بهترین سریال های HBO بهترین سریال شبکه HBO سریال برتر HBO مجله ویتال

همین درام اثرگذار، که در آن جیمز گندولفینی نقش شخصیت تونی سوپرانو رییس مافیای نیوجرسی را بازی می‌کرد، طی مدت زمان اکران به شدت برنده خود چهار پاداش امی و سه پاداش انجمن نویسندگان آمریکا دریافت کرد. او همچنین خالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی دیگر سریال غالب اچ‌بی‌او در ژانر مافیایی به این معنی که «بوردواک امپایر» بود که فی مابین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در پنج فصل حساس نقش‌آفرینی استیو بوشمی روی آنتن رفت. سریال بازی تاج و تخت انقلابی در ژانر فانتزی در تلویزیون سریال تبهکاری تولید کرد. بازی تاج وتخت شبکه اچ بی او اهمیت الهام گیری از ابهت دنیای کد خدا حلقه‌ها و پیروی از خط مشی سریال سوپرانوها (سریال پیروز قدیمی شبکه) و اصلی ترکیبی از این دو، موفقیت عظیمی برای همین نتورک به ارمغان آورد. پیکی بلایندرز سریالی درام جنایی‌ست که برای اولی توشه در تاریخ 12 سپتامبر 2013 از شبکه BBC Two منتشر شده است. تولید کننده و نویسنده حیاتی همین سریال “استیون نایت” هست و کارگردانی هر فصل از این سریال به عهده کارگردان‌ متمایز بوده است.

  • یک گروه ۹ نفره به ظلمات فضا نگاه می‌کنند و هر کدام از روزنه نگاه خویش چیزی متفاوت از دیگران می‌بینند.
  • Deadwood یک وسترن آمریکایی هست که از 21 مارس 2004 تا 27 اوت 2006 از نتورک HBO و در سه فصل و 36 قسمت پخش شد.
  • والتر وایت، حساس نقش آفرینی برایان کرانستون، شخصیت کلیدی همین سریال است.
  • سریال‌های نسبتاً قدیمی «پسران فراتر از گل»‌ و «تو زیبایی» در 2009، اثر ها احساساتی اصطلاحاً تین‌ایجری پرطرفدار کره‌ای است.
  • این سریال از سال 2013 آغاز به پخش کرد و پس از 7 فصل به نقطه نهایی رسید.

ما از چه نقش‌های دیگری استعمال کرده‌اید؟ اسم نقش و کاری که انجام میدهد را در قسمت کامنت‌ها حساس ما به اشتراک بگذارید. او کل نقش های دارای بازی از جمله، اعضای مافیا، جاسوس، کارآگاه، جانی و دکتر معالج و … را می شناسد. کرونا ناقل ها را می شناسد و در شب معارفه ناقل به آن معرفی می شوند. زمانی کرونا یا این که ویروس از بازی حذف می شود که هیچ بازیکن آلوده ای در بای نباشد در غیر این رخ بازی به نفع ویروس به پایان می رسد. بعد از آن از سه روز آن فرد از بازی حذف می شود چون مبتلا به ویروس مریض شده است.

سریال شش فوت پایین زمین (Six Feet Under)

ازجمله بازیگرانی که در همین سریال حضور داشتند می‌توان به دافنه کین، لین-منیول میراندا، جیمز مک‌آووی، روث ویلسون و کلارک پیترس اشاره کرد. منتقدان به روایت و شخصیت‌پردازی‌های سریال ایراد وارد کرده، ولی از کارایی مجموعه بازیگری تعریف و تمجید کردند. سارا پلسون، فین ویتراک، شارون استون، سینتیا نیکسون و جودی دیویس ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی میباشند که در سریال راچد به ایفای نقش پرداختند. سریال راچد یکی از از بهترین سریال‌ های خارجی 2020 محسوب می شود که کار خود را از سال 2020 بوسیله سرویس نت‌فلیکس شروع کرد.
دسته‌بندی نشده
این فیلم به تیتر یک عدد از بهترین فیلم های مافیایی در سال های آخر شناخته می شود. در همین فیلم بازیگرانی زیرا A dy Lau, To y Chiu-Wai Leu g, A ho y Chau-Sa g Wo g حضور دارند. فیلم “خیابان های تحت سریال های گانگستری شهر” یکی از از بهترین فیلم های گانگستری هست که ماجرا سه دوست را قصه می کند. “چارلی” فردی مهم قیمت های مذهبی، “تونی” مدیر بار و “جانی” سه دوست هستند که قصد دارند به به دست آوردن و کاری پررونق دست یابند.

