دمنوش مصفی خون ستین خواص بی شماری دارد/09109483228

دمنوش مصفی خون بیز

پالایشگاه های خون بیز دمنوش برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و بهداشت، توسط آریانا فارم پاسارگاد مجوز ساخت دریافت کردند. ‘آموزش پزشکی.

 

تیم تحقیقاتی و فرمولاسیون این شرکت که دارای افرادی با دانش و استفاده موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در زمینه طب سنتی و تولید داروهای طبیعی می باشد، محصولی موثر و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

 

چای تصفیه کننده خون دکتر بائز (Cetin) اولین چای تصفیه کننده خون و درمان بیماری کبد چرب در ایران است.

 

که با مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و با مجوز ساخت اخذ شده توسط شرکت آریانا فارم پاسارگاد در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید می شود.

 

این محصول منحصر به فرد برای اولین بار در ایران با استفاده از دانش اساتید طب سنتی و همچنین کارشناسان دانشگاهی و علوم پزشکی ساخته شد.

 

این محصول 100% گیاهی، طبیعی و ارگانیک و حاوی 120 عدد چای 2 گرمی می باشد که به صورت کاملا سالم تولید و بسته بندی شده است

 

نوشیدنی تصفیه کننده خون

بیماری کبد چرب امروزه یکی از شایع ترین و مهم ترین اختلالات گوارشی در ایران و به ویژه ایران است و متاسفانه 40 درصد مردم ایران از بیماری کبد چرب رنج می برند.

 

همانطور که می دانید بیماری کبد چرب ارتباط مستقیمی با سبک زندگی فرد، نوع فعالیت های روزانه یا غذا دارد و گاهی تغییر این سبک زندگی به تنهایی بسیار سخت است. متاسفانه این تغییر سبک زندگی زمانی اتفاق می افتد که افراد از عوارض جدی رنج می برند و نیاز به تغییر این سبک زندگی دارند.

 

این محصول با بهره گیری موثر از دانش متخصصان طب سنتی و اساتید دانشگاه در زمینه فرآورده های طبیعی و تولید داروهای سنتی برای شما مشتریان عزیز آورده شده است.

علل استفاده:

تصفیه خون، محافظ کبد، درمان کبد چرب

بکار نبرید:

علاوه بر اثرات درمانی مورد نظر، هر محصول ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی نیز ایجاد کند. اگرچه همه این عوارض فقط در یک نفر رخ نمی دهد، اما در صورت بروز عوارض، باید با پزشک مشورت شود.

در بیماران مبتلا به فشار داخل چشم

– در دوران بارداری و شیردهی

در صورت بروز یک واکنش آلرژیک مانند بثورات پوستی

– افراد زیر 12 سال

 

نحوه عملکرد ستین مسفی خون ستین چای (دکتر بائز) در بدن:

گیاهان موجود در این محصول پاک کننده خون در پاکسازی طبیعی کبد و افزایش توانایی کبد در دفع سموم و مواد زائد موثر است.

 

از گیاهان دارویی این محصول می توان به قاصدک، تره فرنگی و … اشاره کرد.

 

این چای سرشار از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

 

از آنجایی که رادیکال های آزاد باعث تخریب بافت های سلولی شده و آسیب های جدی به بدن به خصوص کبد وارد می کنند و باعث سرطان می شوند، این نوشیدنی از فعالیت رادیکال های آزاد و بیماری ها جلوگیری می کند

 

چای تصفیه کننده خون چیست؟

افرادی که ممکن است درگیر این اختلال کبدی باشند، مانند شما، اغلب فشار خون متمرکزی دارند که باعث می شود در طول روز و در حین فعالیت های عادی روزانه احساس ضعف و خستگی کنند.

آنها دائماً با آکنه ای که در صورت یا پشت خود می بینند در ارتباط هستند که ناشی از اختلالات کبدی است.

 

نقش کبد

کبد به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای داخلی بدن انسان وظیفه تصفیه و سم زدایی خون در بدن را بر عهده دارد و نکته بسیار مهم این است که اکثر افراد به خصوص از ایران دچار مشکلات کبدی هستند.

 

دمنوش مصفی خون ستین