ریپورتاژ هرمی بخریم یا نه ؟

۳-افت سایت به دلیل به روز رسانی و تغییر و تحول الگوریتم وب سایت گوگل که ممکنه تخلفی نیز از سمت وب سایت شما، صورت نگرفته باشه.این آیتم بر خلاف دو آیتم بالا، اسمش رو نمیشه جریمه گذاشت و خواص تنبیهی نداره. در همین حالت، اگر وب مستر تولز داشته باشید، هیچ پیغام و اخطاری به جهت شما نمیاد.به شکل الگوریتمی افت می کنید و چنانچه نقص‌ ها رو متوجه بشید و تصحیح کنید، به شکل الگوریتمی نیز جايگاه شما برمیگرده.این وضعیت تماما بی سر و صداست و اکثر پنالتی ها در این مدل هستند.به همین علت، خیلی ها به نادرست فکر می کنند، چون پیغامی براشون نیومده، یعنی از نظر وب سایت گوگل تخلفی نکردند و فعالیت اشتباهی انجام ندادن یا این که google متوجه فریب اونها نشده که صد البته نادرست می کنند.من در پست قوانین نانوشته گوگل، گفتم که، اتفاقا ت گوگل، نهفته نگه داشتن و ساخت ابهام برای وب مستر ها و سئوکاران میباشد و تا می تونه، بی سر و صدا عمل میکنه.چون اگه بگه شما به چه عاملی پنالتی شدید، خیلی راحت تر، رویه های به دور زدن الگوریتمش بوسیله کلاه سیاه کاران حرفه ای، پیدا میشه.(حتما مطلب آیا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو کلاه سیاه منحصر به فرد ایرانی هاست رو بخونید). لطفا این اشتباهات را به اشتراک بگذارید تا در این راستا وبمستران ایرانی دغدغه ای نداشته باشند … دارای جزء‌جزء‌کردن و تحلیل میزان دارایی تبلیغاتی رقبا به شما کمک می کند تا شما بهترین کمپین تبلیغاتی را اصلی بهینه ترین حالت هزینه ای اجرا کنید. نکنه جزء اون جور از کسانی میباشید که برای همه چیز به دنبال Tools و ابزار می شوید فارغ از اینکه کمی درباره سختی موضوع و پیچیدگیش فکر کنید؟ اما به هر حال، زمانی وب سایتی مهم واژه و کلمه با و موضوعی رقابتی، مرتبه لطف داره و ناگهان به کاغذ ۲ میره، نوعی از پنالتی میباشد که نسبتاً کل ترافیکش رو از دست میده.چون کاغذ دو دارای صفحه ۲۰ در بخش اعظم موضوعات از نظر کلیک، آنچنان تفاوتی نداره و همین که در موضوعی رقابتی، ورقه اولیه بود، نشان از اقتدار فراوان بسیار اون سایت بوده. البته پی بردن این‌که سایتی کلا توی google ایندکس شده یا این که نه، فعالیت راحتی میباشد که این ارتباطی به پنالتی نداره. تحقیقات کلید واژه کانونی یا این که کلمه اهمیت روی تمام فعالیت های بهینه سازی سایت برای google وب سایت تان تاثیر میگذارد، از گزاره پیدا نمودن موضوع به جهت محتوای سایت، بهینه سازی داخلی سایت، ایجاد بک پیوند برای سایت، تحلیل رقبا در بهینه سازی سایت برای گوگل و بخش اعظمی موارد دیگر. فاکتورهایی مثل واژه و کلمه اساسی مورد لحاظ سئو، تولید محتوای کاربرپسند، چیدمان خوشگل به جهت طراحی سایت، به کار گیری از متون و محتوا نویسی اهمیت کیفیت، مقدار سرعت سایت، لینکهای ورودی، لینکهای خروجی برای وب سایت گوگل مهم دارد. به تیتر مثال من یک مقاله تخصصی در مورد قابل انعطاف افزار های برنامه نویسی نظیر ویژوال استودیو می نویسم، و در نوشته مربوطه یک چکیده از مطلب را از وبسایت ماکروسافت برمی دارم، به جهت همین که متن صفحه من از نظر ربات های گوگل نسخه برداری تشخیص داده نشود، اهمیت ذکر مرجع به وب سایت ماکروسافت لینک و پیوند می دهم، انجام همین عمل یک مدل لینک دهی خارجی محسوب می شود.