میل سوپاپ – شش تعیین چالش

به همین ترتیب در لحظه تحت داخل شدن پیستون، میلبادامک سوپاپ ورودی را به مراد مکش هوا به داخل سیلندر باز میکند. البته دسته و محل و ترتیب قرارگیری سوپاپ ها ممکن میباشد بعضی از همین قطعات را حذف کند. OHV به میل بادامکی گفته می شود که در پایین موتور قرار دارد و نیرو را از روش میله های بلندی به سوپاپ ها منتقل می کند. در همین نوع، میل سوپاپ مستقیم از نحوه بادامکها حساس انگشتی در تماس میباشد و انگشتی نیز از سمت دیگر اساسی سوپاپ برخورد می کند. میل بادامک یا میل سوپاپ قطعه ای در موتور اتومبیل و دیگر موتورهای پیستونی چهار دوران است که سوپاپ ها را گشوده و بسته می کند. همین علایم غالبا به شکل صدای چلق چلق یا صدای خشک فعالیت نمودن موتور شنیده میشوند و گهگاه هم بازده موتور کاهش مییابد. درصورتیکه هنگام پر‌نور نمودن موتور اساسی دود سفید-آبی مانند چیزی مواجه شدید، همین علامت ای میباشد که به راحتی قابل تماشا است. پمپ روغن (oil pump) یک عدد از اجزای موتور درونسوز هست که جریانی از روغن موتور تحت فشار را به جهت روانکاری و خنک کاری به اجزای متحرک موتور نظیر میل لنگ و پیستون میفرستد. موتور خودروهایی که اهمیت میل بادامک در بالای خود دارند، حیاتی شفت های جداگانه برای هر بانک سیلندر دارند، بدین ترتیب یک موتور کلیدی پیکربندی V رخ (وی شکل) مثل V-6 یا V-8 (وی سیکس یا این که وی اِیت به انگلیسی) می تواند مهم دو یا چهار میل بادامک داشته باشد. روشی به جهت کمتر نیروی تلف شده به جهت مکش هوا در شتاب های ذیل موتور به همراه خلاء مضاعف است. یک عدد در اختیار گرفتن سوپاپ های دود را در دست دارااست و دیگری کنترل سوپاپ های گاز. پیستونها عموماً از سوپاپهایی بهره میگیرند که حیاتی میل بادامک در اختیار گرفتن میشوند، همینطور میل بادامک نیرو و زمانبندی خویش را از میل لنگ دریافت می کند که در بعضی از موتورها به وسیلهٔ زنجیر در درون بلوک موتور و در دسته دیگری از موتورها اساسی تسمههایی که خارج از بلوک موتور میباشند به گردش در میآیند. این تسمه دارای دندانههایی میباشد تا به وسیلهٔ آن، میل بادامک(ها) را هم‌زمان با میل لنگ بچرخاند. تهیه و تنظیم این روزگار اکثر کلیدی مدیریت هوشمند کارایی سوپاپ ها قابلیت پذیر میشود. در کنار معایب گفته شده می بایست به هزینه بیشتر ایجاد این سیستم هم اشاره کرد. ولی معایب آن نیز مواقعی همچون تبارک بودن و بسیار بودن ارتفاع گوشه و کنار احتراق، حرکت سوپاپ به طرفین محفظه و در عاقبت زیر داخل شدن عملکرد موتور، طولانی شدن مسیر شعله، اکثر شدن عرض بلوک موتور و الزام استفاده از دو میل بادامک را در برمیگیرد. همین صدای تَق تَق در صورتی که از میان نرود نشان دهنده مسدود شدن شبکه روغن است یا این که اینکه یک یا این که یک‌سری تایپیت هیدرولیک به دلیل فرسودگی از در میان رفتهاند و دیگر سوپاپ را بهطور کامل باز نمیکنند. تعمیرات راحتتر و گشوده شدن سادهتر سرسیلندر و خوب تر سوختن سوخت از دیگر مزایای کلیک کنید این سیستم هستند. مزایای این سیستم شامل سادگی طرح و راههای ورود و خروج هوا و دود، شستوشوی خوب تر گازهای سوخته از اتاقک احتراق و تعداد کمتر قطعات متحرک سیستم میشود. در این در بین سوپاپ خروجی یا این که سوپاپ دود که اصلی گازهای ناشی از احتراق و تقریبا شعله مداوم در تماس است، حرارت بالاتری از سوپاپ ورودی یا هوا تحمل میکند. در نقطه نهایی هنگام تخلیه، گازهای ناشی از احتراق را از سیلندر در زمانه مناسب بیرون کنند. ال۳ یک پیشرانهٔ ۴ سیلندر خطی به حجم ۱٫۸ لیتر حساس تنفس طبیعی (به انگلیسی: naturally-aspirated (به اختصار N/A)) و سوخت رسانی تزریقی (به انگلیسی: fuel injection) هست که کلیدی میل سوپاپ تکی از بالا (به انگلیسی: SOHC) و ۸ سوپاپ و حداکثر قدرت ۹۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ بدور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۳ نیوتن/متر در ۳۰۵۰ بدور در دقیقه است. این روش جدیدتر از سیستم T میباشد و در آن همگی سوپاپ های دود و گاز که به طور ایستاده در یک طرف بلوک سیلندر قرار میگیرند از یک میل سوپاپ دستور میبرند. به این ترتیب سوپاپ اتومبیل باید مقاومت اضطراری در درمقابل شکستگی، زنگ زدگی، تاب برداشتن و فرسودگی سریع، داشته باشد، بخصوص سوپاپ های تخلیه. سنسور میل سوپاپ وینگل در نصیب انتهای میل سوپاپ و در علیه یک زائده دایره ای رخ قراردارد.سنسور میل سوپاپ وینگل اصلی بهترین میزان مرغوب بودن در وب سایت یدک فابریک موجود میباشد.