تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی – کورش اسپرت

دستههای دوچرخه: دستههای دوچرخهی ثابت در وضعیت روبه جلو تنظیم شوند، بالا بودن بیش از حد آنها به نشیمنگاه فشار وارد میکند و اگر هم پایین باشند سبب خستگی در ناحیهی بازو، شانه و کمر میشوند. دوچرخهسواری یکی از ورزشهای مفرح و هوازی است که بخشی بزرگی از عضلات بدن به ویژه عضلههای پا را درگیر میکند و نقش مهمی در حفظ سلامت انسان دارد. به مینی بایک پدال برقی هم گفته میشود و با آن میتوان به تقویت عضلهها در مچ و ساق پا، و حتی به تقویت عضلههای قيمت دوچرخه هاي ثابت لطيفي دست پرداخت. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید.

هنگام خرید به این فاکتور توجه کنید. با بهرهگیری درست از دوچرخهی ثابت میتوانید عملکرد قلب را تقویت کنید و سیستم تنفسی خود را نیز بهبود ببخشید. خرید آن برای دوچرخهسواران هم مفید است زیرا در روزهای گرم، سرد و بارانی که امکان ورزش در محیط باز میسر نیست، آنها میتوانند با بهرهگیری از یک دوچرخهی ثابت تقویت ماهیچهها و آمادگی بدنی خود را حفظ نمایند. کار با دوچرخهی ثابت مقاومت ماهیچهها را افزایش میدهد و آنها را تقویت میکند. بهترین دستگاه های ورزشی به شمار می آیند و شرایط تمرین را برای افرادی که مشغله کاری دارند و نمیتوانند باشگاه بروند فراهم میکند و با داشتن ابعاد نسبتا کوچک نسبت به دستگاه های هوازی دیگر مانند تردمیل برای مصارف خانگی یا باشگاهی که محدودیت فضا دارند میتواند بهترین گزینه باشد.

دستگاه بدنسازی باشگاهی شامل انواع نیمکت بدنسازی، دستگاه وزنه آزاد، دستگاه بدنسازی چندکاره است. اگر هنوز هم در مراحل ساخت دوچرخه ثابت دچار تردید شدید یا در قسمتی مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را که روش ساخت این دستگاه را نشان می دهد تماشا کنید تا مشکلی در ساخت آن نداشته باشید. دوچرخه های ثابت کمک میکنند وزن کم کنید و نیروی پاهایتان را بدون این که از اتاق نشمین قدم بیرون بگذارید، افزایش دهید. زمانی که روی دوچرخهی ثابت مینشینید و شروع به رکاب زدن میکنید خون در قلب و عروق شما جریان بهتری خواهد داشت و علاوه بر چربیسوزی به تناسب و سلامت بدن شما کمک خواهد کرد.

علاقه مندان به دوچرخه سواری یا تناسب اندام میتوانند به وسیله دوچرخه ثابت در هر شرایط آب و هوایی و یا هر زمانی دوچرخه سواری کنند و از مزایای تمرینات کاردیو بهره مند شوند. نکته: اگر مشکل آرتروز و سیاتیک دارید بهتر است از این وسیله صرفنظر نمایید، ضمن اینکه استفاده از آن برای زنان باردار هم توصیه نمیشود. این امر سبب میشود که شما در بلند مدت انگیزه کافی برای ورزش کردن با استفاده از این وسیله را از دست بدهید و به برنامه ورزشی تعیین شده خود پایبند نباشید. خود مغازه لوازم ورزشی تهیه کنید. نمونه هایی که توسط کاربران ساخته شده است را می بینید که می توانید از آن ها نیز برای الگو خود استفاده کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید دوچرخه ثابت خانگی دست دوم لطفا به بازدید از وب سایت ما.