قيمت كاپ قاعدگي

 

خون قاعدگی چه چیزی می تواند در مورد سلامتی شما به شما بگوید؟

7 جولای 2015 / در سلامت صمیمی ، قاعدگی / توسط ماندانا

آیا می دانید ویژگی های دوره ماهانه قيمت كاپ قاعدگي  شما می تواند چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی شما به شما بگوید؟ نه؟ خوب ، طب سنتی چینی (TCM) انتشار این مایعات بدن را به عنوان یک منبع اطلاعاتی عظیم درباره آنچه در بدن و سیستم های انرژی شما جریان دارد ، تشخیص می دهد.

با پیگیری چرخه ، و همچنین توجه به اینکه خون در واقع چگونه است ، یک زن می تواند اطلاعات زیادی را بدست آورد و از این اطلاعات می تواند عدم تعادل در سیستم خود را اصلاح کند.

 

چرا استفاده از فنجان قاعدگی برای بررسی جریان خون مفید است؟

از کجا می دانم خون من چه شکلی است ، شاید تعجب کنید. خوب البته این شامل کمی نگاه در کاسه توالت ، یا بهتر است بگوییم هنوز از لیوان قاعدگی استفاده کنید.

 

فنجان قاعدگی وسیله ای است که خون را می گیرد و پس از تخلیه فنجان مجدداً از آن استفاده می کنید. در بین کسانی که نگران مواد شیمیایی داخل تامپون هستند محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از خانمها گزارش می دهند که پس از استفاده از یک فنجان ، چرخه آنها در واقع بهبود می یابد (سبک و دردناک می شود). بعلاوه پس اندازهای مالی نیز وجود دارد زیرا ماه به ماه از همان فنجان استفاده مجدد می کنید.

 

 

FORMOONSACUP ویرایش دوم

49.90 یورو

 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید

 

MYVCUP

22.65 یورو

 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید

 

مرولا

22.99 یورو

 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید

 

FORMOONSACUP 2 فنجان + 1 پد لباس

56.00 یورو

 گزینه مورد نظر را انتخاب کنید

قبلی بعدی

خون قاعدگی از دیدگاه چینی ها

اما از دیدگاه پزشکی چینی TCM (ناشی از فلسفه و شیوه های تائوئیستی) ، جام قاعدگی عالی است زیرا شما در واقع می توانید نگاهی به خون خود بیندازید و رنگ ، ضخامت و سایر ویژگی هایی را که به شما اطلاعات مفیدی می دهند ، ببینید. چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. لطفاً بخاطر داشته باشید که در TCM Diagnostics ، یک علامت برای نتیجه گیری کافی نیست ، اما به ما این امکان را می دهد تا بدانیم که در جای دیگر سلامتی خود به دنبال چه چیزی باشیم. همچنین اگر عادت ندارید به خون خود نگاه کنید ، ممکن است مطمئن باشید که “طبیعی” نیست. بنابراین عادت کنید هر ماه نگاه کنید تا بتوانید از آن به عنوان شاخص سلامتی خود استفاده کنید. لطفا در هیچ نشانه ای وحشت نکنید! این برای تشخیص هیچ بیماری نیست ، بلکه بیشتر نشانه وضعیت تعادل درونی شماست.

 

مقدار از دست دادن خون

از دست دادن خون سنگین

بررسی کنید که آیا در سیستم خود گرما دارید یا خیر. آیا رژیم غذایی شما پر از غذاهای پر ادویه است؟ آیا گونه های شما برافروخته و دهان شما خشک است؟ در این صورت ، با اجتناب از غذاهای پرادویه و مقداری میوه های خنک کننده و چای نعناع ، خود را خنک کنید.

 

از دست دادن خون سبک

شما ممکن است کارهای خاصی را برای ایجاد دوره سبک تر انجام داده باشید (در Tao Tantra یافت می شود). اما اگر این کارها را انجام نداده اید و خون کم است ، پس بررسی کنید که خیلی سرد نیستید یا غذاهای سرد بیش از حد می خورید (به عنوان مثال غذای خام در زمستان ، یا خوردن بستنی و سایر غذاهای سرد). اگر به طور کلی احساس ضعف کنید و ممکن است به یک رژیم غذایی مغذی غنی از مواد معدنی نیاز داشته باشید ، ممکن است کمبود خون وجود داشته باشد.

 

رنگ خون

قرمز تیره یا قرمز روشن:

می تواند نشانه گرمای بیش از حد باشد ، بنابراین سایر علائم گرما در بدن و رژیم غذایی خود را بررسی کنید و تنظیماتی را انجام دهید (همانطور که در بالا گفته شد).

