چرا باید بازی مونوپولی را از سایت گیم خونه فقط خریداری کنیم؟

 

دلیل خرید بازی مونوپولی از سایت گیم خونه به دلیل آموزش های بی نظیر ای سایت در حوزه بازی های فکری است که شما با خیال راحت می توانید اموزش هر بازی فکری که مد نظر دارید را در این وب سایت پیدا کنید.

آموزش در بازی مونوپولی بسیار ساده است و با کمی تمرین می توانید به راحتی به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید. Monopoly یک بازی هیجان انگیز و پرطرفدار است که امروزه بسیار محبوب شده است.

 

بازی فکری یکپارچه یک بازی فکری و آموزشی است که پشتیبانی از توسعه شناختی و شناخت ضروری شک و تردید در مورد شما برای بازی در اوقات فراغت خود را برای به اشتراک گذاشتن و به اشتراک گذاری کودکان بیش از 8 سال.

 وب سایت وب سایت های فکری بازی ها بازی های فکری و آموزشی را ارائه می دهد و برای هر گروه سنی محصول و خدمات ویژه ای به عنوان بهترین قیمت و ایجاد منشا محصول وجود دارد. محیط زیست، امکان و امکان پرداخت آنلاین یا پرداخت آنلاین قبل از مشتریان خود محسوب می شود.

علاوه بر این، شما می توانید بازی انحصاری فکری را در سایت مطالعه کنید. برای خرید بازی فکری می توانید از سایت های معتبری مانند گیم خونه ، دیجیکالا ، ایمالز ، تربر و… استفاده کنید. برای افرادی که به این سبک علاقه مند به این بازی علاقه مند هستند، مهمترین چیز برای دستیابی به آموزش و مشاوره خوب است. در این مقاله ما می توانیم صفر تا 100 آموزش آموزش انحصاری آموزش های فکری را توضیح دهیم.

 

همین بازی گونه های متمایز داراست و توسط برندهای مختلفی همچون فکر آوران و گیم خونه ایجاد شده است؛ البته نکته قابل توجه این میباشد که نحوه بازی مونوپولی در کل برندها و انواع متفاوت آن یکسان می باشد و هیچ تفاوتی در آموزش بازی فکری مونوپولی وجود ندارد و تنها تفاوت ظاهری، علت تمایز این بازی‌ها از یکدیگر است.

طریق بازی مونوپولی چگونه است؟

برای اینکه بدانید چگونه یک بازی فکری مونوپولی را یاد بگیرید، ابتدا باید جدول بازی مونوپولی را کاملاً بشناسید و با اصول هر خانه و اقداماتی که باید در آن انجام دهید آشنا شوید. توضیحات کامل آموزش بازی مونوپولی را می توانید از سایت گیم خونه بخوانید.

 در راهنمای بازی مونوپولی شما حساس خانه‌های کاغذ بازی همچون جاده، ایستگاه رویکرد آهن، سرویس ها عمومی و غیره آشنا می‌شوید. در راهنمای بازی مونوپولی ایرانی نیز شما اساسی این مفاهیم آشنا می‌شوید صرفا شاید ظاهر یا اسامی کمی متعدد باشد.

 در آموزش بازی فکری مونوپولی اینگونه گفته شده میباشد که باید قبل از هر اقدامی یک بانکدار تعیین کنید که دارایی‌ها و اسناد مربوطه را در اختیار داشته باشد و در صورت لزوم آنها را تقسیم یا این که اخذ کند.

در ابتدای بازی بانکدار به هر شخص مبلغی را برای شروع بازی اهدا می‌کند که در تدریس بازی مونوپولی انگلیسی همین مبلغ 1500$ است و در تدریس بازی مونوپولی پارسی همین مبلغ 38600 تومان است.

 در تدریس بازی فکری مونوپولی شما با بقیه مصادیق همین بازی آشنا شوید؛ همچنین در دفترچه راهنمای بازی مونوپولی صفر تا صد بازی به صورت تام تفسیر داده شده است.

جاده ها در بازی فکری مونوپولی

در آموزش مونوپولی خانه های مهم سر راه را یاد می گیرید و یاد می گیرید وقتی در خانه هستید چگونه حرکت کنید. خیابان های بازی با ورق انحصاری با یک نوار رنگی مشخص شده اند. اگر مهره شما در راه است، می توانید آن را بخرید، اگر نمی خواهید آن را بخرید، باید راه را پر کنید، حداقل قیمت حراج 10 دلار است و اگر بازیکن دیگری برای شما جاده ای نخرید. موظف به پرداخت به صاحب خانه اگر بتوانید تمام جاده ها را با یک حاشیه رنگی بخرید، می توانید در این جاده بسازید.

