پرونده های Moderna برای مجوز استفاده اضطراری از واکسن COVID-19 ؛ راجستان قفل شدن در مناطق مهار را اعلام کرد

کل موارد ویروس کرونا در روز دوشنبه به 94،31،691 با 38،772 عفونت جدید رسیده است ، در حالی که تعداد تلفات پس از 443 مورد مرگ و میر گزارش شده به 1،37،139 افزایش یافته است.

تعداد کووید -19 موارد گزارش شده در هند در مدت زمان 24 ساعت برای هفتمین بار در این ماه به زیر 40،000 کاهش یافت و تعداد عفونت را به 94.31 لک رساند ، در حالی که بهبودها بر اساس داده های وزارت بهداشت اتحادیه که روز دوشنبه به روز شد ، به 88،47،600 لقب رسید.

کل ویروس کرونا موارد بروز شده در ساعت 8 صبح نشان داد که موارد به 94،31،691 با 38،772 عفونت جدید افزایش یافته است ، در حالی که تعداد تلفات پس از گزارش 443 کشته بیشتر به 1،37،139 افزایش یافته است.

تعداد افرادی که از این بیماری بهبود یافته اند به 88،47،600 رسیده است و نرخ بهبود ملی را به 93.81 درصد رسانده است. کووید -19 میزان مرگ و میر موارد بیشتر به 1.45 درصد کاهش یافت.

در همین حال ، شرکت داروسازی مستقر در ایالات متحده Moderna Inc گفت که برای مجوز اضطراری ایالات متحده و اروپا درخواست می کند کووید -19 واکسن در روز دوشنبه بر اساس نتایج کامل یک مطالعه در اواخر مرحله نشان داد که واکسن آن 94.1 درصد موثر بوده و هیچ نگرانی جدی در زمینه ایمنی ندارد.

این شرکت دارویی همچنین میزان موفقیت 100 درصدی را در پیشگیری از بیماری شدید گزارش کرده است کووید -19 موارد این پرونده برای Moderna به عنوان دومین واکسنی انتخاب می شود که احتمالاً مجوز استفاده اضطراری ایالات متحده را پس از نامزد واکسن Pfizer-BioNTech دریافت کرده است که 95 درصد موثر است.

فاصله بین بهبودها و موارد فعال به طور مداوم در حال افزایش است

در مجموع 45،333 جدید کووید -19 وزارت بهداشت اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت ، بهبودها در طول 24 ساعت در سراسر کشور ثبت شده است در مقابل 38772 عفونت جدید گزارش شده در همان مدت ، منجر به کاهش خالص 6561 مورد از پرونده فعال شده است.

کل بازیابی ها به 88،47،600 افزایش یافته است.

“شکاف بین کووید -19 بهبود و موارد فعال ، که به طور مداوم در حال افزایش است ، در حال حاضر 8400،648 یعنی 19.8 برابر موارد فعال است. “

انقباض فعال هند کووید -19 میزان بارگیری به 4،46،952 تنها 4.74 درصد از کل را شامل می شود ویروس کرونا عفونت ها تاکنون در کشور گزارش شده است.

“تفاوت در بهبودهای جدید بیشتر از موارد جدید است کووید -19 همچنین بهبود یافته است بهبود ملی بهبود یافته به 93.81 درصد از تاریخ ، “وزارت گفت ، هند اضافه کرد ویروس کرونا میزان مرگ و میر در موارد دیگر به 1.45 درصد کاهش یافته است.

این وزارتخانه گفت ، هند یكی از كشورها با كمترین مرگ در هر میلیون نفر در جهان است (در حال حاضر 4/99).

Moderna امروز پرونده خود را برای مجوزهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای استفاده اضطراری ارائه می دهد

Moderna Inc گفت که از مقررات نظارتی ایالات متحده و اروپا روز دوشنبه می خواهد اجازه استفاده اضطراری از آن را بدهند کووید -19 واکسن به عنوان نتایج مطالعه جدید تایید می کند که عکس از محافظت قوی برخوردار است – رقابت را برای شروع واکسیناسیون محدود افزایش می دهد ویروس کرونا داد و بیداد بدتر می شود.

چندین کاندیدای واکسن باید موفق شوند که جهان همه گیری را که در ایالات متحده و اروپا افزایش یافته است ، از بین ببرند.

