کرم پودر مجیک تاچ بهترین کرم پودر از نظر پزشکان گیاهی و مغذی

این کرم پودر ایرانی از برند مای نسل جدید کرم پودر مخملی با فرمولاسیون نیمه مات است که پخش آسان و یکنواخت روی پوست دارد و منافذ باز پوست را کاهش میدهد و به بهبود نواقص پوست کمک میکند . بعد از اینکه پوستتون رو با پرایمر آماده کردید بهتره که با استفاده از یک براش صاف، مقداری از کرم پودر رو به صورت نقطه نقطه بر روی قسمت های مختلف پوست بزنید و بعد با استفاده از اسفنج آرایشی مرطوب یا براش مخصوص ترکیب کردن کرم پودر، با ضربه های آرام و ممتد کرم پودر رو بر روی پوست پخش کنید.

این کرم پودر دارای spf15 می باشد و از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.کرم پودر درما گابرینی مناسب استفاده ی روزانه و 24 ساعت ماندگاری دارد. این کرم پودر در دسته بندی کرم پودرهای مات با ماندگاری بالا قرار دارد و پوششی یکدست و زیبا را نیز برای پوست ایجاد می کند .

این کرم پودر جدید جلوه ای صاف ، یکدست ، بی نقص و نیمه مات بر روی پوست ایجاد میکند و برای انواع پوست ها نیز مناسب است . این کرم پودر فرانسوی ، دارای ماندگاری 24 ساعته بوده ، پوشش دهی بالا دارد ، بر روی پوست ایجاد خشکی نمی کند و دارای بافت سبکی است که آن را برای استفاده روزمره مناسب کرده است . کرم پودر مک فیکس از جمله کرم پودرهای شناخته شده و معروف کانادایی است که توسط بسیاری از میکاپ آرتیست های معروف تایید شده و مورد استفاده قرار می گیرد . برای خرید این محصول از سایت دیجی استایل روی لینک زیر یا بر روی عکس کلیک کنید .

یکی از راه های تعیین رنگ زمینه ی پوستتان، این است که ببینید رگ های مچ دست شما زیر نور خورشید چه رنگی است. کرم پودر این لی مدل «Invory» با تن رنگ متوسط روشن و پوشش دهی بالا جلوهای مات را بر روی پوستتان نشان میدهد که همین موضوع آرایش صورت را طبیعیتر نشان میدهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا.