مطالعه COVID-19 نشان می دهد سیستم ایمنی بدن کودکان آنتی بادی کمتری را علیه ویروس SARS-CoV-2 ایجاد می کند

این یافته ها می تواند در آزمایش تأثیراتی داشته باشد و نتایج حاصل از آزمایشاتی را که بدنبال آنتی بادی برای پروتئین های خاص ویروس هستند ، تضعیف کند.

کودکان مبتلا به ویروس کرونا بر اساس مطالعه جدیدی که روز پنجشنبه منتشر شد ، آنتی بادی ضعیف تر و انواع کمتری از آن ها نسبت به بزرگسالان تولید می شود ، که نشان می دهد آنها بسیار سریعتر عفونت خود را پاک می کنند.

مطالعات دیگر حاکی از آن است که پاسخ ایمنی بیش از حد شدید ممکن است در افرادی که به شدت بیمار می شوند یا در اثر آن می میرند مقصر باشد کووید -19 . پاسخ ایمنی ضعیف در کودکان ممکن است به طور متناقضی نشان دهد که آنها ویروس را از بین می برند قبل از اینکه فرصتی برای ویران کردن در بدن داشته باشد ، و ممکن است به شما کمک کند توضیح دهد که چرا کودکان بیشتر از علائم شدید COVID ، بیماری ناشی از ویروس کرونا . همچنین ممکن است نشان دهد که چرا احتمال انتقال ویروس به دیگران کمتر است.

دونا فاربر ، ایمونولوژیست از دانشگاه کلمبیا در نیویورک که تحقیق انجام شده در ژورنال را رهبری کرد ، گفت: “ممکن است برای مدت زمان کوتاهتر عفونی باشند.” ایمونولوژی طبیعت.

متخصصان دیگر گفتند ، داشتن آنتی بادی ضعیف و کمتر به این معنی نیست که کودکان بیشتر در معرض خطر عفونت مجدد هستند.

دیپتا باتاچاریا ، ایمونولوژیست از دانشگاه آریزونا در توسان ، گفت: “شما واقعاً به یک پاسخ ایمنی بسیار زیاد و شدید برای حفظ محافظت در طی مدت زمانی نیاز ندارید.” “من نمی دانم که من به ویژه نگرانم که بچه ها کمی پاسخ آنتی بادی داشته باشند.”

این مطالعه سطح آنتی بادی کودکان را در یک برهه از زمان مورد بررسی قرار داد و بسیار کوچک بود و نمی تواند بینشی در مورد چگونگی تغییر سطح آن با سن ایجاد کند. اما این می تواند س testsالاتی را برای برخی آزمایش های آنتی بادی ایجاد کند که ممکن است کودکان از دست رفته آلوده نباشند.

فاربر و همکارانش آنتی بادی های آن را تجزیه و تحلیل کردند ویروس کرونا در چهار گروه از بیماران: 19 اهدا کننده بزرگسالان پلاسمای بهبودی که از COVID بهبود یافته اند بدون اینکه در بیمارستان بستری شوند. 13 بزرگسال که با سندرم دیسترس تنفسی حاد ناشی از COVID شدید در بیمارستان بستری شده اند. 16 کودک در بیمارستان بستری شده با سندرم التهابی چند سیستم ، این بیماری نادر است که برخی از کودکان آلوده را تحت تأثیر قرار می دهد. و 31 کودک آلوده که به این سندرم مبتلا نبودند. تقریباً نیمی از این گروه آخر کودکان هیچ علائمی نداشتند.

افراد در هر گروه دارای آنتی بادی بودند ، مطابق با سایر مطالعات نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق افراد آلوده به این ویروس کرونا پاسخ ایمنی قوی ایجاد کنید.

پتر برودین ، ​​ایمونولوژیست در انستیتوی کارولینسکا در استکهلم ، گفت: “این بیشتر تأکید می کند که این عفونت ویروسی به خودی خود و پاسخ ایمنی به این ویروس با آنچه انتظار می رود متفاوت نیست”.

اما دامنه آنتی بادی بین کودکان و بزرگسالان متفاوت است. کودکان در درجه اول یک نوع آنتی بادی به نام IgG ساخته اند که پروتئین سنبله سطح ویروس را تشخیص می دهد. در مقابل ، بزرگسالان چندین نوع آنتی بادی علیه سنبله و سایر پروتئین های ویروسی ساخته اند و این آنتی بادی ها در خنثی سازی ویروس از قدرت بیشتری برخوردارند.

فاربر گفت: “کودکان از پاسخ محافظتی کمتری برخوردارند ، اما از نظر واکنش آنتی بادی نیز از عرض کمتری برخوردارند.” “این به این دلیل است که آن بچه ها به این شدت آلوده نمی شوند.”

هیچکدام از کودکان از آنتی بادی هایی نسبت به پروتئین ویروسی به نام نوکلئوکپسید یا N که در ماده ژنتیکی ویروس قرار دارد ، برخوردار نبودند. وی گفت: از آنجا که این پروتئین در داخل ویروس یافت می شود و در سطح آن نیست ، سیستم ایمنی بدن تنها در صورت انتشار ویروس در بدن ، آن را می بیند و آنتی بادی ایجاد می کند.

وی توضیح داد: “شما واقعاً هیچ كدام از این موارد را در كودكان نمی بینید و این نشان می دهد كه اگر این بچه ها آلوده شوند ، در واقع یك دوره كاهش عفونت وجود دارد.”

این یافته می تواند نتایج حاصل از آزمایشات طراحی شده برای برداشتن آنتی بادی های پروتئین N ویروس را تضعیف کند. بسیاری از آزمایش های آنتی بادی ، از جمله آزمایش های Abbott و Roche و ارائه شده توسط Quest Diagnostics و LabCorp ، مخصوص آنتی بادی های N است و بنابراین ممکن است کودکانی را که با موفقیت ویروس را پاک کرده اند از دست بدهند. برودین گفت: “این کاملاً مفهوم جالب توجهی از این یافته است.”

میزان کمتری از ویروس در بدن همچنین توضیح می دهد که چرا به نظر می رسد کودکان معمولاً ویروس را با کارآیی کمتری نسبت به بزرگسالان منتقل می کنند.

اما کارشناسان در تفسیر نتایج احتیاط کردند زیرا این نمونه ها نمونه های گرفته شده از افراد در یک زمان مشخص است.

نمونه هایی از کودکان و بزرگسالان که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته اند ، طی 24 تا 36 ساعت پس از پذیرش یا لوله گذاری برای نارسایی تنفسی ، جمع آوری شد. کسانی که از کودکان با علائم خفیف یا بدون علائم بودند پس از اقدامات پزشکی رد شدند.

نوع آنتی بادی های تولید شده توسط بدن در طول دوره عفونت متفاوت است. برودین گفت ، این محدودیت این مطالعه بود زیرا محققان ممکن است افراد را در نقاط مختلف عفونت مقایسه می کنند. “شما خطر مقایسه سیب و پرتقال را دارید.”

کارشناسان دیگر هشدار دادند که این مطالعه برای نتیجه گیری درباره چگونگی تغییر پاسخ ایمنی در کودکان در سنین مختلف بسیار کوچک بود. کودکان در این مطالعه از 3 تا 18 سال سن داشتند ، و سن متوسط ​​آنها 11 سال بود. ویروس کرونا به عنوان بزرگسال

دکتر ماریا ال. جنارو ، ایمونولوژیست در دانشگاه راتگرز گفت: “درک آنچه در کودکان اتفاق می افتد بسیار مهم است” ، برای درک ماهیت بیماری آنها و همچنین چگونگی کمک به شیوع ویروس در جامعه. وی گفت: “برای امتحان و طبقه بندی براساس سن ، این کمی تجزیه و تحلیل است.”

محققان همچنین نتوانستند توضیح دهند که چرا کودکان پاسخ آنتی بادی محدودتری دارند.

به نظر می رسد وجود انواع کمتری از آنتی بادی ها چیز بدی باشد ، اما باتاچاریا گفت: “داشتن یک تن آنتی بادی لزوما نشانگر یک چیز خوب نیست.” “این معمولاً به این معنی است که در اوایل پاسخ مشکلی پیش آمده است.”

حداقل یك مطالعه دیگر حاكی از آن است كه كودكان دارای سیستم ایمنی ذاتی قدرتمندی هستند كه هدف آن مبارزه با بسیاری از عوامل بیماری زای جدیدی است كه با آن روبرو می شوند و این اولین خط دفاعی می تواند عفونت را بدون نیاز به اتكا به آنتی بادی های بعدی زود از بین ببرد.

احتمال دیگر این است كه كودكان از برخوردهای قبلی با سرماخوردگی – به صورت سلولهای ایمنی به نام سلولهای حافظه T – محافظت كنند ویروس کرونا es

“آیا این همه ذاتی است؟ یا ممکن است در واقع حافظه ای از قبل وجود داشته باشد؟ ” باتاچاریا گفت. “من فکر می کنم که هر دو ممکن است.”

آپوروا مانداویلی. c.2020 شرکت نیویورک تایمز