ایلان ماسک فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای در کشور‌ایران را تایید کرد

قدیر آدالی سرکمیسر در شعبه جرایم سازمان یافته در اداره پلیس استانبول است. لحظه‌ای که همسر و دخترش را در اقدامی تروریستی از دست می‌دهد، زندگی خانوادگی شاد وی از در بین می‌رود. او که از آنچه اتفاق افتاده بود زیاد احساس گناه می‌کرد و از همین شکست رنج می‌برد، تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد.

سریال دختر سفیر The Ambassador’s Daughter

سریال Deadwood یکی از پرخرج‌ترین و بهترین سریال های HBO میباشد که غالب تعدادی پاداش امی، گلدن گلوب و انجمن کارگردانان آمریکا شده است. ماجرا همین سریال در شهر کوچکی به اسم ددوود در سال ۱۸۸۰ رخداد می‌افتد. سورنجن مالک یک هتل‌ رستوران میباشد و در بی قانونی تام ناحیه که اشخاص زیادی برای یافتن طلا به آن حیطه می‌روند، مسائل متفاوت را براساس سریال تبهکاری ضابطه خویش مدیر می‌کند. فیلم «گومورا» در هم بافته ای از ۵ قصه مختلف است که دنیای زیرزمینی جنایتکاران شهر ناپل و مخوف ترین سازمان مافیایی آن، کامورا ، را به تصویر می کشد. پاسکواله یک خیاط ماهر است که به صورت غیرقانونی در یک کارگاه خیاطی استخدام می شود. در طرف مقابل، صاحب و مالک سوله به یکی از از رباخواران مافیای کامورا بدهکار است.

شب های مافیا فصل پنجم

جایگاه سریال Shameless را نمی‌توان مشخص و معلوم کرد به جهت بعضا سلیقه‌ها بهترین سریال تاریخ بشر! در صورتی که اهل سریال‌های مرموز و جنایی باشید بی‌شک اسم سریال Twin Peaks را شنیده‌اید. همین سریال که در دو فصل در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ میلادی پخش شد بنیان‌گذار از المان‌های موجود در سریال‌های روز عالم محصوب می‌شود. اثر کارگردان معروف، دیوید لینچ آن‌قدر جزییات ریز و درشت داشت که در زمانه نمایش اکثری از منتقدین را شگفت‌زده کرد.

