موارد COVID دهلی افزایش می یابد ، SII ثبت نام مرحله 3 را کامل می کند. تعداد کل کشور 86.83 لک است

وزارت بهداشت تاکید کرد که 78 درصد موارد جدید مربوط به 10 ایالت و سرزمین های اتحادیه (UTs) بوده و دهلی همچنان به ثبت بالاترین عفونت های یک روزه می پردازد.

دهلی بیشترین تعداد روزانه را به ثبت رسانده است کووید -19 پرونده ها در این کشور به دلیل ابراز نگرانی در دادگاه عالی از افزایش تعداد کووید -19 پرونده ها و دولت دولت AAP را به خاطر “انجام همه کارها در زیر آفتاب برای” باز کردن “کارها زیر سال برد.

بیش از 870 کووید -19 مرگ و میر در 15 روز گذشته در پایتخت ملی ثبت شده است ، کارشناسان علت آن را افزایش ناگهانی موارد ، پایین آمدن کیفیت هوا ، سستی توسط افراد در رعایت هنجارهای ایمنی و سایر عوامل می دانند.

SP Byotra ، رئیس بخش پزشکی در بیمارستان سر گانگا رام ، گفت که موارد روزانه زیاد شده ، بنابراین تعداد مرگ نیز به طور همزمان افزایش یافته است. وی گفت: “به علاوه ، عوامل دیگری نیز وجود دارد مانند افزایش سطح آلودگی که عوارض افراد مبتلا به بیماریهای تنفسی را بزرگتر می کند و بیمارانی که از ایالات همسایه در شرایط بسیار مریضی به دهلی می آیند ، وجود دارد.”

با این حال ، یکی از عواملی که منجر به این جهش گسترده در موارد و از این رو مرگ های بیشتر شده است ، “رفتار شل و غیرمسئولانه تعداد زیادی از مردم” در استفاده از ماسک یا رعایت سایر موازین ایمنی است.

در همین حال ، انستیتوی سرم هند (SII) و شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) روز پنجشنبه از اتمام ثبت نام شرکت کنندگان در آزمایش های بالینی فاز 3 بالقوه خبر دادند. کووید -19 واکسن Covishield در هند.

این اعلامیه همانند هند اعلام شد کووید -19 بار پرونده با افزایش یک روزه 47،905 عفونت تازه به 86،83،91 واحد رسیده است.

طبق به روزرسانی صبح وزارت بهداشت اتحادیه ، این ویروس تاکنون جان یک میلیون و 281 هزار و 121 نفر را در کشور گرفته است و 550 نفر در 24 ساعت بین 8 صبح روز چهارشنبه و پنجشنبه جان خود را از دست داده اند.

با این حال ، این وزارتخانه 78 درصد موارد جدید را برجسته کرد ویروس کرونا عفونت ها در 10 ایالت و سرزمین های اتحادیه (UT) متمرکز شده اند.

در تامیل نادو ، دولت تصمیم خود را درباره بازگشایی مدارس برای کلاسهای 9 تا 12 از 16 نوامبر لغو کرد. با توجه به نزدیک شدن به فصل جشن و احتمال برخورد ناگهانی هنجارهای فاصله اجتماعی ، دولت ایالت نیز دستور خود را برای اجازه دادن به رویدادهای اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی و فرهنگی از 16 نوامبر با حداکثر 100 نفر لغو کرد.

ساچین خلبان رهبر کنگره راجستان گفت که آزمایش رمان مثبت بوده است ویروس کرونا عفونت و گفت که او از پزشکان مشاوره می گیرد. خلبان از کسانی که با او در تماس بودند درخواست کرد خودشان را آزمایش کنند.

1،600 نفر برای آزمایشات فاز 3 Covishield ثبت نام کردند: SII

موسسه سرم مستقر در پون و ICMR از اتمام ثبت نام در آزمایشات بالینی فاز 3 برای بالقوه خبر دادند. کووید -19 واکسن Covishield در هند.

در بیانیه ای آمده است که ICMR و SII برای توسعه بالینی Covovax که توسط Novavax ، ایالات متحده ساخته شده و توسط SII ارتقا یافته است ، همکاری کرده اند. در حالی که ICMR هزینه های سایت آزمایش بالینی را تأمین کرده است ، SII هزینه های دیگری را برای Covishield تأمین کرده است.

در حال حاضر ، SII و ICMR در حال انجام آزمایشات بالینی فاز 2/3 Covishield در 15 مرکز مختلف در سراسر کشور هستند. این ثبت نام همه 1600 شرکت کننده را در 31 اکتبر به پایان رساند.

ICMR گفت: “نتایج امیدوار کننده آزمایشات تاکنون اطمینان می دهد که Covishield می تواند یک راه حل واقعی برای همه گیری کشنده باشد. Covishield پیشرفته ترین واکسن در آزمایش های انسانی در هند است.”

“بر اساس نتایج آزمایش فاز 2/3 ، SII با کمک ICMR دسترسی سریع این محصول را برای هند پیگیری می کند. SII در حال حاضر 40 میلیون دوز واکسن را تحت مجوز تولید و ذخیره سازی در معرض خطر از DCGI تولید کرده است. “، نهاد تحقیقاتی سلامت راس گفت.

