معرفی انواع مدل های ریش تراش فیلیپس مارکت

ماشین اصلاح مو بدن فیلیپس مدل 3010

یکی از نمونه های بسیار پرفروش ماشین اصلاح از برند محبوب جهانی ماشین اصلاح بدن فیلیپس مدل 3010 می باشد که هم اقتصادی بوده و هم کیفیت اصلاح خوبی را ارائه می دهد. نوع سری آن به صورت فویلی بوده و جنس تیغه ها از استیل می باشد. لبه های تیغه به صورت گرد طراحی شده و با پوشش توری فلزی حفاظت می شود که میزان تماس را با پوست افزایش داده و حساسیت پایینی دارد.

این مدل مقاوم در برابر آب بوده و می توانید در زیر دوش حمام هم مورد استفاده قرار دهید. قابلیت شست و شو تیغه با آب هم امکان پذیر بوده و بعد از شارژ شدن کامل به مدت 50 دقیقه قابلیت شارژدهی دارد. میزان کاهش شارژ در زیر 20 درصد به صورت نرمال انجام شده و افت شدید ندارد.

ماشین اصلاح مو بدن فیلیپس مدل 3010

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1223

یک نمونه اقتصادی دیگر با کیفیت فوق العاده بالا مربوط به همین مدل می باشد که دارای آپشن های حداقلی بوده و نیاز شما را به اصلاح صفر و کوتاه کردن موهای زائد بر طرف می کند. باتری به کار رفته برای این دستگاه از نوع نیکل بوده که باید به مدت 8 ساعت در شارژ کامل باشد. مدت زمان شارژدهی دستگاه بعد از شارژ برابر با 40 دقیقه خواهد بود.

طراحی بدنه دستگاه کاملا ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جا شده و خستگی را به وجود نمی آورد. تیغه ها دارای تعداد 27 عدد بوده و از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قابلیت شست و شو در زیر آب را دارا است. همچنین ریش تراش فیلیپس مدل 1223 از سری 1000 این محصول دارای تیغه های خود تیز شونده بوده که دارای قابلیت Aquatec Wet & Dry هم می باشد. یعنی می توانید از آن برای زدن ریش و سر و صورت در زیر دوش آب هم مورد استفاده قرار دهید. دستگاه اورجینال ساخت کشور اندونزی بوده و می توانید آن را با گارانتی معتبر از فیلیپس مارکت خریداری نمایید.

 

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5588

یکی از بی نظیرترین دستگاه های ریش تراش برای اصلاح کامل مو گوش، بدن، بینی، سر و صورت مربوط به ماشین تراش فیلیپس مدل 5588 می باشد که جز سری 5000 این محصول به شمار می رود. کشور اصلی سازنده هلند بوده و غیر از این تقلبی محسوب می شود. نوع باتری به کار رفته از جدیدترین نسل لیتیوم می باشد که هم سرعت شارژ شدن و هم سرعت شارژدهی بالایی دارد. فقط به مدت یک ساعت شارژ شده و به همین میزان هم خروجی دارد. سر دستگاه دارای قابلیت چرخش کامل را دارا بوده و به صورت کامل سطح پوست را می پوشاند و با حرکت گردشی کار می کند. با یکبار حرکت سر دستگاه می توانید تمامی موهای زائد را اصلاح کنید.

دارای قابلیت Skin IQ بوده که با تخمین حجم و تراکم مو سرعت لازم را به صورت اتوماتیک تغییر داده و اصلاح دقیقی را ایجاد می کند. جنس تیغه استیل ضد زنگ بوده و دارای 45 تیغه مختلف با قابلیت خود تیز شوندگی می باشد. قابلیت شست و شو در آب را دارا است و می توانید در زیر دوش حمام هم از آن استفاده نمایید.

 

ماشین اصلاح فیلیپس مدل S7782

یک دستگاه بسیار پرآپشن با کلی امکانات که نیاز شما را به اصلاح تمامی موهای مختلف بدن راحت می کند. این محصول ساخته کشور هلند بوده و دارای قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند را دارا است. به کمک نرم افزار Groom Tribe می توانید ریش تراش 7782 را به گوشی اتصال دهید. همچنین سر سه تیغ این محصول قابلیت چرخش 360 درجه داشته و میزان حساسیت پوستی را به دلیل قابلیت سر خوردن بالا سر دستگاه کاهش می دهد. زیرا میزان اصطکاک با کمک این فناوری تا 25 درصد کاهش می یابد.

نوع باتری بکار رفته برای ریش تراش فیلیپس مدل S7782 از نوع لیتیوم یونی بوده و قابلیت شارژ کامل در 60 دقیقه را دارا است. همچنین میزان شارژدهی 1 ساعته را هم دارا می باشد. در صورت اتمام باتری و با قرار دادن دستگاه فقط به مدت 5 دقیقه به برق شهر می توانید به اندازه یک اصلاح کامل از آن استفاده نمایید. همچنین به کمک ژل و آب هم قابلیت اصلاح مو در زیر دوش حمام را دارا است. قابلیت اصلاح صفر زن را دارا بوده و تیغه های آن حالت خود تیز شونده دارند.

