رینگ پیستون چیست ؟

پس از ماشین کاری پیستون آن را طبق روال خاصی گرم و سرد می نمایند و به اصطلاح روی آن عملیات گرمایی انجام می دهند تا خواص مطلوب را پیدا کند . از سوی دیگر شستوشوی انژکتور هم می بایست به طریق صحیح انجام شود. ولی به دلیل قابلیت و امکان بالای انبساط پیستون های آلومینیومی می بایست لقی بیشتری فی مابین این جور پیستون و سیلندر در نظر گرفته شود. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط فراوان بدنه ی آن هست که طراحان مجبور می شوند به جهت پرهیز از گریپاژ، پیستون را اصلی لقی دوچندان بسازند، مگر آن که مهم طرح هایی همین انبساط piston 77mm را کمتر دهند. برای خودداری از پیدایش این اتفاق، مواد افزودنی مانند بعضا سیالات به بنزین بیش تر می شوند، البته حساس گذشت زمان، ممکن می باشد همین مواد به رخ گیری رسوبات در محفظه احتراق امداد کند تا جرم و نیازهای اکتان موتور را بالا ببرد. اغلب همین رسوبات از خویش بنزین است. 2 وارد زمین شد.هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که مجموعه پرسپولیس اهمیت به کارگیری از تاکتیک اوت پرتابی مهم گل به خودی عبدالله کرمی به گل رسید تا آب سردی بر پیکره فولاد ریخته باشد.تیم فولاد خوزستان که نظیر مدام از حمایت چشمگیر هواداران خود بهره می برد نتوانست از لحاظ روحی خویش را به تعادل نسبی برساند و اساسی لو دادن توپ ها در میانه زمین و دادن پاس های اشتباه فرصت را به هافبک های بازیساز پرسپولیس می اعطا کرد و این مسئله باعث شد که تیم پرسپولیس در دقیقه 11 توسط وحید امیری مهم غفلت مدافعین و خروج نادرست طالب لو که روز بدی را پشت سر گذاشت به گل برسد. به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در ارتباط کلیدی دربی تهران که اهمیت تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: در فوتبال یک اصطلاح داریم که میگویند بازی قفل شد و در آیتم دربی هم همین مسئله صدق میکند. در جمهوری اسلامی ایران انژکتور جزو قطعات مهم ماشین تقسیمبندی میگردد هر تعدادی در وضعیت معمولی ممکن می باشد انژکتور بدون مشکل یک سری ۱۰ هزار کیلومتر فعالیت کند. خودروها به مسدود بودن انژکتور کلیدی هستند، اما انژکتورهای طرح سوزنی اهمیت احتمال مشکلات آلایندگی بالا هم روبه رو بوده و زخم پذیرتر هستند. طراحی انژکتورهای سوزنی به صورتی میباشد که الگوی پاشش مخروطی رخ را ایجاد کنند، اما در شکل تجمع رسوبات بنزین در نصیب سوزن انژکتور، ممکن میباشد انتقال سوخت محدود شود و الگوی پاشش نقص‌ پیدا کند و در نتیجه، منجر رقیق شدن ادغام هوا و سوخت شود. یک عدد از نکات اهمیت در انژکتور، ترکیب مکانیک و الکترونیک در آن است و به این استدلال عیبیابی آن نیاز به دانش ویژهای دارد. یکی از دیگر از منابع آلودگی انژکتور، اجزای مومی بنزین می باشد که نمیتوان آن را ویژه بنزین ایران دانست و قلیل و بیش در همگی کشورها دیده میشود. همین رسوبات در نتیجه کارکرد ساده موتور شکل میگیرند، بدین ترتیب مواد پاک کننده به بنزین بیش تر میشود تا موجب تمیزی انژکتورها شود. براین اساس تولید پیستون کلیدی استعمال از آلیاژ آلومینیم سبب ساز افزایش مقاومت پیستون خواهد شد. در زمان پیدایش همین اتفاق، اکسیژن ادغام نشده اصلی سوخت وارد اگزوز شده و حسگر اکسیژن، مخلوط سوخت و هوا را رقیق میخواند؛ در این زمان، ECU نسبت به پیام دریافتی واکنش نشان دیتا و بعد از آن تحریک انژکتور را افزایش می‌دهد تا بنزین بیشتری پاشش کند. توضیحات ساده شده کارکرد انژکتور در این بخش به مفهوم آسانی ایجاد این تیم نمی باشد چرا که ساخت انژکتور فرآیندی دوچندان دقیق میباشد و در حال حاضر نیز نادر شرکتهایی در سطح بینالمللی بضاعت و توان تولید انژکتور را دارا هستند چرا که تلورانسهای تولیدی انژکتور در حد یک میکرون بوده و جزو دقیقترین اجزا ماشین است. در ابتدای تولید انژکتورهای طرح سوزنی، شکل سوزن و اندازه دهانه مقدار سوخت از طریق انژکتور و شکل الگوی پاشش را گزینش میکند. در صورت خاموش بودن موتور، انژکتورها گرمای زیادی را تحمل میکنند، رسوب بنزین در سوزن های انژکتور بخار شده و مواد مومی صورت از خویش به جای می گذارند. به علاوه گهگاه ذراتی کوچک و یا این که محلول در بنزین از این فیلتر عبور می‌کنند که بعداً میتوانند بر بر روی ترک کوچک خروجی انژکتور و یا این که مسافت در میان سوزن انژکتور و دهانه آن رسوب کرده و میزان پاشش انژکتور را کم کنند. همین ناخالصیها گاهی آنقدر کوچک هستند که از فیلتر اولیه نصب شده بر بر روی پمپ بنزین و حتی فیلتر بنزین عبور می کنند و به انژکتور میرسند. البته در حیث داشته باشید این طرز به استدلال احتمال ریختن بنزین بر بر روی بخشهای داغ موتور خطرات یگانه خویش را دارااست و تنها در مواقع یگانه بایستی از آن به کار گیری کرد چون مضاعف خطرناک است. بیش تر نمودن سیلیکون به آلومینیوم، از طرفی باعث ترد و شکننده شدن پیستون شده و در این صورت، خطر شکسته شدن و فساد پیستون اتومبیل زمان پرس کردن پیستون طراحی گژنپین وجود دارد. یک عدد از علل خرابی انژکتور در خودروهایی که در کشورمان کار میکنند ناخالصیهای فیزیکی موجود در بنزین است. در ابتدا بهتر میباشد انژکتورها به وسیله دستگاهی که به همین منظور طراحی شده است ذیل امتحان قرار گیرند تا میزان و کیفیت پاشش سوخت آنان ارزیابی شود. اگر دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بخش اعظم در آیتم رینگ پیستون ضعیف لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.