Covishield در آزمایشگاه SII Pune با یک هسته اصلی از دانشگاه آکسفورد / AstraZeneca ساخته شده است.

در این بیانیه آمده است: واكسن ساخته شده در انگلستان در حال حاضر در آزمایش های زیادی برای كارآیی در انگلیس ، برزیل ، آفریقای جنوبی و ایالات متحده در حال آزمایش است. نواواکس آزمایشات مرحله پایانی خود را در آفریقای جنوبی و انگلیس آغاز کرده و به زودی در ایالات متحده نیز همین کار را آغاز خواهد کرد.

SII واکسن انبوه و کمکی Matrix-M را از Novavax دریافت کرده و به زودی آنها را در ویال پر و کامل می کند. این واکسن که در SII (Covovax) فرموله شده است ، در یک آزمایش فاز 3 در هند آزمایش می شود. به زودی درخواست ICMR و SII برای مراجع نظارتی ارائه می شود.

Delhi HC دولت AAP را برای کاهش محدودیت ها بالا می کشد

دادگاه عالی دهلی روز پنجشنبه گفت که دولت نمی تواند اجازه دهد با زندگی شهروندان بازی کند و این دولت مسئول سلامتی شهروندان است که دیگران برای آنها مجبور هستند از جمله بیمارستان های خصوصی در آن ریزه کاری کنند.

دادگاه این اظهارات را بیان کرد در حالی که اجازه رزرو 88 درصد از تخت های ICU در بیمارستان های خصوصی را تا 26 نوامبر ادامه داد ،

هیئت دادگستری هیما کوهلی و سوبارامونیوم پراساد گفتند که دولت دهلی باید نسبت به شرایط فعلی که کل شهر می تواند به خود ببیند بسیار زنده تر باشد.

روز چهارشنبه نیز دادگاه از دولت AAP برای كاهش محدودیت ها سوال كرد و مشاهده كرد كه سایر ایالت های مشابه این محدودیت ها را ایجاد می كنند.

هنگام شنیدن PIL به دنبال افزایش در کووید -19 با آزمایش اعداد در پایتخت ملی ، دادگاه خاطرنشان كرد كه “به نظر می رسد از هر چهار نفر یك نفر در این شهر آلوده شده است کووید -19 و این ویروس تقریباً همه خانواده های پایتخت ملی را لمس کرده است. “

دادگاه دادگستری کوهلی و پراساد این اظهارات را پس از بررسی آخرین گزارش از دور چهارم بررسی سروی انجام شده در پایتخت ملی بیان کردند ، که همچنین نشان داد که میزان عفونت در منطقه مرکزی دهلی در مقایسه با سپتامبر.

یک بررسی سرولوژی برای ارزیابی شیوع یک بیماری در یک جمعیت انجام شده است. این کار با تشخیص وجود آنتی بادی های خاصی که علیه ویروس تولید می شوند انجام می شود.

در مجموع 15،015 نفر تحت نظرسنجی انجام شده بین 15 اکتبر تا 21 مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد که شیوع آنتی بادی در زنان با 26.1 درصد در مقایسه با مردان (25.06 درصد) در زنان کمی بیشتر است. در این گزارش ، شیوع سرمی نیز در شرکت کنندگان با سن بیش از 50 سال نسبتاً بالاتر بود و 29.83 درصد بود.

مدارس برای تعطیل ماندن ، بدون تجمع در تامیل نادو

در تامیل نادو ، که 2112 مورد جدید گزارش داده است ویروس کرونا در روز پنجشنبه ، و 25 مورد کشته ، دولت ایالتی تصمیم خود را مبنی بر بازگشایی مدارس و همچنین دستور دادن مجوز تجمع عمومی از 16 نوامبر لغو کرد.

در حالی که کالج ها نیز زودتر از 16 نوامبر برنامه ریزی شده بودند ، دولت گفت که دانشکده ها و دانشگاه ها از 2 دسامبر فقط برای محققان تحقیقاتی و دانشجویان سال آخر تحصیلات تکمیلی علوم و فناوری بازگشایی می شوند. دولت در یک خبر رسمی اعلام کرد: “افتتاح کالج ها برای همه دوره های دیگر بعدا اعلام خواهد شد” و افزود که خوابگاه ها فقط برای دانشجویانی که از ماه آینده تحصیل خود را از سر می گیرند باز خواهد شد.

دولت با اعلام نتایج مشاوره های دولتی که در 9 نوامبر با والدین دانش آموزان مدارس خصوصی ، دولتی و مدارس کمک شده برگزار شد ، این نظر تقسیم شد. والدین برخی از مدارس خواهان بازگشایی م institutionsسسات بودند ، اما برخی دیگر با توجه به این اقدامات مخالف چنین اقدامی بودند ویروس کرونا در این گزارش آمده است: بیماری همه گیر و گروه آموزش مدرسه نظرات را به طور كلی تجزیه و تحلیل كردند.

دولت گفت: “دستور بازگشایی مدارس از 16 نوامبر برای کلاسهای 9-12 لغو می شود. اعلامیه بازگشایی مدارس بعداً با توجه به شرایط اعلام می شود.”

