خبر ناراحت کننده برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان از بیمه تکمیلی

نکته‌ای که اکثری از منتقدان ارتقا حقوق پرسنل دولت به آن اشاره می‌نمایند این میباشد که همین منابع از دارایی عمومی هزینه می‌شود. یعنی عده‌ای که کارمند بخش دولتی هستند از همین منابع بهره می برند اما کارگران همچنان حقوق و دستمزد شالوده اعلام شده (۵ میلیون و ۶۰۰) هزار تومان را دریافت می‌کنند. اما این نحوه ارتقا دستمزد و مبلغ دستمزد کارکنان دولت حساس واکنش بعضا از نمایندگان مجلس مواجه شده است. چون این مبالغ ارتقاء حقوق کارکنان و بازنشستگان بخش دولتی در حالی اعلام شده که قرار نمی باشد هیچ تغییری در دریافتی کارمندان بخش خصوصی اعمال شود. پرداخت دستمزد آبان ماه به همراه معوقه مهرماه بیش از یک میلیون و ۵۷۰ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری از لحظاتی پیش با ارسال اس ام اس از سوی بانک صادرات شروع شد. آیا وضعیت سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸ که سال رونق تولید و عرضه نخستین تعدادی کمپانی سازمان تامین اجتماعی در بازار بورس سرزمین است، دراماتیک است؟ در بهار نود و هشت، عرضه اول کمپانی سرمایه گذاری صدر تامین با علامت تاصیکو در بازار بورس انجام شد که از شرکت های هلدینگ شستا می باشد.
دسته‌بندی نشده
به گفته صادقی، یک میلیون و ۲۲۵ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی دست‌کم بگیر میباشند و یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر متوسط‌بگیر هستند. از جمع متوسط‌بگیران، صرفا ۶۰۰هزار نفر میباشند که ۷ تا ۱۰ میلیون تومان اخذ مینمایند و ۲۲۷ هزار نفر سقف می‌گیرند. بر همین اساس، مصوبه شورای‌عالی فعالیت در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ دست‌کم دریافتی کارگران برای سال ۱۴۰۱ به مبلغ پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در ماه رسید از همین رو نباید بازنشستگان کمتر از همین حقوق می‌گرفتند. اما ناگفته نماند که فقط ۷ درصد از ۳۰ درصد حق بیمه را نیروی فعالیت از حقوق و دستمزد خود پرداخت می‌کند و ۲۳ % باقیمانده برعهده کارفرما است. اشخاص خویش‌فرما به جهت عضویت در بیمه تامین اجتماعی می بایست حق بیمه ۲۷ درصدی به شکل ماهانه به همین سازمان بپردازند.

باز مهندسی و بهبود فرآیندهای اصلی و ساختار سازمانی شرکت.

در صورت فوت بیمه شده در دوره انتظار تمام حق بیمه پرداختی بازگشت دیتا می شود. تعهد بیمه گر از چهارمین روز بستری شدن بیمه شده در بیمارستان شروع و به مدت ۹۰روز ادامه خواهد یافت. می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خویش را در تالار پرسش و جواب حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین روزگار ممکن، پاسخگوی پرسش ها شما خواهند بود.

  • چندی است دعوا تصحیح سن بازنشستگی و بقیه اصلاحات پارامتریک قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به بازنشستگان به وسیله مقامات وزارت عمل و تامین اجتماعی مطرح شده، بحثی که کارشناسان در رابطه اهمیت آن نظرات متمایز دارند.
  • شما اهمیت یه خرده بررسی متوجه میشید که این دو آیتم دارای هم گوناگون میباشند و وضعیت ثبت نام ان ها هم متعدد میباشد.
  • یکی دیگر از سرویس ها تامین اجتماعی برای بیمه‌شدگان همین سازمان، ارائه خدمات درمانی است.
  • بر شالوده دستور صحن علنی مجلس، باز‌نگری این لایحه در دومی فرمان امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ (بعد از باز‌نگری رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، عمل و رفاه اجتماعی) قرار داشت.
  • در رخ فوت بیمه شده در عصر انتظار کل حق بیمه پرداختی رجوع داده می شود.

