سازمان بهداشت جهانی در حالی که متخصصان بهداشت در مورد اثربخشی آن درگیر می شوند ، از تجدید ویروس COVID-19 درخواست می کند

این دارو به صورت وریدی ، پرهزینه و پیچیده برای تجویز تجویز می شود ، این هیئت نتیجه گرفت که هیچ تاثیری معنی دار بر میزان مرگ و میر یا سایر نتایج مهم برای بیماران ندارد.

سازمان بهداشت جهانی در حالی که متخصصان بهداشت در مورد اثربخشی آن درگیر می شوند ، از تجدید ویروس COVID-19 درخواست می کند

یک بطری حاوی داروی Remdesivir توسط یک کارمند بهداشت در انستیتوی Infectology بیمارستان آموزشی Kenezy Gyula از دانشگاه Debrecen در Debrecen ، مجارستان نگهداری می شود. اعتبار تصویر: Zsolt Czegledi / MTI از طریق AP ،

سازمان بهداشت جهانی (WHO) رهنمودهای خود را در مورد استفاده از داروی ضد ویروس Remdesivir برای درمان به روز کرده است کووید -19 بیماران ، هر چقدر بیماری آنها شدید باشد ، زیرا “هیچ تأثیر مهمی” در شانس زنده ماندن ندارد.

این دستورالعمل های جدید بر اساس داده های محاکمه همبستگی WHO بود که پاسخ بیماران به داروهای مورد استفاده مجدد از جمله Remdesivir ، hydroxychloroquine ، lopinavir / ritonavir و interferon را به عنوان گزینه ای برای آزمایش قرار داد. کووید -19 رفتار. در طول دوره آزمایشی ، به 2،750 داوطلب Remdesivir ، 954 HCQ ، 1411 Lopinavir ، 651 Interferon plus Lopinavir ، 1412 فقط اینترفرون و 4،088 دارونما داده شد. مشخص شد که وجود دارد کم یا بدون تأثیر از این داروها در نتیجه کووید -19 در یک دوره 28 روزه نتایج موقت این دادگاه در 15 اکتبر منتشر شد و پس از آن

آزمایش همبستگی سازمان بهداشت جهانی بزرگترین آزمایش کنترل تصادفی بالقوه در حال انجام است کووید -19 درمان

تصمیم گیری تصمیم گیری

در ابتدا به عنوان درمانی برای ویروس ابولا ، Remdesivir در یک مطالعه برای کاهش مدت زمان بستری در بیمارستان در ماه مه منتشر شد. کووید -19 به طور متوسط ​​از 15 تا 10 روز رنج می برند.

پس از بررسی داده های این آزمایش و سه آزمایش تصادفی دیگر که شامل داده هایی از 7000 بیمار بود ، گروه توسعه راهنمای WHO (GDG) گفت که “هیچ مدرکی بر اساس داده های موجود موجود وجود ندارد که بتواند نتایج مهم بیمار را بهبود بخشد”. گروه متخصصان بین المللی شامل 28 متخصص مراقبت های بالینی ، 4 بیمار-شریک و یک متخصص اخلاق است.

با توجه به الف بیانیه WHO، شواهد هیچ تأثیر مهمی بر مرگ و میر ، نیاز به تهویه مکانیکی ، زمان بهبود بالینی و سایر نتایج مهم بیمار را نشان نمی دهد. با این حال ، این گروه معتقد است که تحقیقات بیشتری لازم است.

از آنجا که دارو باید از راه وریدی تجویز شود و تجویز آن پرهزینه و پیچیده است ، هیئت مدیره نتیجه گرفت که هیچ تاثیری معنی دار بر میزان مرگ و میر یا سایر نتایج مهم برای بیماران ندارد ، گزارشی توسط رویترز ایالت ها.

وی افزود: “به ویژه با توجه به هزینه ها و پیامدهای مربوط به منابع … هیئت احساس کرد مسئولیت نشان دادن شواهدی از کارآیی است که توسط داده های موجود موجود ثابت نشده است.”

با این حال ، توصیه های WHO لازم الاجرا نیستند و بخشی از پروژه به اصطلاح “راهنمای زندگی” آن هستند. این پروژه برای ارائه راهنمایی به پزشکان جهت کمک به آنها در تصمیم گیری درمورد بیمارانی که در موقعیت های سریع مانند همه گیر قرار دارند ، طراحی شده است.

تأییدیه های اضطراری

با این حال ، ایالات متحده ، اتحادیه اروپا ، هند و سایر کشورها ، پس از چندین آزمایش و تایید مطالعات موقت برای استفاده از remdesivir ویروس کرونا بیماران.

پزشکان هنوز درمورد استفاده نکردن از تنها داروهای شناخته شده برای بهبود بقا در بیماران مبهم هستند کووید -19 بیماران: دگزامتازون یا استروئیدهای مشابه.

و با اخبار اخیری که داروی ضد التهاب توسیلیزوماب می تواند کمک کند ، چیزها تندتر شد. مانند مطالعه اصلی WHO در مورد Remdesivir ، نتایج اولیه توسیلیزوماب هنوز منتشر نشده یا توسط دانشمندان مستقل به طور کامل بررسی نشده است ، و پزشکان درمورد اینکه چه کاری باید انجام دهند مشخص نیست.

دکتر درک آنگوس ، محقق دانشگاه پیتسبورگ ، که در یک مطالعه آزمایش بسیاری از این روش های درمانی شرکت دارد ، گفت: “این یک مشکل واقعی است.” “ما باید جزئیات را ببینیم.”

دکتر روچل والنسکی ، رئیس بیماری عفونی در بیمارستان عمومی ماساچوست ، موافقت کرد. وی روز پنجشنبه در پادکست با سردبیر مجله پزشکی گفت: “تمرین پزشکی با بیانیه مطبوعاتی واقعاً دشوار است.”

Gilead همچنین در مورد a صحبت کرد مناسبت قبلی و گفت که داده های WHO “متناقض است ، با شواهد قوی تر از چندین مطالعه تصادفی و کنترل شده که در مجلات معتبر بررسی شده و سود بالینی Remdesivir را تأیید می کنند.” آنها معتقدند كه دادگاه WHO به سختی آزمایشاتی كه این شركت در طی همه گیری انجام داده است نبوده است.

در بیانیه ای ، گیلاد گفت این دارو به عنوان درمانی برای ویروس توسط سازمان های مختلف ملی دیده می شود.

“ما ناامید شده ایم که به نظر می رسد دستورالعمل های WHO این شواهد را نادیده می گیرند در زمانی که موارد به طور چشمگیری در سراسر جهان در حال افزایش است و پزشکان به وکلوری به عنوان اولین و تنها درمان ضد ویروسی مورد تایید بیماران مبتلا کووید -19

Remdesivir به وکلوری نیز معروف است.

با ورودی از سیم