بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

سطح پوست به دلیل منافذ ریز و اکسیژنی که جذب میکند، به راحتی سطح خوبی برای جذب چرک ها فراهم می کند، همچنین پوست صورت به دلیل حساس بودن نسبت به پوست قسمت های دیگر بدن زودتر در معرض پیری و نابودی قرار می گیرد. نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقدار کافی از کرم را بطور یکنواخت در سطح پوست اطراف چشم مالیده و ماساژ دهید. 5- سعی کنید حتما 30 دقیقه قبل از خروج از منزل کرم ضدآفتاب را استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب باید به طور کلی در حدود ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حداقل هر دو ساعت یک بار در زمانی که بیرون از منزل هستید ، استفاده شود. این محصول یک دیواره حفاظتی قوی برای پوست در برابر اشعههای UVA، UVB، IR به حساب می اید و با قابلیت کنترل ترشح سبوم و برخورداری از خاصیت ضدآکنهبودن، مهارکنندهی قوی باکتریهای مولد آکنه به شمار میرود.

کرم ضد آفتاب (sunscreen) در ماه های تابستان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و آسیب دیدن پوست بر کسی پوشیده نیست؛ اما نکته ای که اکثر ما از آن بی خبریم، این است که مصرف کرم ضد آفتاب یک اقدام پیشگرایانه در تمام طول سال است. همچنین ضد آفتاب از شما در برابر مضرات اشعه های نور خورشید از جمله سرطان پوست جلوگیری می کند؛ بنابراین همیشه کرم ضد افتاب خود را کرم ضد آفتاب b همراه داشته باشید.

هوانگ می گوید که علاوه بر خطر بروز سرطان پوست، انگیزه دیگر برای خرید کرم ضد آفتاب این است که اشعه ماوراء بنفش، می تواند باعث پیری زودرس پوست شود. این کرم ضد آفتاب با دارا بودن بالاترین قدرت محافظت در برابر اشعه های مضر UVB و UVA بوده و پوست را کاملاً درمقابل آفتاب سوختگی و پیری زودرس و… اجازه دهید مثالی برای شما بزنم اگر روی بسته کرم مشاهده کردید spf برابر با 15 است یعنی آفتاب سوختگی پوستی که ضدآفتاب استفاده کرده باشد 15 برابر بیشتر زمان می برد. این مقدار برای کرمی با spf 50 یعنی سی واحد بیشتر به 98 درصد می رسد.