مقایسه انواع ردیاب خودرو داخلی و خارجی – ردیاب خودرو کارمکس

ردیاب­های دلتا دارای استانداردهای بین المللی است و با خیال راحت میتوانید بر روی خودرو نصب کنید. پنل ردیابی دلتا دارای خدمات بینالمللی و تعهدات بینالمللی میباشند و همیشه ماندگار هستند. NG8000 ضد آب و ضد ضربه مصرف کمی دارد و باتری آن دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است که می تواند مدت زمان طولانی اطلاعات موقعیتی خودرو را برای شما ارسال نماید. دارای سنسور ضربه و آژیر میباشد و بدون محدودیت مسافت شما را از طریق sms مطلع میکند . شما با داشتن اطلاعات کافی از طریق نمایندگی برند جی پی اس خودرو می توانید قیمت gps خودرو را برسی کنید .

این ردیاب با کیفیت علاوه بر داشتن کیفیت بالا اندازه ای بسیار مناسب gps خودرو دنا دارد. با داشتن gps خودرو شما به آرامش و امنیت واقعی خواهید رسید . همانطور که می دانید GPS اطلاعات مکان فعلی را از سیستم موقعیت یاب جهانی (جی پی اس ) برای ردیابی خودرو دریافت می کند.

اگر جی پی اس خودرو بتواند مکانیزم ها و یا آپشن های بهتری را دارا باشد بدون شک بازار فروش بیشتری را دارا هست . همانطور که در مقاله ی ردیاب های شنود دار اشاره کردیم، ردیاب پلیسی سیستم ضبط صدا را نیز دارا می باشد. ردیاب خودرو یا GPS خودرو دستگاه کوچکی است که یک سیم کارت در داخل آن قرار میگیرد و در هر قسمت از خودرو مانند داشبورد، سقف، درب ماشین و غیره قابل نصب میباشد، این دستگاه الکترونیکی به صاحب خودرو این امکان را میدهد که در هر لحظه خودرو خود را ردیابی کند. شما به وسیله این ردیاب میتوانید با قطع برق و سوخت خودرو، خودرو خود را خاموش نمایید.

برای این منظور میتوانید به فروشگاه آنلاین ایسام مراجعه نمایید و با بهترین جی پی اس خودرو با برندها و مارکهای مختلف آشنا شده و در صورت لزوم اقدام به خریداری آنها نمایید. در صورتی که درباره این جی پی اس و مزایای آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد میکنیم از صفحه خرید ردیاب نظامی دیدن کنید.