دولت ایالتی همچنین دستور خود را برای اجازه دادن به رویدادهای اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی و فرهنگی از 16 نوامبر لغو كرد كه اجازه شركت حداكثر 100 نفر را می داد. با استناد به فصل جشنواره و افرادی که به تعداد زیادی در مکان های عمومی تجمع می کنند و ضد کووید -19 هنجارهایی مانند فاصله اجتماعی بادها ، دولت گفت که محدودیت ها در مورد چنین برنامه هایی ادامه خواهد داشت و شامل برنامه های مربوط به سرگرمی و آموزش است.

در یک انتشار رسمی آمده است که مورد توجه دولت قرار گرفته است که مردم در مکان های عمومی مانند بازارها جمع می شوند و پایانه های اتوبوس را هجوم می آورند ، “بدون توجه به فاصله اجتماعی و ماسک زدن”.

دولت گفت: اگرچه گسترش ویروس به دلیل اقدامات گسترده در تامیل نادو کنترل شده است ، اما وقتی احتمال بروز موج دوم بیماری همه گیر در برخی از کشورهای خارجی وجود دارد ، تشدید محدودیت ها ضروری شده است.

34٪ از جمعیت Tripura دارای آنتی بادی هستند: نظرسنجی

در ایالت شمال شرقی تریپورا ، حدود یک سوم مردم “آنتی بادی” علیه آن ایجاد کرده اند کووید -19 راتان لال ، وزیر آموزش دولت ، پنجشنبه گفت ، ویروس.

“ما داده ها را از یک گزارش بررسی سرولوژی کالج پزشکی دولتی آگارتالا (AGMC) دریافت کرده ایم که 34 درصد از مردم ایالت آنتی بادی علیه کشنده تولید کرده اند ویروس کرونا “، نات ، که همچنین سخنگوی کابینه است به خبرنگاران گفت.

وزیر اطلاع داد ، این نظرسنجی از 15 تا 17 اکتبر در هشت منطقه ایالت انجام شده و 4800 نمونه برای شناسایی سطح آنتی بادی موجود و ارزیابی مرحله آلودگی جامعه جمع آوری شده است.

کووید -19 میزان مرگ و میر به 1.12 درصد کاهش یافته است و میزان بهبودی در این کشور است کووید -19 وی گفت: اکنون بیماران به 95.27 درصد افزایش یافته اند. نات افزود ، با این حال ، بررسی سرولوژیکی نشان نداده است که ایالت مصونیت گله ای ایجاد کرده است.

تریپورا کووید -19 شمار افراد در روز پنجشنبه به 31،765 افزایش یافت ، زیرا 59 نفر دیگر آزمایش ویروس مثبت داشتند. این ایالت در حال حاضر 1،201 فعال دارد ویروس کرونا موارد ، در حالی که 30185 نفر از این بیماری بهبود یافته اند.

موارد جدید زیر 50،000 برای 5 روز مستقیم

برای پنجمین روز در قدم زدن ، جدید ویروس کرونا موارد گزارش شده در کشور طی 24 ساعت از مرز 50،000 عبور نکرد ، در حالی که روند بهبودهای روزانه بیشتر از تعداد عفونت های جدید روزانه برای روز چهلم ادامه داشت. وزارت بهداشت گفت: در حدود 52،718 مورد بهبودی در روز در مقابل 47،905 عفونت در همین مدت ثبت شده است.

داده های این وزارتخانه نشان می دهد که میزان بهبودی با 80،66501 نفر که تاکنون بهبود یافته اند به 92.89 درصد رسیده است. پرونده های فعال در سراسر کشور در حال حاضر 4،89،294 نفر است و فقط 5.63 درصد از کل پرونده های قضایی را شامل می شود.

این وزارتخانه تأکید کرد: “شکاف بین پرونده های بهبود یافته و پرونده های فعال به طور پیوسته به 75،77،207 افزایش یافته است.”

78 درصد از بازیابی های جدید در 10 ایالت و UT متمرکز شده اند. در 9،164 ، ماهاراشترا حداکثر تعداد بهبودهای یک روزه را گزارش کرد در حالی که دهلی با 7،264 نفر که از عفونت ویروسی بهبود می یابند ، قدم های بعدی را پشت سر گذاشت. کرالا 7،252 مورد بازیابی جدید را گزارش کرد.

از نظر موارد جدید ، دهلی یک جهش دیگر مشاهده کرد و بالاترین موارد جدید روزانه را گزارش کرد ، همچنین بالاترین آمار تاکنون با 8593 مورد جدید گزارش شده است. این وزارتخانه گفت که پس از پایتخت ملی ، کرالا با 7،007 مورد و ماهاراشترا با 4،907 مورد دنبال می شوند.

از 550 کشته ، 80 درصد از 10 ایالت و UT گزارش شده است. با 125 مورد مرگ در 24 ساعت ، ماهاراشترا 22.7 درصد و دهلی و بنگال غربی به ترتیب 85 و 49 مرگ جدید به خود اختصاص داده اند.

با ورودی از PTI