خرید ارزان سالن و سشوار خانگی.

افرادی که موهای ضعیف یا آسیب دیده دارند هنگام خشک کردن موهای خود باید از حوله یا سشوار با درجه حرارت بسیار کم استفاده کنند. نحوه خرید سشوار مناسب برای مصارف خانگی، سشوار 1500 وات یا بیشتر را انتخاب کنید. وقتی موهای پرپشتی دارید، از سشوار با وات بین 1800 تا 2000 استفاده کنید. آنها شبیه به آنهایی هستند که در آرایشگاه ها استفاده می شود، بنابراین می توانید در خانه از سشوار با همان کیفیتی که در سالن ها استفاده می شود استفاده کنید.

اگر پریز برق از میز آرایش شما خیلی دور باشد، احتمالاً حالت دادن به موهای شما دشوار خواهد بود. سیم سشوار باید بین 15 تا 2 متر طول داشته باشد. علاوه بر این، سشوارها را می‌توان بر اساس نوع موهایشان و همچنین مصارف خانگی و صنعتی دسته‌بندی کرد. خشک کردن طبیعی موهای مجعد زیباست. استفاده از سشوارهایی که به آرامی و به آرامی این نوع موها را خشک می کنند بسیار مهم است. برای حجم دادن به موهای مجعد می توانید از یک متمرکز کننده هوا روی سشوار خود استفاده کنید.

گفته می شود وزش باد روی این نوع سشوار باعث آزاد شدن یون های منفی می شود که باعث تجزیه مولکول های آب می شود. سشوارهایی از این دست برای موهای موج دار مناسب هستند. مانند سشوارهای مادون قرمز، بدنه این سشوارها نیز معمولاً از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث افزایش کارایی می شود. برخی از سشوارها از چندین دستگاه تشکیل شده اند. یک برس خشک کن به جای برس معمولی هوا را از سوراخ های بین تیغه های برس خارج می کند. هنگام شانه زدن می توانید از این وسایل برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید.

یک سشوار خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یک دکمه جداگانه تنظیم دما را آسان می کند. اگر موهایتان گرم است، به راحتی می توانید با این دکمه مدل موهای مورد علاقه خود را بزنید. علاوه بر این، سرعت باد را می توان در سشوارهای حرفه ای تنظیم کرد. سشوارهای جدید از عناصر سرامیکی استفاده می کنند. این عناصر انرژی کمتری مصرف می کنند. همچنین موها را از داخل گرم می کند تا سریع خشک شوند و حالت بهتری پیدا کنند.

تنظیمات دمایی متعدد این امکان را برای افراد فراهم می کند که سشوار خود را مطابق میل خود سفارشی کنند و آسیب گرما را به حداقل برسانند. موهای ضخیم برای خشک کردن یک چالش است. موهایی که بسیار ضخیم هستند ممکن است یک ساعت طول بکشد تا کوتاه شود. سشوارهایی که می توانند موهای پرپشت را به سرعت خشک کنند، مهم ترین عاملی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید در نظر بگیرید. اگرچه راه های مختلفی برای تسریع روند خشک کردن مو وجود دارد، سشوارهای تیتانیومی اغلب بهترین انتخاب یا بهترین سشوار برای موهای پرپشت هستند.

رمینگتون یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم شخصی می باشد و در ادامه به مزایا و معایب سشوار آن مدل RE-2020 می پردازیم که یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این برند می باشد. با کیانا کالا، لوازم جانبی مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا خواهید کرد. انواع و مدل های مختلفی از سشوارهای رمینگتون برای مصارف خانگی وجود دارد که از جمله آنها می توان به سشوارهای دارای عنصر سرامیکی، تولید هوای سرد و گرم و دارای فناوری تولید یون و موتورهای AC قدرتمند اشاره کرد. این سشوار علاوه بر اینکه یکی از پرفروش ترین مدل های سشوار است، یکی از پرطرفدارترین طرح ها نیز می باشد.

اصولا حالت های از پیش تعریف شده ای را در این محصولات ایجاد می کنند که می تواند برای کارهای مختلف اعمال شود. به عنوان مثال، اگر فقط قصد دارید موهای خود را خشک کنید، می توانید از حالتی استفاده کنید که سرعت دمیدن سریعتر و حرارت کم را ایجاد می کند. بافت مو تحت تأثیر قرار نمی گیرد. به طور کلی برای راحتی شما، سشوار دارای سه حالت است. متمرکز کننده از همان عناصر پلاستیکی موجود در سر سشوار تشکیل شده است. هنگامی که این بخش متصل است، باد سرد یا گرم می تواند بیشتر به سمت شما هدایت شود.

این سشوارها برای افرادی که موهای پرپشت و موج دار دارند و یا کسانی که می خواهند موهای براق و صاف داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است. موهای نازک یا صاف همیشه برای سشوارهای یونی مناسب نیستند. در سشوارهای سنتی یونی از یون های منفی برای خشک کردن سریع موها استفاده می شود.سشوارهای تورمالین از فناوری مشابهی استفاده می کنند، اما یک قدم فراتر می روند. این خشک کن ها از سنگ تورمالین استفاده می کنند که یک فلز نیمه قیمتی است که یون های منفی بیشتری را به هوای تولید شده اضافه می کند.

در اینجا یک محصول با قدرت سشوار آرایشگاهی خوب وات و موتور AC وجود دارد که می توانید آن را مشاهده کنید که جزو دسته سشوارهای حرفه ای است. موتور این سشوار به گونه ای طراحی شده است که به طور مداوم برای مدت زمان طولانی تری کار کند. افراد حرفه ای مانند آرایشگران و خانم هایی با موهای بلند به این ویژگی بسیار نیاز دارند. هوای سرد یکی دیگر از ویژگی های سشوارهای حرفه ای بابیلیس است که شما را قادر می سازد حالت موهای خود را حفظ کرده و لطافت و درخشندگی آن را افزایش دهید. در نتیجه تولید میلیون ها یون منفی، این محصول با شکستن مولکول های آب به موها کمک می کند تا سریعتر خشک شوند.