در این مطالعه آمده است: فشار خون بالا در میان رایج ترین ویژگی های مراجعه به بیمارستان در هنگام قفل شدن COVID-19

کووید -19 همه گیری نه تنها ویروس SARS-CoV-2 بلکه بیماریهای عفونی و بیماریهای زمینه ای که باعث افزایش کووید -19 خطر را به تمرکز بیشتر.

از آنجا که در سراسر دنیا دستورات قفل ، فاصله اجتماعی و ماندن در خانه اجرا می شد ، به مردم توصیه می شد از ملاقات در بیمارستان اجتناب کنند ، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد و به جای مراجعه حضوری برای مشاوره آنلاین با پزشکان مراجعه کنند. چنین اقداماتی برای جلوگیری از خطرات ناشی از ابتلا به عفونت هنگام حضور در اورژانس – برای بیماران و کارکنان بهداشت و درمان – و همچنین آزادسازی منابع برای خدمات انجام شده است. کووید -19 بیماران بهتر است.

در حالی که این اقدامات تا حدود زیادی کارساز بود ، اما عواقب آشکاری وجود داشت. مطالعه ای در مجله کالج قلب و عروق آمریکا به عنوان مثال ، اشاره می کند که بیمارستان ها کاهش تعداد بیماران مراجعه کننده به بخش های اورژانس با حملات قلبی و حوادث عروقی مغزی را گزارش کرده اند. احتمال دارد ترس از انعقاد قرارداد باشد کووید -19 منجر به تاخیر در مراجعه به بیمارستان و به نوبه خود بدتر شدن شرایط می شود. این نیز به همین دلیل است که متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان بارها اصرار دارند که در حالی که ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم ، سایر شرایط تهدید کننده زندگی نباید فراموش شوند کووید -19 .

فشار خون بالا در حین کووید -19 پاندمی

اما در مورد مدیریت بیماری های مزمن که اغلب منجر به این شرایط تهدید کننده زندگی می شوند ، مانند فشار خون بالا ، چه می کنید؟ بیماری همه گیری چگونه بر افراد مبتلا به این مسائل بهداشتی تأثیر گذاشته است؟ طبق مطالعه ای در مجله فشار خون انسانی در ماه مه سال 2020 منتشر شد ، فشار خون و سطح گلوکز خون دو موردی است که افراد مبتلا به بیماری های همراه باید به طور منظم آنها را تحت نظر داشته باشند ، به ویژه از آنجا که تحقیقات نشان می دهد کسانی که مبتلا به فشار خون بالا و دیابت هستند ، به دلیل کووید -19 .

تحقیقات جدید ارائه شده در چهل و چهارمین کنگره قلب و عروق آرژانتین (SAC) نشان می دهد که شرایط ممکن است دشوارتر از آن باشد که تصور می شد. محققان این تحقیق ، که در بیمارستان دانشگاه Favaloro Foundation در بوینس آیرس مستقر هستند ، نشان می دهند که دوره قفل اجباری با افزایش 37 درصدی احتمال فشار خون بالا در بیماران مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان ارتباط دارد. این نشان می دهد که انزوا و قفل اجتماعی ، علائم فشار خون را در بین افرادی که قبل از همه گیری به این بیماری مبتلا بوده اند و یا در افرادی که این بیماری را ندارند ، تشدید کرده است.

افزایش در بیماران فشار خون بالا

برای آزمایش اینکه آیا افزایش قابل توجهی در بیماران مبتلا به فشار خون بالا وجود دارد ، محققان فشار خون و سایر نشانگرهای سلامتی را در بین تمام بیماران بالای 21 سال مشاهده کردند که از 20 مارس تا 25 ژوئن به بیمارستان مراجعه کرده یا در بیمارستان بستری شده اند (قفل دوره در آرژانتین). تمام داده ها جمع آوری شد و سپس با سه ماه قبل از قفل و همچنین مدت زمان مشابه در سال 2019 مقایسه شد. این مطالعه شامل 12241 بیمار در کل بود که 6/45 درصد آنها زن بودند از این تعداد ، 1،643 بیمار در بخش اورژانس بستری شدند.

محققان دریافتند که جدا از فشار خون ، مهمترین علت بستری در بیمارستان درد قفسه سینه ، تنگی نفس ، سرگیجه ، شکم درد ، تب و سرفه است. تعداد بیماران بستری 56.9 درصد کمتر از سه ماهه مشابه در سال 2019 (3810 بیمار) و 53.9 درصد کمتر از دوره قبل از قفل شدن (3،563 بیمار) بود – این نشان می دهد که افراد بیشتر از مراجعه به بیمارستان اجتناب می کنند مگر اینکه کاملا ضروری باشد.

محققان همچنین دریافتند که 23.8 درصد بیماران (391 بیمار) مراجعه کننده به بخش اورژانس فشار خون بالا دارند که در مقایسه با سایر دوره های ارزیابی شده در مطالعه ، درصد قابل توجهی بالاتر است. در مدت زمان مشابه در سال 2019 ، درصد بیماران بستری شده به دلیل فشار خون 5/17 درصد بود ، در حالی که در سه ماه بلافاصله قبل از انزوا فقط 15.4 درصد بود. محققان پیشنهاد می کنند که این افزایش ناگهانی فشار خون می تواند تا حدی ناشی از افزایش استرس در هنگام شیوع بیماری همه گیر باشد. جداسازی از دیگران ، ارتباط محدود با مردم ، مشکلات مالی و خانوادگی به احتمال زیاد منجر به تغییر در شیوه زندگی شده است – از جمله مصرف بیشتر غذا و الکل ، عدم ورزش و افزایش وزن.

آنها همچنین اشاره کردند که بیماران از زمان محدودیت در سفر ، حضور پلیس برای امنیت و سایر تغییراتی که در طول سفر مشاهده شده است ، ممکن است احساس فشار در استرس را داشته باشند زیرا می توانند احساس بیگانگی و انزوا را تشدید کنند. . این مطالعه نتیجه گرفت که از آنجا که کنترل بهتر فشار خون با کاهش خطر حملات قلبی ، سکته های مغزی و شدید همراه است کووید -19 ، لازم است که افراد اقدامات پیشگیرانه ای را در برابر فشار خون بالا انجام دهند و فشار خون خود را بیشتر مرتب کنترل کنند تا از بروز عوارض جلوگیری کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد چگونگی بخوانید کووید -19 افراد مبتلا به فشار خون بالا را تحت تأثیر قرار می دهد.

مقالات مربوط به سلامتی در Firstpost توسط myUpchar.com ، اولین و بزرگترین منبع هند برای اطلاعات پزشکی تأیید شده ، نوشته شده است. در myUpchar ، محققان و روزنامه نگاران با پزشکان همکاری می کنند تا اطلاعاتی در مورد همه چیز در مورد سلامتی به شما ارائه دهند.