 ایستگاه راه آهن در بازی فکری مونوپولی

 روی صفحه بازی مونوپولی خانه‌هایی اصلی تیتر روش آهن مشخص شده است. در صورتی که بر روی آنان قرار گرفته‌اید به شرط این که مالک دیگری نداشته باشد مجاز به خرید کردن ایستگاه هستید؛ در غیر همین صورت بایستی به مالک پیشین اجاره پرداخت کنید. در صورتی که بازیکن دیگری بر روی منزل ایستگاه منش آهن شما قرار بگیرید بایستی اجاره پرداخت کند. درصورتیکه شما صاحب و مالک دو ایستگاه راه و روش آهن باشید اجاره دو برابر و اگر 3 ایستگاه داشته باشید اجاره آن سه برابر است.

 

خانه خدمات عمومی (شرکت الکتریسیته و کمپانی آب) در بازی مونوپولی

 همچون جاده و ایستگاه رویه آهن می‌توانید بخرید و یا این که به مزایده بگذارید یا این که چنانچه بازیکن دیگری صاحب و مالک آن بود به او اجاره پرداخت کنید.

 

اجاره پرداخت نمایید و درصورتیکه صاحب و مالک مالک دو منزل سرویس ها عمومی بود بایستی 10 برابر اجاره پرداخت کنید. خانه‌های مالیات و اقبال خانه مالیات و بخت که در نحوه بازی مونوپولی انگلیسی لاتاری نام دارااست به شما می‌گوید یا مالیات پرداخت کنید و یا این که به نوشته‌های بر روی بعضی کارت‌ها فعالیت کنید. خانه‌های عملیاتی خانه‌هایی همچون پارکینگ و زندان خانه عملیاتی هستند.

در صورتی که مهره شما روی منزل زندان قرار گرفت باید به زندان بروید؛ این بدین معنا میباشد که نمی‌توانید تاس بیندازید و برای رهایی از زندان یا بایستی کارت آزادی داشته باشید و یا این که 50$ به بانک پرداخت کنید. ساختمان و هتل طبق راهنمای بازی مونوپولی درصورتیکه شما صاحب خیابان‌هایی باشید که نوار رنگی آنان یکسان باشد می‌توانید در آن منزل بسازید؛ آن‌گاه یک منزل پلاستیکی در خانه مورد نظر قرار می‌دهید تا هر کسی به آن خانه رسید بداند که می بایست اجاره پرداخت کند.

اگر تعداد خانه هایی که در خیابان می سازید به 4 خانه برسد، می توانید 4 خانه را با ارزش هتل عوض کنید. وام مسکن درون بازی نحوه بازی Monopoly به این صورت است که اگر موجودی شما تمام شد و پول اضافی برای خرج کردن ندارید، می توانید یکی از خانه های خود را در گیشه متوقف کنید و از گیشه پول قرض کنید.

غالب شدن در بازی در راهنمای بازی مونوپولی شما می‌توانید روش‌های برنده شدن را بیاموزید و بکار بگیرید: اگر پول خزانه تموم بشه کسی که بیشترین دارایی را داشته باشد برنده است. درصورتیکه همه به غیر از یک نفر ورشکسته شوند آن یک نفر پیروز است.

می‌توانید زمانی را اعلام کنید، تا آن دوران هر کسی بیشترین بودجه را داشته باشد موفق بازی است. چند نکته مهم: بازی مونوپولی کارت خوان دار یکی از از انواع بازی مونوپولی محسوب می‌شود. صرفا تفاوت همین بازی استعمال از کارتخوان است؛ در سرانجام می‌توان گفت تدریس بازی مونوپولی کارتخوان دار حیاتی تدریس بازی مونوپولی اصل هیچ تفاوتی ندارد. فکرآوران یک برند ساخت کننده بازی فکری می باشد که تا به امروز بازی‌های متعددی را ساخت کرده است.

آموزش مونوپولی یک برند خاص تفاوتی با برندهای دیگر ندارد. اولین بازی انحصاری ساخته شده در ایران بازی فکری Rupoli یا روپولی  نام داشت که در همان بازی نام و ظاهر بازی تغییر کرد و نام بازی فکری مونوپولی در فارس با بازی مونوپولی در انگلیسی تفاوتی ندارد.

برای خرید بازی فکری مونوپولی روش های زیادی وجود دارد ، به صورت فیزیکی می توانید به مغازه های فروش بازی های فکری مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از وب سایت گیم خونه اقدام به خرید بازی مونوپولی بکنید.

در تدریس بازی مونوپولی به زبان پارسی اسم خانه‌ها تغییر کرده است و شما پس از یه خرده بررسی متوجه می‌شوید که خانه بخت همان منزل لاتاری میباشد و بایستی قوانین و اقدامات حتمی به این منزل را انجام دهید؛ در عاقبت خویش را سرگرم اسامی نکنید؛ زیرا اصل مسئله بازی تغییری نکرده است.

شرکت های سازنده بازی، ظاهر بازی ها را تغییر می دهند تا از نظر بصری جذاب تر شوند. اسامی بومی سازی شده اند. یکی از انواع این بازی یک بازی فکری با انحصار ورق است، تنها تفاوت این است که شما به جای مهره و منچ از کارت استفاده می کنید. در خاتمه، یادگیری بازی کارتی انحصاری هیچ تفاوتی با راهنمای بازی انحصاری فارسی یا محصولات دیگر در همین زمینه ندارد.