری و استرس اکسیداتیو مبارزه می کند.

 

برخی از مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما نسبت به چای سبز و کاکائو آنتی اکسیدان بیشتری دارد. عصاره قارچ قرمز، ماده اولیه آن، مقادیر زیادی گلوتاتیون را که به عنوان آنتی اکسیدان اصلی نیز شناخته می شود، ارائه می دهد.

 

این ماده مغذی به سم زدایی کبد و کلیه ها کمک می کند و در عین حال توانایی بدن شما برای دفع سموم را بهبود می بخشد. افرادی که سطح گلوتاتیون پایینی دارند بیشتر در معرض مشکلات قلبی عروقی، بیماری های عصبی، خستگی مزمن و اختلالات ایمنی هستند. علاوه بر این، گلوتاتیون باعث افزایش طول عمر و کاهش پیری می شود.

 

قهوه گانودرما همچنین حاوی ویتامین C است که خطر ابتلا به عفونت های ویروسی را کاهش می دهد. همچنین عملکرد کبد و کلیه را بهبود می بخشد، علائم آسم را تسکین می دهد و مقاومت بدن را در برابر استرس افزایش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که سطح قند خون را متعادل می کند و از دیابت محافظت می کند.

در زبان چینی، نام lingzhi نشان دهنده ترکیبی از قدرت معنوی و جوهر جاودانگی است و به عنوان “گیاه قدرت معنوی” در نظر گرفته می شود که نماد موفقیت، رفاه، قدرت الهی و طول عمر است. در میان قارچ های پرورشی، G. lucidum از این نظر منحصر به فرد است که ارزش دارویی آن به جای ارزش غذایی آن بسیار مهم است. انواع محصولات تجاری G. lucidum در اشکال مختلف مانند پودر، مکمل های غذایی و چای موجود است. این ها از قسمت های مختلف قارچ از جمله میسلیوم ها، هاگ ها و بدن میوه تولید می شوند. کاربردهای خاص و مزایای سلامتی لینژی شامل کنترل سطح گلوکز خون، تعدیل سیستم ایمنی، محافظت از کبد، باکتریوستاز و غیره است. باورهای مختلف در مورد مزایای سلامتی G. lucidum (شکل 9.2) عمدتاً بر اساس شواهد حکایتی، استفاده سنتی و آداب و رسوم فرهنگی است. با این حال، گزارش‌های اخیر از برخی ادعاهای قدیمی درباره فواید سلامتی lingzhi پشتیبانی علمی می‌کند.

 

اعتقاد بر این بود که قارچ ریشی که با نام علمی گانودرما لوسیدوم نیز شناخته می شود، با سابقه طولانی و با سابقه استفاده دارویی در طب سنتی آسیا، طول عمر و سلامتی را افزایش می دهد.

 

این گونه که در طبیعت نسبتاً کمیاب است، نام مستعار “قارچ جاودانگی” زمانی برای خانواده سلطنتی نگهداری می شد. در حال حاضر، ریشی به طور معمول کشت می شود و آن را در سراسر جهان در محصولات مختلف در دسترس قرار می دهد. یکی از در دسترس ترین ها قهوه ریشی (گانودرما) است – راهی مناسب برای افزودن مزایای این ابر غذای سالم به روال روزانه خود. با ترکیب فواید سلامتی ریشی با نوشیدنی‌ای که بسیاری از مردم برای شروع روز می‌نوشند، می‌توانید به راحتی این عادت را در برنامه خود بسازید. در اینجا نگاهی به فواید قهوه گانودرما خواهیم داشت.

 

فواید قهوه گانودرما برای سلامتی و تندرستی

فواید قهوه ریشی از مواد مغذی و ترکیبات زیست فعال قارچ گانودرما لوسیدوم ناشی می شود. وقتی ریشی خشک و پودر یا استخراج شود، طیف وسیعی از مزایای سلامتی را به همراه دارد. این شامل:

 

فواید قارچ کاربردی

اگرچه ده‌ها هزار گونه قارچ وجود دارد، اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها در میان ابرغذایی‌ها به‌عنوان قارچ‌های کاربردی شناخته می‌شوند. این گونه ها مزایایی دارند که فراتر از تغذیه ساده است

 

فواید خاص گانودرما

علاوه بر فواید ریشی به عنوان یک قارچ کاربردی و یک آداپتوژن، به دلیل ترکیبات زیست فعال منحصر به فرد این گونه، مزایایی نیز ارائه می دهد. این ویژگی ها ریشی را به یک مکمل انتخابی برای موارد زیر تبدیل می کند:

 

تسکین استرس: ریشی از طریق ظرفیت تطبیق زایی خود یک قارچ کاربردی است که به بدن شما کمک می کند تا از استرس بازیابی شود و از خلق و خوی پایدار حمایت می کند.‡

حمایت قلبی عروقی: پتانسیل آنتی اکسیدانی و پلی ساکاریدهای ریشی ممکن است اثر محافظتی قلبی داشته باشند و فشار خون و سطح کلسترول سالم را افزایش دهند.‡

خواب آرام: ریشی از طریق حمایت از تسکین استرس و آرام کردن اضطراب، ممکن است بدون ایجاد اثر آرام بخش به خواب آرام تر کمک کند.‡

پوست سالم: ریشی حاوی آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات است که از پاسخ بدن به التهاب برای کمک به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد و حمایت از پیری سالم تر پوست حمایت می کند.‡

دسترسی به مزایای ریشی بستگی به دریافت دوز کوچک اما منظم روزانه دارد. قرار دادن آن به بخشی از برنامه روزانه‌تان آسان‌تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید، به‌ویژه وقتی نوبت به افزودن آن به قهوه صبح‌تان می‌رسد.

 

شناخت قهوه ریشی با کیفیت

اگر تصمیم گرفته اید که در زندگی خود به مزایای قهوه گانودرما نیاز دارید، می خواهید بهترین محصول با کیفیت ممکن را پیدا کنید. یک مورد توجه این است که محصول قهوه قارچ شما شامل چه چیزی است. قهوه ای که حاوی ترکیبی از بدن میوه و زیست توده میسلیوم است، تمام ترکیبات زیست فعال موجود در قارچ های کاربردی را در هر مرحله از رشد آنها فراهم می کند. یک عصاره حاوی ویژگی های مطلوب یک گونه قارچ است.

 

به عنوان یک محصول طبیعی، قارچ گانودرما نیز در معرض نگرانی های ایمنی و خلوص است. اول اینکه قارچ ها تجمع کننده های زیستی هستند. این بدان معناست که با رشد آنها مواد آلی گیاهان و حیوانات مرده را تجزیه کرده و جذب می کنند. اگر قارچ ها مواد خطرناکی را از محیط رشد خود جذب کنند، این سموم ممکن است در محصول نهایی منتقل شوند. به همین دلیل، قارچ‌هایی که روی یک بستر ارگانیک با هوا و آب فیلتر شده رشد می‌کنند، محصولی ایمن و عاری از سموم محیطی مانند آفت‌کش‌ها و فلزات سنگین ارائه می‌کنند.

 

ملاحظات دیگر مربوط به خلوص گونه های قارچ موجود در محصول قهوه است. هنگامی که تحت هدایت قارچ شناسان متخصص رشد می کنید، می توانید مطمئن باشید که قهوه شما حاوی گونه های قارچ مناسب است. شرکتی که محصولات خود را برای آزمایش شخص ثالث ارسال می کند، متعهد است که بهترین کیفیت ممکن را برای شما ارائه دهد.

 

قیمت روز قهوه گانودرما