کلینیک دندانپزشکی: مرکز تخصصی ایمپلنت و خدمات دندانپزشکی

نظرات مثبت بیماران در خصوص تخصص و محیط مطب، باعث شد تا او را به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران معرفی کنیم. این دندانپزشک موفق با تکیه بر تجربه و تخصص خود توانسته نظر بیماران را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران شناخته شود. برای دریافت تعرفه های کاشت دندان در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تهران با روابط عمومی کلینیک تماس بگیرید . خانم روژین طلیعی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. همچنین امکان دارد درمان کامل یک دندان توسط چند همکار متخصص با تعرفه های متفاوت انجام شود.

تعرفه های این مرکز از تعرفه متخصصان بخش خصوصی پایین تر است اما با توجه به ارائه خدمات توسط اعضای هیات علمی متخصص، ممکن است از دندانپزشکان عمومی بخش خصوصی بالاتر باشد. بنا به نیاز درمانی شما و تشخیص دندانپزشکان مرکز، خدمات عمومی یا تخصصی به شما ارائه می شود و تعرفه متناسب با آن دریافت می گردد. بعد از آن، و پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه تشخیص ومعاینه اولیه، با راهنمایی پرسنل پذیرش یا راهنمای بیمار، به بخش بیماری های دهان و فک و صورت جهت معاینه اولیه مراجعه خواهند کرد. ارائه خدمات جراحی دهان، فک و صورت کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی شامل تشخیص و درمانهای جراحی، غیر جراحی و جانبی بیماریها، ضایعات، صدمات، ناهنجاریها و نواقص استتیک و فانکشنال مادرزادی و اکتسابی نسج نرم و سخت ناحیه دهان و فک و صورت میباشد.

بخش جراحی دهان، فک و صورت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. از دیگر تخصص های ایشان، درمان ریشه و جراحی دندان های عقل است. هزینه درمان ریشه (عصب کشی) جدا از پرکردن یا روکش تاج دندان است و هر کدام از این خدمات تعرفه خود رادارد که باید به صورت جداگانه پرداخت گردد. بخش پروتزهای دندانی از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است در بخش پروتزهای ثابت بازسازی دندانهای معالجه ریشه شده توسط پست-کور و کراون و ساخت بریج و در بخش تخصصی دستیاران علاوه بر موارد مذکور، در زمینه دندانپزشکی زیبایی، رستوریشنهای فاقد فلز از نوع پرسلن، کامپوزیتهای تقویت شده با الیاف؛ مریلند بریج؛ لامینیت؛ اینله و آنلههای فلزی و غیر فلزی، درمان بیماران مبتلا به مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و بازسازی کامل دهان صورت می گیرد.

بخش ایمپلنتهای دندانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 18:30 فعال می باشد. فیلم رادیوگرافی بسته به اینکه از چه قسمت دهان شما عکس گرفته می شود، اشکال و سایزهای متفاوتی دارد. روش موجود در یک کلینیک دندانپزشکی به مهارت ها و تجربیات دندانپزشک بستگی دارد. هزینه های اعلام شده توسط همکاران ما جهت انجام درمان تقریبی است و امکان تغییر آن ضمن مراحل درمان وجود دارد. البته مراجعان زیر 12 سال به بخش دندانپزشکی کودکان (طبقه همکف)، متقاضیان خدمات ارتدنسی به بخش ارتدنسی (طبقه اول)، و متقاضیان خدمات ایمپلنتهای دندانی به بخش ایمپلنت (طبقه سوم) مراجعه می نمایند که لازم است این موضوع را در همان مرحله اول به قسمت مدارک پزشکی اعلام کنند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی کودکان در پیروزی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.