بک لینک PBN و آموزش ساخت صفر تا صد آن

من موارد زیادی از این دست دیده ام و تجربه دارم. من سه دلیل برای ارزیابی پروفایل بکلینک دارم. وقتی میگویم ارزیابی پروفایل بکلینک ، به طور خاص درباره تشخیص هرگونه مورد نامناسب و اشتباه صحبت میکنم. موتورهای جستجو مانند Google از بک لینک به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کنند، زیرا وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک میدهد، به معنای ارزشمندی محتوای سایت است. یکی از مواردی که کمتر کسی از آن مطلع است لینک دادن به سایت های دیگر است ، اگر در داخل محتوا اشاره ای با کلیدواژه مربوط به لینک خروجی منبع دیگر و مرتبط را وارد کنید در بهبود رتبه بندی سایت و سئو مثبت می باشد ، در واقع لینک هایی که به سایت های دیگر می دهید نیز ارزش دارند. تهیه بک لینک یکی از دغدغه های اصلی برای سئوکاران و نیز وب مسترها مطرح می شود. ما در تیم آکادمی فرین ، زمانی که به صورت دستی بک لینک میسازیم، از سایت های ایرانی و خارجی با دامنه های com – ir – edu – org و …

نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند. اما همانطور که پیش تر هم صحبت کردیم گوگل قادر به شناسایی بک لینک ها و ارتباط بین آنها است و خرید بک لینک از نظر موتور جستجو گر گوگل تخلف محسوب میشود و قاطعانه با آن برخورد میکند. آنها فکر میکنند که با خرید هر نوع بک لینک میتوانند با استفاده از ابزار های همچون disavow گوگل سایت ها را به حالت اولیه خود بازگردانند. به عنوان مثال به این فکر کنید که شرکت X برای کلمه X حاضر است ۸۰ میلیون تومان هزینه کند تا بیاید صفحه اول و این کار را قرار است شما برایشان انجام دهید . تحقیق درباره کلمه کلیدی ، فرایندی است برای بررسی میزان جستجو و ارزش کلمه و تجزیه و تحلیل وبسایت هایی که با این کلمه توانسته اند رتبه خوبی بگیرند . البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند.

اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. از دلایل مهم هر وبسایت موفق در اینترنت میتوان به بک لینک ها اشاره کرد طوری که میتوان گفت سرنوشت سئو هر وبسایت به بک لینک های آن بستگی دارد و همینطور این موضوع بدین معنی است که هر لینکی برای سئو قابل پذیرش نیست و نباید به دنبال جمع آوری هرگونه بک لینک در اینترنت باشیم در واقع بک لینک ها نردبانی برای موفقیت هر وبسایت هستند که میتواند روز به روز آن ها را بالا ببرد و هر چقدر که این نردبان محکم تر باشد میتواند از بروز حادثه سقوط وبسایت جلوگیری کند زیرا برخی از بک لینک ها تا مرز موفقیت میروند و در ادامه باعث سقوط یکدفعه ای میشوند. لینک هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت. پس به نسبت هرچقدر بک لینک گرفتن از اینگونه سایت ها سخت تر باشد ولی ارزش بالاتری نیز دارد زیرا زمانی که شما از وبسایت هایی بک لینگ میگیرید که کار آن ها بک لینک دادن به وبسایت های دیگر است هیچ ارزشی نخواهد داشت.

زمانی که در کوتاه مدت بک لینک شما از وبسایت ها حذف شود قطعا نتیجه عکس در بر خواهد داشت. در واقع برخی ها از اخرین آپدیت این الگوریتم قدرتمند ایراد گرفته اند که اهمیت آن کم شده است ولی هنوز هم بسیار مهم میباشد. البته متاسفانه در میهن عزیز ما این کار کم کم رخداد میفته و کلیه سوای ذکر منشا چه بسا سوای لینک و پیوند دادن تنها نسخه برداری می نمایند . اگر هم لینک شود به تعداد کم انجام می شود پس اگر سایت شما که کمتر از 4 ماه است ساخته شده را لینک باران کنید حتما گوگل این قضیه را متوجه خواهد شد حتی اگر لینک های شما از سایت های معتبر باشد. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. با توجه به هشدار بالا اگر قصد خرید لینک از سایت 7 بک لینک را دارید حتما از حالت رپورتاژ (بک لینک دائمی) استفاده کنید.

در خرید بک لینک این نکته بسیار قابل اهمیت است که حتما و حتما از شرکت ها و وبسایت هایی خرید کنید که در بحث سئو وبهینه سازی بسیار موفق و معتبر باشند. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید. به طور مثال رقیب شما از طریق ارائه نظر به عنوان مهمان در یک سایت، بک لینک دریافت می کند، شما نیز این کار را انجام دهید و برای همان سایت مهمان باشید. خرید بک لینک اینستاگرام به دلیل اینکه فقط در استوری و 24 ساعته امکانپذیر است ، عملا تاثیری در سئو ندارد و تمدید آن نیز از نظر اقتصادی به صرفه نیست. مواردی که در نتیجه های بک لینک استفاده میشود متفاوت است زیرا سایت ها از نظر ساختار باهم متفاوت هستند. همچنین در دوره 50 ساعتی آموزش جامع سئو ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود.