واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 برای استفاده اضطراری در انگلیس ، واکسیناسیون هفته آینده آغاز می شود

دولت انگلیس می گوید که کارکنان خط اول مراقبت های بهداشتی و ساکنان خانه سالمندان اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند.

واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 برای استفاده اضطراری در انگلیس ، واکسیناسیون هفته آینده آغاز می شود

این عکس در اکتبر 2020 که توسط Pfizer تهیه شده است ، بخشی از یک مزرعه “فریزر” را نشان می دهد ، تاسیساتی به اندازه یک زمین فوتبال برای ذخیره واکسن های COVID-19 ، در حال ساخت در Kalamazoo ، میشیگان. AP

Pfizer و BioNTech می گویند که آنها چهارشنبه مجوز استفاده اضطراری از آنها را گرفته اند کووید -19 واکسن در انگلیس ، اولین واکسن در جهان است ویروس کرونا شلیک که توسط علم دقیق پشتیبانی می شود – و یک گام بزرگ برای پایان دادن به همه گیری است.

این اقدام باعث می شود انگلیس یکی از اولین کشورهایی باشد که واکسیناسیون جمعیت خود را آغاز می کند زیرا تلاش می کند تا کشنده ترین اروپا را مهار کند کووید -19 شیوع.

دیگر کشورها نیز عقب نیستند: ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز در حال بررسی آزمایش Pfizer بهمراه واکسن مشابهی هستند که توسط شرکت رقیب Moderna Inc ساخته شده است. نهادهای نظارتی انگلیس همچنین در حال بررسی عکس دیگری توسط AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد هستند.

رسانه های انگلیس گزارش داده اند که به بیمارستانهای انگلیس گفته شده است که آماده شروع واکسیناسیون برای کارمندان پزشکی از اوایل هفته آینده باشند.

فایزر گفت که بلافاصله حمل و نقل کالاهای محدود به انگلستان را آغاز می کند – و در صورت آماده شدن یک حرکت مشابه از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، تصمیم برای توزیع حتی گسترده تر آماده می شود ، انتظار می رود این تصمیم در اوایل هفته آینده باشد.

اما دوزها در همه جا کم است و تا زمانی که در چند ماه اول سال آینده تعداد بیشتری از آنها تولید نشود ، مقادیر اولیه تهیه می شود.

مدیر عامل شرکت Pfizer ، آلبرت بورلا ، تصمیم انگلیس را “یک لحظه تاریخی” خواند.

بورلا در بیانیه ای گفت: “ما در تلاش هستیم تا با همان میزان فوریت برای تأمین ایمن واکسن با کیفیت بالا در سراسر جهان حرکت کنیم.”

در حالی که انگلیس به میزان کافی واکسن Pfizer برای 20 میلیون نفر سفارش داده است ، اما مشخص نیست که تا پایان سال چه تعداد از آنها واکسن وارد کنند. علاوه بر چالش های توزیع ، واکسن Pfizer باید در دمای بسیار سرد نگهداری شود. برای محافظت دو دوز با فاصله سه هفته لازم است.

دولت انگلیس می گوید کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم و ساکنان خانه سالمندان اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند و پس از آنها بزرگسالان مسن تر.

اما نخست وزیر بوریس جانسون هشدار داده است “ما ابتدا باید یک زمستان سخت را کنترل کنیم” محدودیت ها برای جلوگیری از ویروس تا زمانی که واکسن کافی برای استفاده در انگلیس وجود ندارد

هر کشوری قوانین مختلفی برای تعیین زمان ایمن و موثر بودن واکسن آزمایشی برای استفاده دارد. فشار شدید سیاسی برای اولین بار برای ایجاد شلیک دقیق آزمایش شده علمی ، مسابقه را در ایالات متحده و انگلیس رنگ آمیزی کرد ، حتی در حالی که محققان متعهد شدند گوشه گوشه ای بردارند. در مقابل ، چین و روسیه واکسیناسیون های مختلفی را به شهروندان خود قبل از آزمایش در مراحل آخر ارائه داده اند.

عکسهای ساخته شده توسط Pfizer مستقر در ایالات متحده و شریک آلمانی آن BioNTech در ده ها هزار نفر آزمایش شده است. و گرچه این مطالعه کامل نیست ، نتایج اولیه حاکی از آن است که واکسن 95٪ در جلوگیری از خفیف تا شدید م effectiveثر است کووید -19 بیماری. این شرکت ها به تنظیم کننده گان اعلام کردند که از 170 عفونت ابتدایی که در داوطلبان مطالعه شناسایی شده است ، تنها هشت نفر در میان افرادی بودند که واکسن واقعی دریافت کرده اند و بقیه یک عکس ساختگی دریافت کرده اند.

دکتر Ugur Sahin ، مدیرعامل BioNTech ، اخیراً به وی گفت: “این یک محافظت فوق العاده قوی است.” آسوشیتدپرس.

این شرکت ها همچنین هیچ عارضه جانبی جدی گزارش نکردند ، اگرچه گیرندگان واکسن بلافاصله پس از تزریق ممکن است دچار درد موقتی و واکنش هایی شبیه آنفولانزا شوند.

اما کارشناسان هشدار می دهند که واکسنی که برای استفاده اضطراری پاک شده است هنوز تجربی است و آزمایش نهایی باید انجام شود. هنوز مشخص نشده است که آیا عکسهای Pfizer-BioNTech در برابر اشاعه افراد محافظت می کند ویروس کرونا بدون نشان دادن علائم سوال دیگر این است که محافظت چه مدت طول می کشد؟

این واکسن همچنین فقط در تعداد کمی از کودکان ، کمتر از 12 سال ، آزمایش شده است و هیچ اطلاعاتی در مورد اثرات آن در زنان باردار وجود ندارد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.