موسسه سرم به دنبال مجوز استفاده اضطراری در هند برای واکسن COVID-19 آکسفورد Covishield است

آزمایش بالینی فاز سه واکسن Oxford COVID-19 توسط SII انجام می شود و با حمایت مالی ICMR انجام می شود

موسسه سرم به دنبال مجوز استفاده اضطراری در هند برای واکسن COVID-19 آکسفورد Covishield است

تصویر نمایندگی اعتبار: نیروی دریایی ایالات متحده / افسر ارشد خرده ریزان آنتونی سیستی

دهلی نو: م Instituteسسه سرم هند روز یکشنبه اولین شرکت بومی بود که برای درخواست مجوز استفاده اضطراری برای آکسفورد به کنترل کننده داروی عمومی هند (DCGI) مراجعه کرد کووید -19 منابع رسمی گفتند ، واکسن در کشور با اشاره به نیازهای پزشکی برآورده نشده به دلیل همه گیری و به نفع عموم مردم است.

یک روز زودتر ، بازوی هندی غول دارویی ایالات متحده Pfizer اولین کسی شد که از تنظیم کننده داروی هند برای خود تصویب مشابه گرفت کووید -19 واکسن در کشور ، پس از اطمینان از چنین ترخیصی در انگلیس و بحرین.

آزمایش بالینی فاز سه آکسفورد کووید -19 واکسن ، Covishield ، توسط موسسه سرم مستقر در پون هند روز یکشنبه (SII) ، با حمایت مالی شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) ، در مناطق مختلف کشور علاوه بر مطالعات بالینی که توسط Oxford-AstraZeneca در انگلیس و برزیل.

ماه گذشته موسسه تحقیقات بهداشتی راپس این کشور گفته است که براساس نتایج آزمایش بالینی فاز دو و سه ، SII با کمک ICMR در دسترس بودن زود هنگام واکسن برای هند است.

طبق ICMR ، SII در حال حاضر 40 میلیون دوز واکسن تحت مجوز تولید و ذخیره سازی در معرض خطر که از DCGI به دست آورده تولید کرده است.

منابع رسمی با استناد به برنامه SII گفتند که این شرکت اظهار داشته است که داده های چهار مطالعه بالینی ، دو مورد در انگلستان و هر یک در برزیل و هند ، نشان می دهد که کوویشیلد در برابر علامت بسیار کارآمد است و از همه مهمتر در برابر موارد شدید کووید -19 عفونت ها

نتایج مطابق با سایر ضد ویروس کرونا واکسن ها و به دلیل فشار عظیم بیماری ، Covishield پیش بینی می شود که قابل توجه است کووید -19 این شرکت یاد گرفته است که میزان مرگ و میر و مرگ و میر را دارد.

“از نظر ایمنی ، Covishield با توجه به عوارض جانبی درخواست شده به خوبی تحمل شد و با افزایش SAE و مرگ همراه نبود. اکثر واکنشهای درخواست شده از نظر شدت خفیف بودند و بدون هیچگونه عواقبی برطرف شدند.

“بنابراین ، Covishield ایمن و قابل تحمل است و می تواند به طور م effectivelyثر برای پیشگیری از استفاده شود کووید -19 در جمعیت مورد نظر بنابراین ، منافع به ریسک به شدت از استفاده گسترده از کوویشیلد پشتیبانی می کند “، یک منبع به نقل از برنامه گفت.

به منظور معرفی واکسن فوری ضروری علیه کووید -19 در هند ، SII ، بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان ، برای تولید واکسن با دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca همکاری کرده است.

یک منبع گفت ، SII همچنین 12 دسته از واکسن ها را برای آزمایش به آزمایشگاه مرکزی داروهای (CDL) در کسائولی ارسال کرده است.

“در راستای فلسفه ما به شما اطمینان می دهیم که برای کووید -19 واکسن ها همچنین ، ما متعهد هستیم که کشور خود را “aatmanirbhar” (خود متکی) کنیم و نخست وزیر نخست وزیر خود را به “صوتی محلی” و “ساخت هند” برای جهان برآورده کنیم ، ” برنامه ای که توسط پراکاش کومار سینگ ، مدیر اضافی ، امور دولتی و نظارتی در موسسه سرم هند (SII) امضا شده است.

با توجه به همه این حقایق و نیازهای پزشکی برآورده نشده به نفع عموم مردم برای نجات میلیون ها نفر در کشور و سراسر جهان ، در دسترس بودن زود هنگام واکسن کووید -19 اظهار داشت که یک ضرورت است.

در این برنامه آمده است: “بنابراین ، به منظور منافع ملی ، ما از شما درخواست می کنیم که مجوز استفاده اضطراری از Covishield را براساس برنامه ما و با توجه به نیاز فوری به یک واکسن ایمن ، موثر ، مناسب از نظر برنامه و مقرون به صرفه برای کشور ما اعطا کنید.”

به گفته منابع ، این واکسن از نظر منطقی امکان توزیع در مناطق شهری و روستایی کشور را دارد زیرا می توان آن را در دمای دو تا هشت درجه سانتیگراد نگهداری کرد ، که یک درجه حرارت ایده آل برای نگهداری در سردخانه های کشور است.