قالیشویی در پونک

قالیشویی در پونک

قالیشویی در پونک

این روز ها آلودگی هوا و ترافیک موجود در نواحی تهران سبب شده تا مردم در هر فصل از سال نیازمند تمیز کردن و شستن فرش هایشان باشند . منطقه ی پونک هم از این قاعده مستثنی نبوده است. اما وجود قالیشویی های زیاد در این ناحیه تا حد زیادی انتخاب قالیشویی در پونک را با چالش مواجه کرده است . دلیل اصلی این چالش هم  نقاط ضعف گسترده ای است که این مرکز ها در خود دارند. قالیشویی ملکه یکی از بهترین قالیشویی های پایتخت است که اخیراً شعبه ی خود را در منطقه ی ونک افتتاح کرده است . مزیت هایی که این مرکز در بطن خود دارد، سبب شده تا رویه انتخاب قالیشویی در پونک برای ساکنین بسیار ساده تر باشد چراکه هر شخصی که از نقاط قوت آن با خبر باشد، بدون شک آن را در صدر انتخاب هایش قرار می دهد . ما در ادامه ی این مطلب سعی می کنیم تا مروری بر این مزیت ها داشته باشیم و شما را بهتر و دقیق تر با آن آشنا سازیم. لذا اگر از ساکنین این منطقه هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

فاکتور های مهم برای انتخاب قالیشویی در پونک

اهالی پونک عموماً سخت گیری هایی زیادی در انتخابشان دارند و لذا برای تبدیل شدن به انتخاب اول قالیشویی در پونک باید نقاط قوت و مزیت های منحصر به فردی را در بطن داشت . این همان چیزی بوده که قالیشویی ملکه از آن اطلاع داشته و سعی کرده تا به بهترین وجه ممکن پیاده نماید .

استفاده از ماشین آلات پیشرفته

عموماً خطای انسانی عامل اصلی آسیب دیدن فرش های مشتریان در یک قالیشویی است و همین باعث نارضایتی آن ها می شود . قالیشویی ملکه سعی کرده تا این مشکلات را برطرف سازد . بدین جهت پیشرفته ترین ماشین آلات در زمینه شستشو و تمیز کردن را در بطن خود جای داده است. این ماشین آلات دخالت انسانی را کاهش و از این طریق خطای انسانی را به حداقل می رسانند. از طرفی دیگر ماشین آلات سرعت عمل را افزایش و تعرفه ی نهایی را هم کاهش می دهند که ترکیب آن ها سبب شده تا قالیشویی در پونک به محبوبیت بالایی برسد.

استفاده از مواد شوینده عالی

مواد شوینده فاکتور دیگری است که تاثیر زیادی در تمیز شدن فرش ها دارد . قالیشویی ملکه سعی کرده تا از بهترین برند های خارجی برای شستن فرش ها استفاده نماید . این مواد عموماً قدرت لکه بری بیشتری دارند. این باعث می شود تا فرش های مشتریان در بهترین حالت ممکن تمیز شوند . نکته قالب توجه این است که بیشتر رقبا استفاده از این مواد را هزینه اضافی تلقی می کنند و به مواد رده پایین تر بسنده می کنند .

نیروی متخصص

نیروی متخصص فاکتور دیگری است که قالیشویی ملکه را به گینهی اول انتخاب قالیشویی در پونک بدل کرده است . کارشناسان این مرکز به خوبی می دانند که  هر فرش چگونه تمیز می شود و یا برای لکه های مختلف چه موادی باید استفاده شود . همین مورد عاملی است که باعث می شود تا تک تک فرش ها خارج شده از این قالیشویی در بهترین وجه ممکن تمیز شده باشند .

قیمت مناسب

قیمت مزیت دیگری است که سبب شده تا قالیشویی ملکه به محبوبیت برسد. این مرکز سعی کرده تا با حفظ کیفیت، قیمت نهایی را کاهش دهد . این مرکز هزینه های اضافی را حذف و با جایگزین کردن ماشین آلات، سعی در کاهش هزینه ی نیروی انسانی دارد . ترکیب این موارد تعرفه ها را به کمترین حد ممکن رسانده به گونه ای که بسیاری از مشتریان کیفیت خروجی کار در مقایسه با قیمت را بسیار ناچیز می دانند. مجموع این موارد قالیشویی ملکه را به گزینه ی اول برای انتخاب قالیشویی در پونک بدل کرده است .