 

خون کم رنگ:

اگر خون شما از حد معمول کم رنگ تر باشد ، ممکن است کمبود خون کمی داشته باشید. چقدر قوی و حیاتی احساس می کنید؟ اگر احساس ضعف می کنید می توانید با تمرکز بر تغذیه خون بسازید. برخی از خانم ها حتی در رژیم غذایی خود به پروتئین بیشتری نیاز دارند.

 

بنفش یا مایل به سیاه:

می تواند ایستایی داخلی را نشان دهد ، به این معنی که انرژی یا خون کمی گیر کرده است. گردش خون شما چگونه است؟ اندام ها مانند دست و پا را از نظر سردی ، گزگز یا بی حسی بررسی کنید. آیا در خاجی یا سایر نواحی اطراف پریود درد خزنده زیادی دارید؟ اگر علائمی دارید ، روشهای غذایی برای کمک به شما وجود دارد. با این حال بهتر است یک پزشک مراقبت های بهداشتی مانند یک متخصص طب سوزنی پیدا کنید ، که می تواند به شما کمک کند جریان های شما جریان داشته باشد. یک درمان ساده چیگونگ این است که به آرامی با مشت های سبک بر استخوان ساکروم خود ضربه بزنید ، و در ناحیه لگن نفس عمیق بکشید.

 

قرمز تازه:

این می تواند چیزی باشد که تائوئیست ها آن را “گرمای خالی” می نامند. این بدان معنی است که سیالیت ، آرامش و استراحت کافی (“یین”) در بدن شما وجود ندارد تا بتواند گرما را متعادل کند. نوشیدن آب بیشتر ، خوردن غذاهای خنک کننده و مایع (سوپ ها عالی هستند) می تواند کمک کند. اما استراحت ، آرامش ، تنهایی و شب های اولیه ضروری است! پیاده روی در طبیعت همچنین به ساخت “یین” کمک می کند.

 

کیفیت خون

خون جمع شده با لخته:

این دوباره به دلیل سکون یا سرما ایجاد می شود. در بالا علائم سردی یا انرژی گیر کرده را بررسی کنید. وان های گرم پا با زنجبیل (یک وان شستشو پر از آب داغ با زنجبیل تازه ریز خرد شده در آن) برای این کار بسیار مناسب است و می توانید به مدت 30 دقیقه در دوران قاعدگی از آن لذت ببرید.

 

لخته در خون متصل به رکود چی کبدی

. به نظر پیچیده می رسد اما کاملاً رایج است و مربوط به احساس بدخلقی / ناامیدی قبل از آمدن پریود و گاهی سینه های حساس است. با رقصیدن وحشیانه (به طور مثال پنج کلاس ریتم) یا تکان دادن برای ایجاد موسیقی خوب ، هرگونه احساسات مسدود شده را آزاد کنید. انتقال احساسات گیر کرده از این طریق برای جابجایی qi کبدی بسیار عالی است. همچنین ممکن است در مورد پاکسازی مثانه و کبد اطلاعات کسب کنید و انجام آن را در نظر بگیرید.

 

خون آلوده

ممکن است ب

کاپ قاعدگی—-ok uni 

 

کاپ قاعدگی چیست—ok uni 

 

فنجان قاعدگی–ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی—ok uni 

 

كاپ قاعدگي—–ok uni 

 

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان—ok uni

 

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی—-ok uni 

 

خرید کاپ قاعدگی—ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها—-

 

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ پریودی

 

فنجان قاعدگی چیست

 

کاپ پریودی چیست

 

کاپ قاعدگی چیه

 

بهترین مارک کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده کاپ قاعدگی

 

روش استفاده از کاپ قاعدگی

 

لونت کاپ چیست

 

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

 

استفاده از کاپ قاعدگی

 

قیمت فنجان قاعدگی

 

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

 

سایز کاپ قاعدگی

 

كاپ قاعدگي چيست

 

عوارض کاپ قاعدگی

 

کاپ بهداشتی

 

کاپ پریود

 

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

 

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

 

کاپ های قاعدگی

 

کاپهای قاعدگی

 

روش استفاده کاپ قاعدگی

 

معایب کاپ قاعدگی

 

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

 

مراکز فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی خرید

 

فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

 

کاپ قاعده گی

 

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

 

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

 

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

 

انواع کاپ قاعدگی

 

فنجان پریود

 

خريد كاپ قاعدگي

 

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

 

كاپ قاعدگي خريد

 

کاپ قاعدگی یا تامپون

 

قيمت كاپ قاعدگي

 

خرید فنجان قاعدگی

 

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی برای دختران

 

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

 

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

 

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی