موج دوم COVID-19 در ماهاراشترا احتمالاً در ژانویه-فوریه. دولت از مقامات می خواهد که در آزمایش خود راضی نباشند

در بخشنامه ای ، دولت ماهاراشترا همچنین از مقامات محلی خواست تا اطمینان حاصل کنند که آزمایشگاه های آزمایش در هر منطقه و محدودیت شرکت های شهرداری وجود دارد

موج دوم COVID-19 در ماهاراشترا احتمالاً در ژانویه-فوریه.  دولت از مقامات می خواهد که در آزمایش خود راضی نباشند

یک کارمند بهداشتی به دیگری کمک می کند تا قبل از آزمایش دانش آموزان برای ویروس کرونا در کالجی در روستای Jhargaon ، حومه گواهتی ، از تجهیزات حفاظت شخصی استفاده کند. AP

بمبئی: پیش بینی یک ثانیه کووید -19 در ماه ژانویه-فوریه ، دولت ماهاراشترا از مقامات خواسته است تا اطمینان حاصل کنند که هیچ گونه رضایت در آزمایش وجود ندارد و گفت آزمایشگاه ها باید در هر منطقه و محدودیت شرکت های بزرگ شهری کار کنند.

بخشنامه ای از تاریخ 11 نوامبر از اداره خدمات بهداشتی دولت اعلام کرد که موج دوم همه گیری احتمالاً در ژانویه-فوریه است.

موج دوم بر اساس آنچه در اروپا اتفاق می افتد انتظار می رود. بخشنامه گفته شده از ماه اکتبر ، تعداد کووید -19 موارد در ماهاراشترا علائم کاهش نشان داده است.

موج دوم ویروس بسیاری از کشورها ، به ویژه کشورهای اروپایی را تحت تأثیر قرار داده است. در این بخشنامه گفته شده است كه نباید خود ارادی باشد ویروس کرونا آزمایش و همه آزمایشگاه ها طبق دستورالعمل های شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) عملکردی باقی خواهند ماند.

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، باید 140 آزمایش در هر 10 میلیون جمعیت داشته باشد. در این سند دولت آمده است که برای این کار ، باید آزمایشگاه های آزمایشی در هر منطقه و محدودیت شرکت های بزرگ شهرداری وجود داشته باشد.

در این بخشنامه گفته شده است که نیاز ساعت برگزاری جشن دیولی بدون ترقه است و توجه به سلامتی کووید -19 بیماران و کسانی که مشکلات تنفسی دارند.

صحبت کردن در مورد کووید -19 پروتکل ها ، استفاده از ماسک در خارج از منزل ، شستن مکرر دست ، ضد عفونی سطوح ، فاصله فیزیکی ، جلوگیری از تف و سیگار کشیدن در مکان های عمومی از اقدامات ضروری برای جلوگیری از گسترش عفونت است.

همچنین به مردم توصیه شده است از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و استرس نداشته باشند. تا 12 نوامبر ماهاراشترا 17،36،329 را ثبت کرده است کووید -19 موارد و 45682 مرگ.