کریسمس در COVID-19: در آغوش نگیرید ، از اجتماعات داخل خانه پرهیز کنید ، کارشناسان را در میان ترس از افزایش موارد ، پیشنهاد می کنید

در طول فصل جشن ، وزارت بهداشت هند توصیه کرده است آزمایشات بیشتر ، آزمایشات هدفمند در بازارها ، محل های کار و جماعات مذهبی و استفاده بیشتر از RT-PCR در آزمایشات انجام شود.

با شروع فصل جشن ، نخست وزیر نارندرا مودی در مورد “هرگونه سستی” که “می تواند سیستم بهداشتی هند را متشنج کند” هشدار داد ، حتی به عنوان هند کووید -19 روز چهارشنبه تعداد پرونده های 97 میلیاردی افزایش یافت.

در ابتدای فصل تعطیلات ماه گذشته ، وزیر بهداشت دکتر هارد وردان همچنین گفت که مردم باید هوشیارتر باشند زیرا هند از دیگر جشنواره ها Dussehra ، Diwali ، Chhath Puja ، Christmas و Makar Sankranti را جشن می گیرد. این وزارتخانه از دولتها خواسته است تا با توجه به هندو.

دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص ارشد بیماری های عفونی دولت آمریکا نیز گفت که فصل کریسمس می تواند خطرات بیشتری را تهدید کند کووید -19 انتقال از دوره شکرگذاری. دکتر تی جیکوب جان ، ویروس شناس بازنشسته ، گفت: “اگر در فصل آینده جشنواره از معاشرت اجتناب نکنیم ، می ترسم به همان مکانی که آغاز کرده ایم برگردیم.” “خطر قابل توجهی پیش روی ماست.”

بغل نکنید ، در فضای باز جشن بگیرید

در زمانی که مردم به بازارها ، اماکن مذهبی سرازیر می شوند و در اجتماعات داخلی و خارجی به اجتماعات اجتماعی سر می زنند ، سازمان بهداشت جهانی به مردم توصیه کرده است که بغل نکنند. ماریا ون کرخووه ، WHO پیشگام فنی است کووید -19 ، گفت آسوشیتدپرس که بیشترین انتقال در بین افرادی اتفاق می افتد که تمایل دارند زمان زیادی را با هم در وعده های غذایی و فضاهای داخلی ، در محل کار یا خانه ها به اشتراک بگذارند اما جدا کردن دقیقاً انتشار ویروس دشوار است.

کریس ویتی ، افسر ارشد پزشکی انگلستان همچنین به انگلیسی ها گفت که اگر می خواهید اقوام مسن خود را در فصل تعطیلات امسال در آغوش نگیرند یا آنها را ببوسند ، اگر دوباره می خواهید زنده بمانند ، آنها را ببوسند.

کارشناسان همچنین پیشنهاد کردند که مجالس برای برگزاری گروه و برگزاری جشن در فضای باز محدود شود. بلومبرگ کارشناسان ذکر شده گفتند که اگر می خواهید از انتشار ویروس جلوگیری کنید ، جمع آوری اندازه فاکتور بزرگی است زیرا هر شخص دیگری خطر ابتلا به ویروس را به مهمانی می آورد. اگر اندازه مهمانی را دو برابر کنید ، خطر انتقال تقریباً چهار برابر می شود.

دولت انگلیس جمع آوری سه خانوار را در طول جشن محدود کرد ، در حالی که دولت اسکاتلند حداکثر 8 نفر را تحمیل می کند ، از جمله کودکان زیر 12 سال. کارشناسان به نقل از بی بی سی می گویند افراد از خانواده های مختلف روبروی یکدیگر نشسته اند و رو در رو صحبت می کنند یکی دیگر از راههای ممکن انتقال است.

مارك ليپيچ ، متخصص اپيدميولوژي از دانشگاه هاروارد گفت كه در اجتماعات داخل ساختمان تهويه از اهميت فوق العاده اي برخوردار است. گزارش Sage تکرار می کند که خطر ابتلا به عفونت می تواند بدون تهویه مناسب چهار برابر بیشتر شود.

افرادی که در رویدادها شرکت می کنند نیز عامل مهمی برای کاهش خطرات انتقال است. “اگر اینها افرادی هستند که قبلاً روزانه آنها را می بینید ، دور هم جمع شدن برای شکرگذاری یا شام کریسمس احتمالاً مسئله خاصی نیست. برعکس این است که اگر افرادی را می آورید که با آنها مخلوط نکرده اید ، باید بپرسید که رفتارهای این افراد چیست؟ آیا تحمل خطر آنها با شما مطابقت دارد؟ ” آمش آدلجا ، دانشمند ارشد مرکز امنیت بهداشت جان هاپکینز گفت.

بازی ها در طول تعطیلات یک ویژگی مشترک است ، اما بازی ها و کارت های تابلوی سربی می توانند منجر به تماس بین افراد شوند ، و این امر باعث تشدید این موارد می شود کووید -19 خطر. آ بی بی سی گزارش توصیه می شود که به بازی های سبک مسابقه یا بازی هایی که می توانند در دستگاه های شخصی انجام شوند ، روی بیاورید.

اولویت بیشتر برای مسافرت با ماشین

در همین حال ، دیوید سندرز ، ویروس شناس دانشگاه پوردو افزود ، برنامه ریزان تعطیلات همچنین باید به این فکر کنند که آیا افراد آسیب پذیر در این گروه وجود دارد. مسافرت با اتومبیل ایمن ترین راه است ، زیرا سفر با اتوبوس ، قطار یا هواپیما می تواند هنگام قرار گرفتن در یک فضای بسته با غریبه ها برای مدت زمان طولانی احتمال قرار گرفتن در معرض را افزایش دهد. به گفته اسکات وایزنبرگ ، مدیر برنامه کمک هزینه بیماری های عفونی در NYU Langone ، استفاده از ماسک و فاصله گرفتن از مسافران دیگر می تواند به کاهش برخی از خطرات کمک کند ، اما تضمینی برای ایمنی نیست.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.