آموزش تعمیرات لوازم خانگی [دوره جامع]

از موارد مهمی که مدرسین مجرب و کاربلد در کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه پایتخت فناوری به کارآموزان تعلیم می دهند، لوازم مورد نیاز در تعمیر لوازم منزل است. در اغلب موارد ایراد آیفون تصویری مربوط به همه واحدهاست و باید کل سیم کشی ها بررسی شود. نمایندگیهای زیمنس در تمامی مناطق تهران خدمات خود را ارائه میدهد و در صورت هر گونه ایراد در لوازم خانگی خود میتوانید با شمارههای درج شده در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تا تعمیرکاران و کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به تعمیر لوازم خانگی شما اقدام کنند. جهت اطلاع از قیمت تعمیر لوازم خانگی زیمنس از طریق شمارههای درج شده در سایت با این نمایندگی تماس بگیرید تا پس از بررسی لوازم خانگی شما قیمت را به صورت شفاف به شما بیان کنند. نمایندگی زیمنس خدمات خود را با منصفانهترین قیمت به مشتریان ارائه میکند و از این رو هزینههای تعمیرات در این نمایندگی بسیار پایینتر از سایر تعمیرگاهها میباشد. همچنین شما برای تعمیر لوازم خانگی زیمنس نیازی به حمل دستگاه آسیب دیده به تعمیرکار نیست زیرا این نمایندگی به صورت حضوری به منزل شما مراجعه کرده و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای خود لوازم خانگی شما را تعمیر خواهند کرد.

پس از مراجعه تعمیرکار لوازم خانگی در شرق تهران به منزل شما فرایند عیب یابی آغاز می شود. شما نیز می توانید در صورتی که خودتان بلد نیستید که دستگاه را تعمیر کنید، تعمیر آن را به یک تعمیرکار زبده بسپارید. در کامتک شما به یک تعمیرکار ماهر لوازم خانگی تبدیل میشوید. یعنی در کارگاه تعمیر لوازم خانگی کامتک انواع برد یخچال (دوو، امرسان، اسنوا، سامسونگ، الجی، جی پلاس، پاکشوما، هاردستون، هیتاچی، کنوود و الکترواستیل)، انواع برد لباسشویی (اسنوا، دوو، جی پلاس، آبسال، ایکس ویژن، بوش و سامسونگ)، انواع برد کولرگازی (هیتاچی، جی پلاس، الجی و سامسونگ) و تمامی بردهای لوازم خانگی در کامتک برای تمرین موجود است. وی گفت: به عنوان مثال تغییر شرایط سیاسی در عراق به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه باعث شده است بخش خصوصی نتواند مانند گذشته خدمات فنی و مهندسی خود را در آن کشور ارایه دهد و بسیاری از پروژههای عمرانی و مهندسی در آن کشور نیمه تمام مانده است.

گفته شد که یکی از ویژگی های مهم تعمیرگاه های رسمی این است که تعمیر لوازم خانگی در شهر ری را در منزل شما نیز انجام می دهند. نمایندگی زیمنس تمامی نقاط و محلههای شرق و غرب و شمال و جنوب تهران اعم از افسریه، تهرانپارس، الهیه، جردن، مشیریه، رسالت، شمس آباد، عباس آباد، فرشته، نازی آباد، اسلامشهر، صفا، نیروی هوایی، پیروزی، دروازه شمیران، بهارستان، کیان شهر، شکوفه، بهار، میدان خراسان، شهرری، خاوران، نیاوران، پارک وی، میرداماد، شهرآرا، کاشانک، دروس، یوسف آباد، هفت حوض، نارمک، مجیدیه، سبلان، علم و صنعت، دردشت، پلیس، کرمان، حکیمیه، امام حسین، تهران نو، فرجام، هنگام، پونک، دلاوران، صادقیه، فرحزاد، جنت آباد، فردوس، شهرک اکباتان، شهر زیبا، شهران، گیشا، ستارخان، ایوانک، شهرک غرب، مرزداران، آزادی، سردار جنگل، اوین، دهکده المپیک و … سپردن تعمیر لوازم خانگی زیمنس به افراد ناشی باعث افت کیفیت دستگاه شما میشود. برخی از تعمیرکاران ناشی و متفرقه از قطعات فیک برای تعمیر دستگاه و لوازم خانگی استفاده میکنند.

تمامی قطعات به کار رفته در این نمایندگی دارای گارانتی است و این اطمینان را پیدا میکنید که دستگاه شما بدون هیچ مشکلی کارکرد خواهد داشت. امروزه وسایل خانگی به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر پیدا می کنند. نمایندگی زیمنس این ضمانت را به شما میدهد که قطعات به کار رفته برای تعمیر کاملاً اصل و اورجینال هستند و به همراه گارانتی به شما ارائه میشوند. این نمایندگی ضمانت میدهد که دستگاه شما به صورت اصولی تعمیر خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. برای عیب یابی از بخش مکانیکی دستگاه غذاساز باید بخش قطعات مربوط به خرد کردن را بررسی نمود که می توان از محل موتور و گیربکس به تعمیر آن پرداخت. قسمت های مکانیکی شامل 2 دسته است: دسته اول قسمت هایی که جریان الکتریکی از آنها عبور نمی کند مانند درب یخچال یا قفسه های داخلی که این قسمت ها در صورت آسیب دیدگی, تعمیر لوازم خانگی یخچال فریزر اثر کاملا واضحی داشته و برای هر فرد بدون داشتن دانش تعمیرات و یا طی کردن هیچ دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به راحتی قابل تشخیص است اما در دسته دوم قطعاتی قرار دارند که برای عیب یابی و باز کردن آن ها حتما به یک کارشناس و فردی که کلاس آموزش تعمیرات لوازم خانگی را طی کرده باشد نیاز است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نرخنامه تعمیرات لوازم خانگی سال 99 لطفا به بازدید از وب سایت ما.