کرم مرطوب کننده – خرید و قیمت انواع کرم نرم کننده و آبرسان صورت

توجه نمایید که بسته به شرایط پوستی خودتان میتوانید روزانه یک الی دو بار از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید اما حتما قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را با دقت و تمیز با انواع مختلف شوینده های مخصوص صورت بشویید تا بتوانید آلودگی ها و ذرات باقیمانده آرایش از روی پوست صورت خودتان پاک کنید. از جراحی گرفته تا انواع داروهای صنعتی و گیاهی و همچنین انواع دستگاهها برای از بین بردن مشکلات پوستی. این کرم با افزایش میزان آنتی بیوتیک های طبیعی پوست از ایجاد جوش جلوگیری کرده و به عنوان ضدآکنه هم به شمار میاد البته نه به این معنی که می تونید برای درمان آکنه هاتون ازش استفاده کنید بلکه به این معنی که اگر بعد از ماسک های مختلف یا بخور پوستتون خشک شد و نیاز به یه مرطوب کننده برای ازین بردن این خشکی پوست شدید میتونید از این محصول استفاده کنید.

احتمالا تا این جا متوجه تفاوت این دو کرم شدهاید. توصیه میکنیم قبل از خرید بهترین آبرسان پوست چرب با پزشک متخصص و یا مشاوران روژه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و با رضایت کامل از پوست نازنینتان مراقبت کنید. تمام بمب های کامان رو میتونید از فروشگاه بادومی با قیمت استثنایی خرید کنید و اگه سوالی در خصوص بمب های آبرسان کامان دارید میتونید توی بخش نظرات بپرسید تا کارشناس های ما بهتون پاسخ بدهند. چرا که یک تصور غلط در ذهن بسیاری از ما وجود دارد که استفاده از مرطوب کننده باعث چرب تر شدن پوست می شود.

بهتر است با تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده آشنا باشید. پوست کودکان نرم، لطيف و حساس است به همين دليل براي مراقبت بيشتر از پوست آنها بايد از محصولات با کيفيت و مناسب استفاده کرد.پوست کودک با پوست افراد بزرگسال متفاوت است بنابراین مراقبت ویژه ای را می طلبد، مخصوصاً در فصل زمستان که کاهش دما و رطوبت و بادهای سرد زمستانی بشدت پوست را خشک کرده و باعث سوزش، خارش و التهاب آن می شود.

همچنین، وجود گلیسیرین و هیالورونیک اسید در ترکیبات این دسته از کرم ها، باعث کنترل ترشح چربی و سبوم در پوست شما میشود. وازلین متداولترین ماده پوشاننده در ساخت کرم مرطوب کننده می باشد چون قابلیت نفوذ خوبی در لایه شاخی پوست داشته و بطور چشمگیری موجب بهبود بافت پوست می شود اما تنها نقطه ضعف وازلین این است که حس چربی روی پوست ایجاد می کند که حس ناخوشایندی است از اینرو امروزه از سیلیکون هایی مانند دایمتیکون و سیکلومتیکون به عنوان ماده جایگزین وازلین استفاده می شود چون دیگر حس چربی ایجاد نمی کند و برای استفاده افرادی که پوست چرب دارند بسیار کرم مرطوب کننده دور چشم مناسب است.