برای جلوگیری از گسترش توصیه های COVID-19 WHO ، در فصل تعطیلات ، خانواده و دوستان خود را در آغوش نگیرید

ماریا ون کرخووه گفت که بیشترین انتقال در بین افرادی اتفاق می افتد که تمایل دارند زمان زیادی را با هم بگذرانند اما جدا کردن دقیقاً انتشار ویروس دشوار است.

برای جلوگیری از گسترش توصیه های COVID-19 WHO ، در فصل تعطیلات ، خانواده و دوستان خود را در آغوش نگیرید

مایک رایان گفت: “این چیز وحشتناکی است که فکر کنیم ما اینجا خواهیم بود ، همانطور که سازمان بهداشت جهانی به مردم می گوید ،” یکدیگر را بغل نکنید. ” وحشتناک است. این واقعیت وحشیانه است. ”

سازمان بهداشت جهانی برای فصل تعطیلات پیام ناخوشایند اما بالقوه نجات دهنده ای دارد: بغل نکنید.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، رئیس اورژانس WHO روز دوشنبه گفت که میزان تکان دهنده ای از کووید -19 موارد و مرگ و میرها ، به ویژه در ایالات متحده ، به این معنی است که مردم امسال نباید خیلی با عزیزانشان نزدیک شوند.

اپیدمی در ایالات متحده مجازات کننده است. این بیماری گسترده است. “

وی گفت: “كاملاً صریح و شگفت آور است كه می بینید هر دقیقه یك یا دو نفر در ایالات متحده یك كشور با یك سیستم بهداشتی شگفت انگیز (و) ظرفیت های شگفت انگیز فناوری از دنیا می روند.

در حال حاضر ، یک سوم کل ایالات متحده را تشکیل می دهد کووید -19 رایان افزود موارد در جهان است. طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، این کشور بیش از 280،000 ثبت کرده است ویروس کرونا مرگ تا به امروز.

رایان در طی یک کنفرانس خبری به سوالی در مورد اینکه آیا آغوش می تواند تماس نزدیک باشد که آژانس بهداشتی سازمان ملل متحد به طور معمول در مورد آن در مناطق مرتفع توصیه نمی کند ، پاسخ می دهد ویروس کرونا انتقال.

ماریا ون کرخووه ، WHO پیشگام فنی است کووید -19 ، گفت: بیشترین انتقال در بین افرادی اتفاق می افتد که تمایل دارند زمان زیادی را با هم در وعده های غذایی و فضاهای داخلی ، در محل کار یا خانه به اشتراک بگذارند اما جدا کردن دقیقاً انتشار ویروس دشوار است.

رایان اضافه کرد: اینکه فکر کنیم اینجا هستیم همانطور که سازمان بهداشت جهانی به مردم می گوید: “یکدیگر را بغل نکنید” چیز وحشتناکی است. این وحشتناک است. وی گفت ، این واقعیت وحشیانه در مکانهایی مانند ایالات متحده است.

در ماه نوامبر ، کریس ویتی ، افسر ارشد پزشکی انگلیس نیز به بریتانیایی ها گفت که اگر می خواهید اقوام مسن خود را در فصل تعطیلات امسال در آغوش نگیرند و آنها را ببوسند ، اگر دوباره می خواهید زنده بمانند ، آنها را ببوسند.

مدیر واکسن WHO ، دکتر کیت اوبراین ، هشدار داد که در حالی که اقدامات جدید ایمن سازی برای مبارزه با کووید -19 باید به کند شدن همه گیری کمک کند ، داشتن واکسن به معنای پایان خودکار همه گیری نیست.

هفته گذشته ، انگلیس اولین کشور غربی بود که آزمایش آزمایشی توسعه یافته توسط Pfizer و BioNTech را تأیید کرد. این کشور آماده است واکسیناسیون جمعیت پرخطر خود را از روز سه شنبه در بزرگترین کمپین ایمن سازی تاکنون آغاز کند.

اوبراین گفت که افرادی که نگران دریافت یک کووید -19 واکسن تولید شده در کمتر از یک سال باید اطلاعات بیشتری در مورد این علم کسب کند ، و چنین نگرانی هایی را س legitimateالات واقعاً موجهی می نامد “.