بر مبنا آنچه دولت در لایحه دارایی قرار داده، میزان افزایش سن بازنشستگی دو سال میباشد و محاسبه مستمری بر حسب ۳ سال آخر خدمت خواهد بود. مدت بیمه قدمت بازنشستگی پاسارگاد به جهت پرداخت اقساط حق بیمه قدمت و تشکیل سرمایه و سود بیمه عمر دست‌کم 3 و حداکثر 30 سال گزینش شده است. البته ذی نفع بیمه قدمت پاسارگاد در رخ فوت بیمه شده میتواند تا 6 نفر نیز افزایش یابد.

تعامل بانک رفاه اهمیت سازمان تأمین اجتماعی و جامعه بازنشستگان ستودنی و قابل تقدیر است

لذا نمایندگان مجلس باید از تصویب قوانینی که سبب اختلال در جریان خدمت رسانی به جامعه بازنشستگان و بیمه شدگان می گردد خودداری کنند و اکثریت مصوبات مجلس که در تعارض بر حمایت از کارگران و بیمه شدگان بوده و می باشد و همگی گرفتاری ها و مشکلات مرز و بوم را نباید کارگران و تامین اجتماعی حل کنند. شما نمایندگان به قسمی که خوردید می بایست پایبند باشید و همواره حامی دستمزد ملت به ویژه در اجرای عدالت حامی ضعفا و قشر جراحت پذیر کارگران و بازنشستگان باشید . کانون در این جلوس کرد خواستار تقویت کمیسیون بررسی بر دستور درمان شد وهمچنین انعکاس مشکلات مهم در سازمان به کانون استان و کانون خوب گزارش گردد.

بانیان قطعنامه شورای حقوق بشرعلیه ایران، صلاحیت اظهار نظر ندارند

با همین روند، درصورتیکه دست‌کم مزد سال ۹۸، ۲۰ تا ۳۰ درصد بیش تر از دست‌کم مزد سال ۹۷ تعیین شود، کارگران مهم دستکم مزد یک میلیون و سیصد هزار تومانی تا یک میلیون و پانصد هزار تومانی همپا خواهند شد که حدقل عیدی سال ۹۸ را به دو میلیون و ششصد هزار تومان تا سه میلیون تومان ارتقا می دهد. طبق قانون عمل تصویب شده سال ۷۰ مجلس شورای اسلامی، دست کم عیدی کارگران، ۲ برابر حداقل حقوق و دستمزد شالوده و حداکثر عبدی به شرطی که از مصوبه ضابطه فعالیت بیش خیس نشود، ۳ برابر شالوده حقوق است. در سال ۹۷، شالوده سنوات کارگران قرارداد موقت و دایم مشمول قانون عمل کلیدی بیش از ۱۲ ماه سوابق کار، همانند سال ۹۶ روزانه ۱۷۰۰ تومان بود. سرسختی نمایندگان کارگری نسبت به تصویب ارتقا ۱۹.۵ درصدی دست کم مزد کارگران در سال ۱۳۹۷ به نسبت سال ۱۳۹۶ را مدیون سعی مداوم در شورای خوب فعالیت می دانند. برای این که فقط روی یک صندوق سرمایه گذاری نکرده باشید، از سرویس ها بیمه عمر به کارگیری کنید. پرتفویی در بورس جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده و اصول سرمایه گذاری در بورس را یاد بگیرید تا ۲۰ سال آینده، فقط محل اتکای شما، مستمری ماهانه سازمان تامین اجتماعی ورشکسته یا غیر ورشکسته نباشد.

ضرغامی از دولت اخراج می شود؟ / افزایش فشار منتقدان به وزیر متفاوت رئیسی

چنان‌چه بیمه‌شده‌ای حداکثر کاسه مدت ۲ ماه پس از طی مقطع سربازی به محل فعالیت خویش بازگردد ولی کارفرما از به‌کارگیری دوباره او خودداری کند، مهم احراز سایر شرایط می‌تواند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کند. کسانی که در زمره صاحبان فن و شغل ها آزاد و بیمه شدگان اختیاری قرار می‌گیرند مشمول بیمه بیکاری نیستند. ممکن است در کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به لحاظ جذاب‌تر باشد، البته به جهت این‌کار بایستی در نخست مبلغ بخش اعظمی را در خزانه سرمایه‌گذاری نمایید تا سود قابل‌توجهی را به دست بیاورید. پس از ارتقاء اعتراضات مردم چین به سیاست‌های به صفر رساندن کووید 19 به وسیله دولت کمونیست، شاخص بازارها در این مرزوبوم سقوط کرد. در پی کاهش درخواست‌کردن بوسیله این کشور، شاخص بازارهای جهانی، من جمله قیمت نفت نیز اهمیت افت مواجه شد. ارائه خدمات منحصربه‌فرد بیمه مکمل معالجه در قالـب طـرح‌های متنـوع تجمیعی و یا این که مرحله‌ای ( خدمات بستری، خدمات پاراکلیـنیکی، خدمات دندانپزشکی و…) ویژه شاغلان و بازنشستگان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف.

آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور؛ از امروز پنجم آذرماه

این حق بیمه بایستی تا ۳۰ سال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود و دارای همین بیمه در طول داشتن همین مدت می‌تواند تنها از پوشش‌های ساده درمانی همین بیمه طومار استعمال کند. پس از پرداخت حق بیمه به مدت ۳۰ سال، فرد می‌تواند مستمری بازنشستگی دریافت کند. مهم عقد قرارداد بازنشستگان تأمین اجتماعی دارای آتیه‌سازان نگهدارنده از ابتدای آذرماه گمانه‌زنی‌ها به جهت پرداخت ۵۰ % از حق بیمه تکمیلی از سوی سازمان شروع شده است و احتمال دارد که تأمین اجتماعی ۴۵ هزار تومان از ۹۱ خرید بیمه تکمیلی هزار تومان حق بیمه بازنشستگان را بپردازد. متأسفانه در شرایط اقتصادی جامعه، بازنشستگان تأمین اجتماعی از مشکلات عدیده‌ای نظیر عدم اعمال مصوبه ارتقاء ۳۸ درصدی دستمزد و دستمزد، معوقات بیمه‌های تکمیلی و عدم اجرای تام همسان‌سازی دستمزد و دستمزد رنج می‌برند‌. به گزارش نتورک اطلاع رسانی رویه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، بازنشستگان اشخاص کهنسالی میباشند که جوانی خود را صرف… در مصوبه جدید، حقوق و دستمزد بازنشستگان غیر حداقلی بگیر از ۱۰ درصد به ۳۸ درصد افزایش یافت.

روزی که «سلطان سکه» اعدام شد سکه ۳ میلیون بود،؛ نیکی ۱۸ میلیون!

در این نوشته صفر تا صد نرخ بیمه آزاد و اختیاری 1401 و حق بیمه 1401 برا کارگران و مشاغل آزاد را باز‌نگری کرده ایم. من اساسی ۳۰ سال سابقه , بازنشسته سال ۱۳۷۵ هستم و ۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان دستمزد میگیریم ولی همکار نیز رده خودم سال ۱۴۰۰ بازنشسته شده اصلی ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان ، چرا می بایست اینقدر اختلاف حقوق و دستمزد بین بازنشستگان دیرباز و نو وجود داشته باشد؟! تمامی منابع سازمان تامین اجتماعی از نظر قانونی و شرعی وابسته به بیمه شدگان و بازنشستگان می باشد و اموال سازمان حق الناس هست نه بیت المال . خواهشمند میباشد اهمیت دقت خبر استانی به آلرژی مسئله و فشارهای و اعتراض مکرر بازنشستگان و مستمری بگیران امر نمائید وقت ملاقات مشخص و روز و ساعت ملاقات را به کانون بازنشستگان استان تهران اعلام فرمائید. کمیته دستمزد و مستمری های بازنشستگان استان تهران بر لحاظ کردن رقم سبد معیشت که بوسیله شورای عالی کار معلوم می گردد و تورم واقعی که توسط خزانه مرکزی اعلام میگردد و تورم عقب باقی مانده سال های متمادی در بازه نزاع و تحریم وخط فقر و غیره و افزایش سرسام آور مایحتاج روزانه کالاهای ضروری در ارتقاء مستمری سال 1400 را دارند.

گزارش چهره یی رییس سازمان برنامه و دارایی در اولی چهارشنبه آذر ماه ۹۷ در حالی از افزایش احتمالی بیست درصد دستمزد کارمندان دولت در سال آتی خبر می دهد که به پیمان خودش، سال ۹۸، بی رحمانه ترین تحریم های تاریخ جمهوری اسلامی را تجربه خوا‌هیم کرد و مردمان بایستی فراهم موقعیت بحرانی باشند. سکاندار مدیریت ارشد همین بحران، دولت دوازدهم دور اندیشی و امید میباشد که دومین سال به دور نو اطلاعات در گزینه بیمه تکمیلی را سپری می نماید و ذیل نگهداشتن تصنعی قیمت ارز و قسم سپاری ارزی در شرایطی که سویفتی در کار نیست، موقعیت صادرات و واردات را مضاعف طاقت فرسا کرده است. بیمه عمر سامان این مبلغو پرداخت کنی هر ماه یا این که خیلی خوبتر از اون سالانه یه جا پرداخت کنی طی روستا سال بازنشستگی ای که میده خیلی خیلی خوبتر از بیمه تامین اجتماعیه که مبلغی که میدین نمیتونین بگیرین. بنا به گزارش خبر گزاری ها ، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 25 اسفند سال 1392 نمایندگان در جریان بررسی لایحه اصلاح ضابطه مالیات های مستقیم اصلی بند 36 همین لایحه موافقت کردند که در مواد و قانون کلمه «انواع بیمه‌های قدمت و زندگی» جایگزین کلمه «بیمه عمر» شود . به نسبت دادن تصحیح قانون مالیات های مستقیم مصوب مجلس شورای اسلامی از سال 1393 پرداخت های مربوط به بیمه قدمت بازنشستگی پاسارگاد بوسیله بیمه گذار و بیمه شده جزو هزینه های قابل قبول محسوب می شود. پیشنهاد کارگری‌ها، افزایش ۵۷.۴ درصدی حداقل مستمری و سایر سطوح است که خوشبختانه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هم نسبت به این مساله، نگاه مثبتی دارد و موافق است. در صفحه تازه نظیر صورت پایین می توانید گزینه «ثبت نام و کمتر و ارتقا نفرات زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان» را تعیین کنید. از همین طرز نیز قابلیت و امکان ثبت اسم و نیز قابلیت و امکان حذف و ارتقا بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری وجود خواهد داشت. برای اخذ داده ها عمده در موردفیش حقوقی مستمری بگیران در کانال تلگرام موضوعات حقوقی کاربر شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا هم مهیا اند تا کلیدی ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما دوستان عزیز پیرامونفیش حقوقی مستمری بگیران پاسخ دهند. در این سطح اضطراری میباشد نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام تصویب نام در سامانه انتخاب کرده اند را وارد نمایند، تا به ورقه مربوط به اخذ فیش حقوقی مستمری بگیران وارد شوند. اشخاص پس از آنکه از سازمان یا شرکتی بازنشسته شوند ابتدایی ترین چیزی که هر ماه به آن نیاز پیدا می کنند کوچک دستمزد و کسورات و جدول دستمزد دریافتی و در اصطلاح به عبارتی فیش حقوق و دستمزد بازنشستگی می باشد.