۴۴ گونه لباس خواب زنانه جذاب

پیام این سریال این است که چطور زندگی بعضا از شخصیت های داستان به ارتفاع تمام زیر حاکمیت و کنترل سازمان هایی می باشد که اهمیتی به آن ها نمی دهند. روش انسانی The Wire یک روش انقلابی و جدید به یک داستان جنایی بود که نگاهی معادل به دو سوی روایت داشت. همین تیم داستانی از شخصیت تاریخی اسپارتاکوس، یک گلادیاتور تراکیایی الهام گرفته شده هست که از 73 تا 71 قبل از میلاد، قیام بزرگ بردگان را برعلیه امپراطوری روم رهبری کرد. قصه سریال اسپارتاکوس، فراز و فرودهای رم باستان در صد سال پیش از میلاد مسیح را سناریو می‌دهد. در همین سریال روایتی از پادشاهان، اشخاص اهمیت قدرت، برده‌ها و زندگی شخصی این کاراکترها، چالش‌ها و منفعت‌طلبی‌ها و احساسات آن ها را به سناریو می‌گذارد. قصه احساسی مشغول کلیدی زندگی شخصی افراد، مبارزه به جهت کسب قدرت، نبرد گلادیاتورها و زیرپا گذاشتن ارزش‌های انسانی از جمله کلیدی‌ترین بخش‌های روایت متفاوت اسپارتاکوس از مقطع رم باستان است. درصورتیکه به سریال‌های درام و سریال‌های پلیسی عشق و علاقه دارید سریال وایر می‌تواند بهترین گزینه برای شما تلقی شود. سریال وایر به وسیله یک خبرنگار دیرین به این معنی که دیوید سیمون نوشته شده و به‌همین‌دلیل اتفاقاتی که در این سریال شاهد آنان هستیم ممکن است با واقعیت مو نخواهند زد. سریالی که درباره یک اداره پلیس در شهر بالتیمور جریان دارااست و روایت‌گر درگیری نیروهای پلیس و فروشندگان مواد مخدر است. از سوی دیگر پسر آقای رونی فارغ از اذن پدرش کسی را می کشد و همین امر سبب ساز می شود که پدرش او را در جمع تحقیر کند. او که با خبر می شود پدر مایکل سر صحنه جرم حضور داشته از دست او عصبانی می شود و تصمیم می گیرد او را از بین برنده شود تا… در این فیلم بازیگرانی چون کامل هنکس، تایلر هوچلین و راب ماکسی حضور دارند. محمدرضا علیمردانی برای او‌لین توشه در یک برنامه در نتورک سناریو خانگی عهده دار مجری گری همین برنامه را بر عهده داشته می باشد او در فصل های نخستین دوم و چهارم در این برنامه به مجری گری پرداخته است. چارلی گناهکار هاروی کایتل قلب فیلم است، ولی رابرت دنیرو در نقش جانی پسر است. حماسه دوران افسردگی سرجو لئونه، بخش پرجمعیت شهر نیویورک را نظیر فیلمی قبل و سپس از آن تداعی می کند. هر چند به حیث میرسد او فاقد احساسات است، ولی او شخصیتی دارااست که بیشتر از دیگران در انسان‌ها عمیق می‌شود. مردگان متحرک و امشب تموم کردم ابدا موندم چیییییکار کنم کودوم سریال و آغاز کنم. ماجرا درباره یک زن و شوهر ثروتمند میباشد که ناگهان می‌بینند به بهترین سریال های کارتل مواد مخدر طور تام ورشکست شده‌اند. تنها یک میزان دارایی باقی‌مانده برایشان، یک شهر ریز به اسم Schitt’s Creek، که سالها قبل به عنوان یک شوخی خریداری کرده بودند. همین خانواده دارای داشتن دو فرزند و زندگی نابسامان خود، مجبور شده‌اند تا اهمیت فقر نو خویش روبرو شوند.

درباره سریال بازی تاج و تخت

جنگ جهانی دوم که تمام شد، شروع کردند به بنا شهرها و ساختمان‌ها. در لس آنجلس انبوهی آدم به دنبال فرصت‌های جدید بودند و می‌خواستند دوباره به زندگی معمولی برگردند. اما ذیل کل این زرق و برق‌ها و ماجراها، جنایتکارهای شهر نیز به دنبال ظهور دوباره بودند و می‌خواستند فعالیت‌هایشان را از سر بگیرند و دوباره پرورش کنند. برکینگ بد از همان او‌لین فصلش تمجید و تمجید‌های فراوانی دریافت کرد و لحظه به لحظه و سال به سال پربیننده‌تر و موفق‌تر و تحسین‌شده‌تر شد و هم اکنون به جایگاهی رسیده که کمتر سریالی به آن می‌رسد.