دانشمندان چینی ادعا می کنند ویروس کرونا در پیش چاپ مقاله جدید تحقیق ، از هند و بنگلادش نشأت گرفته است

دانشمندان استدلال می کنند از آنجا که هند و بنگلادش کمترین جهش را گزارش کرده و کشورهای همسایه چین هستند ، شبه قاره هند می تواند منشا اولین انتقال COVID-19 باشد

دانشمندان چینی ادعا می کنند ویروس کرونا در پیش چاپ مقاله جدید تحقیق ، از هند و بنگلادش نشأت گرفته است

تجسم ویروس COVID-19. حسن نیت ارائه می دهد تصاویر متحرک پزشکی Fusion

یادداشت ویراستار: عنوان این قطعه به روز شده است تا نشان دهد این مقاله پیش چاپ است.

مبارزه با مشکلات جهانی در مورد ویروس کرونا و چین برای تحقیق در مورد منشا سازمان بهداشت جهانی ، چین روز جمعه ادعا کرد که فقط به همین دلیل است کووید -19 مواردی که برای اولین بار در ووهان گزارش شده است به معنای سرایت منشأ از شهر مرکزی چین نیست.

پیش چاپ مقاله محققان انستیتوی علوم زیستی شانگهای حاکی از آن است که ویروس قبل از شیوع ووهان در دسامبر سال گذشته در شبه قاره هند وجود داشته است: اما این نظریه مورد اختلاف است.

تحقیق تحت عنوان “انتقال رمزنگاری اولیه و تکامل Sars-Cov-2 در میزبان های انسانی“، ارتدوکسی عمومی را در بین دانشمندان به چالش می کشد که ویروس از بازارهای مرطوب ووهان نشات گرفته است.

در تاریخ ارسال شد SSRN.Com، بستر پیش چاپ مجله پزشکی لانستگزارش می دهد ، در 17 نوامبر و یافته های خود را بر اساس تحقیقات روی گونه های ویروس ارائه شده توسط 17 کشور مختلف ارائه می دهد اکسپرس مالی

طبق هر دکن هرالد ، مقاله ، که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، از روشی به نام تجزیه و تحلیل فیلوژنتیک استفاده می کند ، روشی که دانشمندان جهش های ویروس را برای ارزیابی منشا ویروس کرونا .

با توجه به این تجزیه و تحلیل فیلوژنتیک ، این روش ووهان را به عنوان یک سایت مبدا of از بین می برد ویروس کرونا اما بنگلادش ، هند ، ایالات متحده ، یونان ، استرالیا ، ایتالیا ، جمهوری چک ، روسیه و صربستان را به عنوان کشورهای بالقوه معرفی می کند.

طبق این مقاله ، از آنجا که هند و بنگلادش کمترین جهش را گزارش کرده اند و کشورهای همسایه چین هستند ، دانشمندان تخمین زده اند که شبه قاره هند ممکن است منشا اولین باشد کووید -19 انتقال.

این تحقیق به سرپرستی دکتر شن لیبینگ ادعا می کند که رویکرد سنتی در جستجوی منشا آن است ویروس کرونا سویه ها کار نمی کردند زیرا چندین سال پیش از ویروس خفاش کشف شده در یوننان ، جنوب غربی چین استفاده شد.

در روزهای گذشته رسانه های مختلف رسانه های دولتی چین گزارش هایی را مبنی بر اینكه تعدادی از محصولات غذایی وارداتی از كشورهای مختلف ، از جمله یك محموله ماهی از هند ، دارای اثری از کووید -19 با ادعای احتمال ورود ویروس از طریق مسیرهای خارجی به چین.

ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پاسخ به این سedال که آیا این نیز نظر رسمی چین است ، در جلسه توجیهی رسانه ای گفت که حتی اگر چین اولین کسی بود که گزارش داد ویروس کرونا اما لزوماً به این معنی نیست که کشور چین از کجا ویروس منشا گرفته است.

“بنابراین ما معتقدیم روند منشا یک مسئله علمی پیچیده است که نیاز به تلاش مشترک دارد کووید -19 همکاری جامعه علمی جهان. فقط با این کار می توانیم از خطرات آینده محافظت کنیم زیرا ردیابی منشا فرآیندی در حال تکامل و پایدار است که بسیاری از کشورها و مناطق را درگیر می کند “، وی گفت.

پاسخ وی در حالی بود که تیم سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای بررسی منشا ویروس قرار است وارد چین شود ، حتی اگر پکن هنوز زمان بندی مشخص نکرده است.

کووید -19 این موارد اولین بار در دسامبر سال گذشته در ووهان ظهور کرد ، قبل از اینکه به یک بیماری همه گیر جهانی با عبور از بیش از 1.4 میلیون نفر در سراسر جهان تبدیل شود.

چین علاوه بر انکار ادعاهای ایالات متحده مبنی بر ظهور ویروس از آزمایشگاه زیست مخفی در ووهان ، ادعاهای ناشی از آن را از بازار خیس خفاش ها یا پانگولین ها در شهر قبل از آلوده کردن انسان رد کرد.

از آن زمان به بعد بازار بسته شده است.

در ماه مه ، مجمع جهانی بهداشت (WHA) ، هیئت حاکمه 194 کشور عضو WHO ، قطعنامه ای را برای ایجاد تحقیق مستقل برای انجام ارزیابی بی طرفانه ، مستقل و جامع “از پاسخ بین المللی و همچنین که از WHO

همچنین از WHO خواسته است تا “منبع ویروس و مسیر معرفی به جمعیت انسانی” را بررسی کند.

چین ، که با یک سوارکار از پرس و جو پشتیبانی کرده است که باید پس از آن آغاز شود ویروس کرونا تحت کنترل قرار گرفت ، گفت که در حال آماده شدن برای پذیرش تیم متخصصان WHO است.

دکتر مایک ریان ، متخصص اورژانس WHO ، اوایل این هفته به رسانه ها گفت که سازمان او از چین اطمینان داده است که یک سفر میدانی بین المللی برای بررسی ریشه های جدید ویروس کرونا در اسرع وقت ترتیب داده خواهد شد

به نقل از دولت ، رایان اظهار داشت: “ما كاملاً انتظار داریم كه تیمی در زمین داشته باشیم.” CGTN در 25 نوامبر.

رایان گفت: بازار ووهان ، جایی که گزارش می شود ویروس از آنجا نشات گرفته است ، “احتمالاً یکی از نقاط تقویت انتقال ویروس بوده است” ، اما این که آیا توسط یک انسان ، حیوان یا گسترش محیط بوده است هنوز مشخص نیست ، گزارش به نقل از او گفت.

وی گفت که موارد انسانی پیش از آن واقعه وجود داشته است ، با توجه به CGTN گزارش.

با ورودی از PTI