بیمارستانهای ایالات متحده تا آنجا که کشور بیش از 1،60،000،000 مورد جدید در روز و بیش از 1،400 مرگ روزانه دیده است ، تا حدی طولانی شده اند. از زمان ظهور اولین بار در حدود یک سال پیش در چین ، ویروس منجر به کشته شدن بیش از 1.4 میلیون نفر در سراسر جهان شده است.

Moderna دقیقاً پشت سر Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech در تلاش برای شروع واکسیناسیون در ایالات متحده در ماه دسامبر است. در آن سوی اقیانوس اطلس ، تنظیم كنندگان انگلیس نیز در حال ارزیابی شلیك Pfizer و دیگری از AstraZeneca هستند.

آنتی بادی های موجود در 75٪ از بررسی سروو در رژه کافه بمبئی

در یک بررسی سروو اخیر در مورد جمعیت فقیر نشین در منطقه کافه رژه بمبئی ، 605 نفر از کل 806 شرکت کننده در نظرسنجی – 75 درصد حیرت انگیز – مثبت بودند کووید -19 آنتی بادی

این سروو بین 5 و 10 اکتبر انجام شده است ، یکی از بالاترین نرخ ها در کشور تاکنون گزارش شده است. مطالعه شیوع سروو توسط بنیاد Eyebetes و همکار BJP هارشیتا نروکار سازماندهی شد.

در ارقام قبلی سروو گزارش شده توسط شرکت شهرداری Brihanmumbai (BMC) ، به طور متوسط ​​حدود 54 درصد از ساکنان (در ماه اوت) و 45 درصد از ساکنان (در ماه اکتبر) مثبت مثبت بودند ( کووید -19 آنتی بادی.)

این گزارش نشان داد که کمتر از 1 درصد (هشت نفر از 806 شرکت کننده) از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند ، تشخیص داده شده اند کووید -19 در گذشته. این می تواند به این دلیل باشد که 99 درصد آنها عفونت بدون علامت داشتند یا اینکه مایل نبودند اطلاعات مربوط به کووید -19 عفونت

بیانیه بنیاد Eyebetes احتمال اینکه بسیاری از افراد تمایلی به دادن اطلاعات در مورد عفونت گذشته نداشته اند یا همه آنها عفونت بدون علامت داشته اند را رد نمی کند.

نخست وزیر به ریاست جلسه همه حزب در 4 دسامبر

دولت برای بحث در مورد جلسه احزاب فراخوانده است کووید -19 منابع گفتند که وضعیت همه گیری در 4 دسامبر که توسط نارندرا مودی نخست وزیر اداره خواهد شد PTI در روز دوشنبه.

منابع گفتند که رهبران طبقه احزاب هر دو مجلس پارلمان برای این جلسه فراخوانده شده اند ، که عملا روز جمعه ساعت 10.30 صبح برگزار می شود. PTI. آنها گفتند كه وزارت امور مجلس در حال هماهنگی جلسه است و با رهبران كل احزاب ارتباط برقرار كرده است.

این دومین جلسه همه جانبه احزاب است که دولت برای بحث در مورد آن فراخوانده است کووید -19 وضعیت از زمان شیوع همه گیری.

BMC برای جریمه 200 روپیه ای

به منظور تشویق کووید -19 رفتار نامناسب در بین ساکنان بمبئی ، نهاد مدنی شهر تصمیم گرفته است ماسک “رایگان” برای کسانی که بدون پوشش صورت در انظار عمومی یافت می شوند تهیه کند و همچنین 200 روپیه جریمه از آنها دریافت کند.

شرکت شهرداری بریانمومبا (BMC) روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که از آوریل تا 28 نوامبر ، علیه 4،85 شهروند لاک به دلیل ماسک نداشتن در مکان های عمومی اقدام کرده و بیش از 10،7 کرور جریمه از آنها دریافت کرده است.

BMC گفت: وقتی مجرم ، پس از جریمه شدن ، بدون ماسک صورت جلو می رود ، هدف از اجرای آن است کووید -19 پروتکل پیشگیری انجام نشده است.

در این گزارش آمده است: “بنابراین ، برای تحقق هدف ، یک ماسک رایگان به شهروند مربوطه ارائه می شود و 200 روپیه جریمه می شود.”

در اعلامیه مجازات مربوطه همچنین ماسک رایگان ذکر شده است.

قیمت سقف RT-PCR کووید -19 آزمون: Delhi CM

آرویند کجریوال ، وزیر ارشد دهلی روز دوشنبه گفت که او دستورالعمل هایی را برای کاهش قیمت آزمون RT-PCR در پایتخت ملی صادر کرده است ، و می گوید این به کسانی که برای آزمایشگاه های خصوصی برای کووید -19 تست ها

در حال حاضر ، مردم باید 2400 روپیه برای آزمایش RT-PCR در آزمایشگاه های خصوصی هزینه کنند.

“کجریوال” در توئیتر خود نوشت: “من دستور داده ام که میزان آزمایشات RT PCR در دهلی کاهش یابد. در حالی که آزمایشات در مراکز دولتی بدون هزینه انجام می شود ، با این حال ، این به کسانی که آزمایش خود را در آزمایشگاه های خصوصی انجام می دهند کمک می کند.”

وزیر بهداشت دهلی Satyendar Jain در پاسخ به توییت وزیر ارشد گفت که دستورات این امر بلافاصله صادر می شود.

در میان یک سنبله در کووید -19 در مواردی ، دولت راجستان تصمیم گرفته است که قفل در مناطق مهار شده را تا 31 دسامبر اعمال کند و محدودیت رفت و آمد در شب را از 11 به 13 منطقه در این ایالت افزایش دهد.

دولت دستورالعمل هایی را برای نظارت ، مهار و احتیاط برای دوره 1 تا 31 دسامبر صادر کرد.

قفل کردن در کووید -19 مناطق مهار در راجستان

با در نظر گرفتن غالب کووید -19 در این سناریو تصمیم گرفته شده است که طبق دستور صادر شده یکشنبه شب قفل در مناطق مهار تا 31 دسامبر اجباری شود.

تعیین مرزهای موثر مناطق مهار کننده کلید شکستن زنجیره انتقال کنترل کننده ویروس است.

طبق دستورالعمل های صادر شده توسط دولت هند ، توسط مناطق توسط مناطق جمع آوری می شود. وزیر امور خارجه ، اباحی کومار ، وزیر امور خارجه ، در رهنمودها گفت ، فقط خدمات ضروری در این مناطق مجاز هستند و نظارت شدید از خانه به خانه انجام می شود.

دولت ایالت تعداد ولسوالی ها را از 8 به 13 منطقه افزایش داده است ، جایی که مقررات منع رفت و آمد شبانه از 8 شب تا 6 صبح اعمال می شود.

کوتا ، جیپور ، جودپور ، بیکانر ، اودایپور ، آجمر ، الوار ، بهیلوارا ، ناگور ، پالی ، تونک ، سیکارا و گنگاناگر مناطقی هستند که منع رفت و آمد شبانه در آنها وضع شده است.

با این حال ، این کارخانه در تولید کارخانه های دارای طبیعت پیوسته و شیفت شب ، شرکت های فناوری اطلاعات ، فروشگاه های شیمی ، ازدواج و غیره قابل استفاده نخواهد بود.

مرگ های حکومتی

443 مورد مرگ و میر گزارش شده در روز دوشنبه شامل 85 نفر از ماهاراشترا ، 68 نفر از دهلی ، 54 نفر از بنگال غربی ، 27 نفر از کرالا ، 26 نفر از هاریانا و 24 نفر از اوتار پرادش است.

تعداد کل 1،37،139 مرگ گزارش شده تاکنون در کشور شامل 47،071 مورد از ماهاراشترا و پس از آن 11،765 نفر از کارناتاکا ، 11703 نفر از تامیل نادو ، 9،066 نفر از دهلی ، 8376 نفر از بنگال غربی ، 7،742 نفر از اوتار پرادش ، 6،988 نفر از آندرا پرادش ، 4،780 نفر از پنجاب ، 3،969 نفر است. از گجرات و 3250 نفر از مادیا پرادش.

وزارت بهداشت تأکید کرد که بیش از 70 درصد مرگ ها به دلیل بیماری های مشترک اتفاق افتاده است.

این وزارتخانه در وب سایت خود گفت: “ارقام ما با شورای تحقیقات پزشکی هند سازگار می شوند” ، افزود: توزیع ارقام از نظر دولتی منوط به تأیید و آشتی بیشتر است.

با ورودی از PTI