هدرز چیست و چگونه عمل میکند؟

یک نقص‌ دیگر هم وجود داراست در زمانه خروج گاز ها از لوله نخستین هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله با یک ارتقا قطر روبرو هستیم. به این ترتیب اگر انژکتورهای اتومبیل سلامت باشد، ایراد سوخت رسانی نداشته باشد و جرقه زنی کامل باشد و هیچ ایرادی در سیستم وایر و شمع نباشد، آلایندگی ماشین به کمترین حد ممکن می رسد. براین اساس می قدرت دارای به عبارتی فشار ناچیز پدال مسیر را ادامه داد. از این رو هر چه میزان پدال گاز نیاز به فشار کمتری داشته باشد، مصرف سوخت نیز کاهش قابل توجهی خواهد یافت. مهمترین حقیقت همین است که فشار در سیلندرها کارایی موتور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. بازار؛ گروه خودرو: در موتورهای مبتنی بر سوخت فسیلی هرچقدر دود حاصل از احتراق در سیلندرها سریع تر بیرون شود؛ عملکرد موتور افزایش و مصرف سوخت نیز کاهش مییابد؛ به این ترتیب به مقداری که مصرف سوخت در دست گرفتن شود از حجم آلایندههای بیرون شده از ماشین نیز کاسته می شود. درصورتیکه طول لوله ها متناقض باشد ، در سیلندرها فشار برگشتی وجود داراست که می تواند طیف وسیعی از مشکلات را مهم گذشت روزگار ایجاد کند. هدرز کلمه و واژه ای که در میان خودرو باز ها شنیده می‌گردد البته داده ها بسیار و دقیقی درباره آن در بین عموم وجود ندارد. اما در بخش اعظمی از موردها به جهت بهبود همین عمل از هدرز ها به کار گیری می شود لذا هدرز را خوب تر میباشد در دسته اثاثیه جانبی قرار دهیم . اما اینرسی حرکتی گازها در هدرز منجر تداوم خارج رفتن گازها میشود. غالبا مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که حیاتی ابعاد کوچک و توده و جور هستند که این مساله باعث راحت جای دادن آن ها در گوشه و کنار موتور می شود. هدرز هم مانند منیفولد خروجی فابریک اتومبیل دارای جای سنسور اکسیژن بوده و به راحتی و سوای هیچ دردسری میتوانید آن را پیچ به پیچ کارگزاری نمایید. هدرز XU7 تولید EngineArts مانند تمام محصولات دیگر حساس ۲ سال گارانتی می باشد. در صورتی که هدرز را از برندی تهیه کنید که این مورد ها را به مهربانی در ساخت رعایت کردهباشد، به جهت کارگزاری آن به مشکلی برنخواهید خورد و به راحتی هرمکانیک یا این که اگزوزسازی میتواند این قطعه را به جهت موتور اتومبیل شما کارگزاشتن کند. هدرز به انگلیسی (headers ) قطعه ای فنی به جهت تیونینگ و تقویت موتور هست که گزیده از سیستم اگزوز ماشین محسوب می شود . هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد بفرد در حیث گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی حیاتی کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که ولی در خنکسازی موتور نیز بی تاثیر نیست. تفسیر بیشتر اینکه اولا فرآورده هدرز حساس مانیفولد متعدد می باشد و دوما برای هر سیلندر یک خروجی مستقلی تعبیه شده هست که به محض احتراق و بالا رفتن پیستون دود حاصل خیلی ریلکس و سوای مقاومت به وسیله خروجی اختصاصی آن سیلندر به شتاب خارج می شود و اما عالی است که بدانید این قطعه موجب خنک شدن سریع موتور نیز می شود. همین قطعه جایگیزین منیفولد (منیفول) چدنی فابریک موتور شده و به سبب طراحی خوبتر خویش , موجب ارتقا عملکرد , بهبود قدرت خروجی پیشرانه و کمتر مصرف سوخت می شود . از دیگر مزایای این قطعه هم می توان به اصطکاک کاهش و ارتقا قدرت پیشرانه در دورهای زیر اشاره کرد. افت و خیز فشار گاز خروجی در عملکرد توربو هم اثر گذاری منفی میگذارد. به عبارتی هدرز به خروج راحت خیس گازهای خروجی از اگزوز کمک می نماید . همین شتاب در خارج نمودن گازهای حاصل از اشتعال در هدرز ها به سرد شدن سریعتر موتور هم یاری میکند. نوع دیگر این هدرز ها از طرز ۴ به ٢ و آنگاه ١ به کار گیری کردند که همین فرمان منجر کاهش فشار اضافی روی سیلندر های غیر فعال در مراحل تخلیه دود است و طبیعتا کارایی بیشتری دارا‌هستند و عمر موتور نسبت به هدرز های دیگه بالا خیس میره.این گونه هدرز ها تا ١۵ اسب بر روی داینو طولانی تر کردن به موتور. اهمیت دقت به این که اخیرا دعوا هدرز به جهت اتومبیل های ما سر زبون ها افتاده لازم است یه تفسیر کوچکی در همین آیتم بدم و تجربه همین وسیله رو اساسی شما درمیون بگزارم. واجب به ذکر می باشد که وجود هدرز در سر منیفولد اتومبیل و آنگاه اتصال اون به سیستم گذشته اگزوز هیچ کارایی نداره و عملا هزینه بی فایده هستش چرا که سیستم لوله کشی فابریک اصلا مناسب هدرز نیست.هدرز هایی که تا انتهای خودرو لوله کشی نو میشن و تمام استیل هستن کارایی دوست هدرز رو نشون میدن. اما موردی که وجود دارااست این میباشد که زیرا سوپاپ دود بسته میباشد فشار باطن لوله ها سیر نزولی پیدا میکند. در موتور های احتراق داخلی، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها بایستی خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا با مکش هوای جدید به باطن سیلندر ها تکرار می شود. به اصطلاح تخصصی خیس بایستی گفت برای اینکه Back pressure ، یا این که فشار بازگشتی تولید نگردد و یا به کمترین میزان برسد، می بایست طراحی و ادغام لوله ها از قواعد خاصی تبعیت کنند. طراحی و ایجاد یک هدرز حرفهای و کارا بر خلاف کارگزاشتن آن به هیچ وجه معمولی نیست. در صورتی که از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در گزینه قیمت هدرز تیوفایو لطفا از برگه ما بخواهید.