بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور که ❹ ماهه شما را به هدفتان میرسانند

اگر به دنبال بهترین منبع آموزشی هستید اما در انتخاب کردن دو دل هستید دیگر نگران نباشید. خب یک منبع آموزشی هرچقدر هم خوب باشد نباید زمان زیادی از ما بگیرد. در پاسخ به این سؤال میتوان گفت که افراد زیادی از دی وی دی های آموزشی کنکور استفاده میکنند ولی ایا همگی آن ها به یک اندازه تلاش میکنند؟ کلی منابع آموزشی هست برای کنکور و با توجه به اینکه از تک تک این منابع استفاده کردم دوران کنکور ، تصمیم گرفتم یکسری اطلاعات در مورد دی وی دی های آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار بدم. برای انتخاب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور صد در صد باید به قیمت آن نیز توجه داشت و کاملا قیمت آن طبق محتوای موجود در دی وی دی تعیین شده باشد. بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور چه ویژگی هایی دارند و چگونه بفهمیم که کدام دی وی دی آموزشی مشکلات درسی ما را حل می کند؟

دی وی دی های آموزشی کنکور از هر لحاظ مشکلات دو منبع قبلی را ندارد و هم از لحاظ محتوا هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ هزینه بسیار به صرفه تر میباشند. اماااا خبر خوب. یک جلسه مشاوره کاملا رایگان برای شما عزیزان توسط برترین کارشناسان تحصیلی و رتبه های برتر کنکور که به صورت کامل به مشکلات آموزشی شما گوش خواهیم داد و بهترین راهکار را برای حل آن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد. سؤالی که اکثر اوقات پرسیده میشود: افراد زیادی از دی وی دی های آموزشی استفاده میکنند و شعار تمامی موسسات کسب رتبه با دی وی دی فلان موسسه است با این حساب همه ی داوطلبان باید رتبه برتر شوند ولی چرا اینگونه نیست؟ قبل از خوندن این متن تاکید میکنم که این تجربیات مربوط به دوران کنکور خودم و سایر رتبه برتر هاست که در سایت مؤسسه حرف آخر در اختیارتون قرار میدم. برای استفاده از این فرصت بی نظیر همین الان فرم زیر را پر کنید تا دپارتمان مشاوره مجرب ما با شما تماس زیست گیاهی حرف آخر بگیرند. عده ای از دی وی دی های کنکوری برای هر سؤال یک نکته میگویند و عده ای دیگر نیز برای کل سؤالات یک نکته میگویند و در این دو جمله تفوت زیادی وجود دارد و داوطلبان با استفاده از شناختی که از خود و سلایقشان دارند میتوانند بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور خود را طبق همین اصل انتخاب کنند.

پس اط نظر درسنامه کتاب های کمک آموزشی به راحتی داوطلب را ساپورت نمیکنند نیازمند زمان طولانی برای تسلط کامل میباشند. خب دوستان خوبم 4 تا از ویژگی های بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور رو خدمتتون عرض کردم . در کلاس های فوق برنامه نکات تستی کامل بررسی میشود و میتوان برای کنکور طبق آن ها پیش رفت. یادتون باشه برای موفقیت در کنکور فقط سواد لازم نیست. 30 درصد از موفقیت به سرعت بستگی داره. پس 20 درصد از موفقیت رو به آشنایی با انواع تسپ تست اختصاص میدیم. با استفاده از پکیج 5 روز با حرف آخر علاوه بر اینکه بر 15 درصد از کنکور خود فقط در 5 روز مسلط خواهید شد به صورت کامل با نحوه آموزش در حرف آخر نیز آشنا خواهید شد به با دید بهتری منبع آموزشی خود را انتخاب خواهید کرد. اما در بالا نیز اشاره شد که هر دی وی دی نباید مورد استفاده قرار گیرد و بر اساس یک سری ملاک ها میتوان بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور را متناسب با سلیقۀ خود انتخاب کرد و با استفاده از ان ها مسیر کنکور را ادامه داد.

امیدوارم که براتون مفید بوده باشه و الان قدرت اینو داشته باشید که بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور رو انتخاب کنید. اما روش های دیگه ای هم هست که میشه کل دین و زندگی رو با حل کل تست ها در کمتر از 2 هفته خوند و یاد گرفت… مثلا برای درس دین و زندگی اگه از روی کتاب مطالب خونده بشه چیزی نزدیک به 5 ماه اونم با کلی دوره و مرور لازمه تا داوطلب بتونه به تسلط برسه. دوران کنکور خودم یکی از جنجال برانگیزترین مطالب انتخاب بهترین منبع برای مطالعه بود. عملا برای یک ساعت حضور در کلاس ، سه ساعت از وقت تلف میشه و کلی تایم پرت داریم. هر چقدر هم یک نفر سوا بالایی داشته باشه ولی وقتی یک نوع تست جدید ببینه به سختی میتونه حلش کنه. از یک ساعت قبل باید آماده بشید و حرکت کنید. اگر سردرگم هستید و کلی سوال بدون پاسخ در رابطه با کنکور دارید کافی است فرم زیر را پر کنید تا از یک جلسه مشاوره تخصصی بهره مند شوید. درضمن میتونید مقاله ی قبلی در مورد نحوه جمع بندی کنکور رو از همین سایت آموزش پایه پنجم ابتدایی بخونید. در ضمن در همین سایت بهترین دی وی دی های آموزشی رو میتونید در فروشگاه حرف پکیج آموزشی حرف آخر اخر مشاهده کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت حرف آخر.