همه چیز درباره کامپوزیت دندان + هزینه هر واحد کامپوزیت

• کامپوزیت دندان روشی کم تهاجم ، جدید ، سریع و پر بازده برای زیبایی دندان ها می باشد. • مدت زمان زرد شدن دندانها پس از بلیچینگ یا سفید کردن بسیار کوتاه است و معمولاً با وجود رژیم غذایی ایرانیها که مصرف بسیار زیاد چایی، قهوه و ادویه هایی مانند زردچوبه و زعفران را شامل می شود؛ زرد شدن مجدد دندان ها در مدت کوتاهی بسیار طبیعی است. 3. شناخت آناتومی دندان و نحوه فرم دادن به کامپوزیت دندان: هر دندان، شکل مخصوص به خود را دارد، در مواردی که همه دندانها عین هم فرم داده میشوند، شما نهایتا به یک درمان ایده آل نمیرسید.این همان درمانی است که در طی آن شما با دندانهای بیرون زده تری مواجه هستید.

تغییر رنگ: بسیاری از دندانها به دلایل مختلف مانند جنس دندان یا مراقبت نامناسب دچار تغییر رنگ یا لکه میشوند. مقاومت کامپوزیت ونیر بیش از 10 برابر بهترین مواد لمینت است و استحکام دندان را افزایش میدهد. نانو کامپوزیت ها نسل جدید کامپوزیت ها است که حاوی ذراتی به اندازه ۲۰ نانومتر هستند. تفاوت انواع مواد کامپوزیت دندان در تعداد و اندازه ذراتشان است که آنها را برای کاربردهای مختلف، مناسب میکند.

استفاده از کامپوزیت ونیر بر روی هر تعداد از دندان مشکلی نخواهد داشت. برای باندینگ نیازی به آماده سازی دندان وجود ندارد و بدون استفاده از بی حسی و یا بدون نیاز به تراشیدن دندان، مواد باندینگ بر روی دندان قرار میگیرد. کامپوزیت میکروفیل به نسبت ماکروفیل، پولیش و پرداخت دندان را راحتتر کرده است. دوام بالایی دارد و بر اساس تجربه مراجعهکنندگان مختلف، سطح بالایی از رضایت را به خود جلب کرده است. پوسیدگی: در صورت بروز پوسیدگی در دندان، دندانپزشک قسمت پوسیده را جدا کرده و کامپوزیت را جایگزین آن میکند. نکته ای باید به آن توجه شود این است که تنها عارضه کامپوزیت دندان، در نتیجه ی خوب و درست سوار نشدن کامپوزیت روی لثه و وارد شدن آسیب های جدی و شدید به آن است.

ترمیم دندان با روکش کامپوزیت نسبتا به صرفه تر و کم زحمت تر است و نیازمند آماده سازی خاصی نیست. کامپوزیت میکروفیل یا ریزدانه بعد از کامپوزیت ماکروفیل عرضهشده است که از اجتماع ذرات ریزتر از 100 نانومتری با ترکیب مواد پلیمری و رزینهای پرکننده به وجود میآید. در صورت ناراحتی، ممکن است کمی بی حسی بیشتری اضافه شود. حتی ممکن است خیلی زود لکه های ناشی از نوشیدنی های رنگی بر روی دندان هایتان ظاهر شود. حادثه هیچگاه خبر نمی کند، ممکن است پس از آن که دندان های خودتان را لمینت یا کامپوزیت کردید به هر علتی دندان هایتان دچار شکستگی شوند، اگر دندان هایتان لمینت باشند بایستی روکش لمینتی را به طور کامل عوض کنید اما اگر دندان هایتان کامپوزیتی باشند به راحتی می توانید آن را ترمیم کنید و این یعنی هزینه بسیار پایینتر ترمیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کامپوزیت دندان یا بلیچینگ وب سایت خود باشید.