دستورالعمل جدید CDC می گوید استفاده از ماسک می تواند مانع ابتلا به ویروس کرونا شود

این مطالعه نشان داد که با استفاده از ماسک ، حدود 60 درصد از ویروس خارج شده از یک فرد آلوده را مسدود می کند.

دستورالعمل جدید CDC می گوید استفاده از ماسک می تواند مانع ابتلا به ویروس کرونا شود

برای بیشتر افراد ، یک ماسک پارچه ای حداقل دو لایه ای که صورت را از بینی تا زیر چانه می پوشاند ، بهترین گزینه است.

مقامات بهداشتی آمریکا برای تشویق آمریکایی ها به استفاده از ماسک روش جدیدی را در پیش گرفته اند: آنها بر تحقیقات اخیر تأکید کرده اند که ماسک از شخصی که این ماسک را محافظت می کند محافظت می کند.

پیش از این ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به مردم توصیه کرده بود که ماسک بزنند زیرا شواهد نشان می دهد که این افراد از آلودگی جلوگیری می کند ویروس کرونا – خواه آنها بدانند یا نه – از انتشار آن به دیگران.

اما این هفته CDC خلاصه علمی جدیدی را منتشر كرد و در مورد مطالعات اخیر بحث كرد كه یك محافظ از محافظت برخوردار است.

راهنمای آژانس تغییری نکرد. همچنان به آمریكایی ها توصیه می شود كه برای جلوگیری از شیوع ویروس از ماسك استفاده كنند.

دکتر جان بروکس ، افسر ارشد پزشکی CDC ، گفت: “اما اکنون ما می گوییم اینجا یک دلیل دیگر نیز وجود دارد” کووید -19 پاسخ اضطرار ی.

مقامات آژانس تحت تأثیر مطالعه اخیر به سرپرستی محققان ژاپنی که از سر مانکن ها و ماسک های تنفسی مصنوعی برای شبیه سازی گسترش ویروس کرونا ذرات از طریق هوا ، و ارزیابی می کند که چگونه انتقال را مسدود می کند.

این تحقیق قبلی تأیید کرده است که ماسک ها هنگام استفاده توسط فرد آلوده که ممکن است با سرفه ، عطسه یا صحبت آن را پخش کند ، بهترین عملکرد را دارند. این مطالعه نشان داد که ماسک ها حدود 60 درصد از ویروس خارج شده از یک فرد آلوده را مسدود می کنند.

اما محققان همچنین دریافتند که یک فرد آلوده به ماسک به اندازه کافی بدشانس است که در نزدیکی فرد آلوده ای باشد که ماسک ندارد ، فوایدی دارد. در این سناریو ، مقدار ویروسی که فرد آلوده به آن استنشاق کرده در صورت استفاده از ماسک ، 37 درصد کاهش یافته و به 50 درصد رسیده است.

وقتی هر دو نفر ماسک زده بودند ، کاهش ذرات ویروس به نفر دوم بیشترین بود – نزدیک به 70 درصد.

این مطالعه اکثر موقعیت های دنیای واقعی را کاملاً تقلید نمی کند. به عنوان مثال ، سرها از شش فوت نزدیکتر بودند و سر مانکن های بازدم بیش از تنفس منظم ، سرفه مداوم داشتند.

اما بروکس گفت که ارزش هر فرد ماسک استفاده شده توسط چندین مطالعه دیگر در مورد شرایط دنیای واقعی پیشنهاد می شود – از جمله یکی از مشتریان در آرایشگاه میسوری ، دیگری در یک ناو هواپیمابر ایالات متحده و چندین نفر دیگر که عفونت و مرگ و میر را در مکان هایی که تصویب کرده اند ردیابی می کنند مأموریت های ماسک