ماشین تراش فیلیپس مدل S9031

این مدل بهینه از بهترین سری های برند فیلیپس می باشد که به درخواست آمریکا تولید و روانه بازار شده است. یک قابلیت محبوب آن وجود سری خط زن به همراه شانه می باشد که در سری های قبلی موجود نیست. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک منعطف و مرغوب ساخته شده است که در هنگام اصلاح مو سر و صورت به همراه ژل و آب از دستان شما سر نخورد.

همچنین جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ با قابلیت خود تیز شوندگی می باشد که به سرعت کند نمی شود. نوع باتری به کار گرفته شده برای این دستگاه از جدیدترین نسل لیتیوم یونی می باشد که به مدت 60 دقیقه شارژ شده و 50 دقیقه شارژدهی دارد. درجه آزادی سر دستگاه 8 حالت را دارا است و تمامی حالت های مختلف صورت را پوشش می دهد. یعنی تمامی نقاط کور که حالت فرو رفتگی دارند را به خوبی می پوشاند.

از این رو به کمک دستگاه ریش تراش فیلیپس مدل 9031 می توانید زیر چانه، زیر گلو و نقاط فرو رفته و برجسته را به خوبی اصلاح کنید. دستگاه کاملا ضدآب بوده و می توانید آن را در حمام با کمک ژل استفاده نمایید. قیمت این محصول به نسبت سری های 5000 و 7000 بسیار بیشتر بوده اما امکانات بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می دهد. با خرید این محصول می توانید خیلی راحت از شر تمامی موهای زائد خود خلاص شده و تمیزی و طراوت را با خود به همراه آورید.

 

ماشین اصلاح مو بدن فیلیپس مدل BRL130

ماشین اصلاح BRL 130 برند فیلیپس برای بانوان طراحی و ساخته شده است تا به کمک آن بتوانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند. سر دستگاه به صورت فویلی طراحی شده است تا با حرکت رفت و برگشتی نرم بتوانید انواع مو سر، صورت، بینی، بدن را به خوبی اصلاح کنید. همچنین سری آن دارای حساسیت پایینی بوده و از ملتهب شدن پوست جلوگیری می کند. کاملا ضد آب بوده و می توانید در حمام هم مورد استفاده قرار دهید.

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6005

اگر به دنبال ماشین تراشی هستید که دارای قیمتی ارزان و برندی مطمئن باشد، ماشین جیمی 6005 بهترین گزینه است. زیرا این محصول تمامی امکانات لازم برای اصلاح مو بدن و صورت را در اختیارتان قرار می دهد. اما قابلیت ضد آب نداشته و نمی توانید آن را در زیر دوش کار بزنید. همچنین برای شست و شو تیغه ها باید از برس استفاده نمایید. به کمک این دستگاه قادر هستید موهای زائد را با نمره های 3 تا 12 میلیمتر اصلاح کنید.

ماشین اصلاح براون مدل BG5010

براون هم در کنار برند فیلیپس جز شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ماشین ریش تراش می باشند که کیفیت محصولات آن زبانزد می باشد. این مدل با بهره گیری از امکانات زیاد توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. زیرا با ترکیب تریمر دقیق به همراه تیغ پنج لبه نوع فیوژن موجب شده است که اصلاح مو با دقت بسیار زیادی انجام شود.

وجود یک بازوی لغزنده متحرک باعث شده است که حرکت نرمی در هنگام اصلاح داشته باشیم و بتوانیم در بدترین نقاط مثل زیر گلو و چانه را با دقت بالایی اصلاح کنیم. جنس تیغه های بکار رفته از نوع استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شست و شو در آب را دارا است. همچنین از آن می توانید در زیر دوش هم استفاده کنید. قابلیت صفر زن و 0.5 را دارا است. به همراه بسته سه عدد شانه با اندازه های 0.6، 3 و 8 میلیمتر هم داده می شود.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V 175

یک مجموعه کامل از ماشین اصلاح موی بدن و صورت مربوط به مدل V 175 می باشد که دارای مشخصات زیر است. مهمترین فاکتور دارا بودن سیستم دیجیتالی بوده و همچنین دارای 5 نوع سری مختلف برای اصلاح موی سر، صورت، بینی و همچنین خط زن و شیور می باشد. با کمک این دستگاه می توانید تا 0.2 میلیمتر مو خود را اصلاح کنید. در نظر داشته باشید که این دستگاه قابلیت شستن با آب را دارا نیست. از این رو ضد آب نبوده و باید فقط در محیط های خشک مورد استفاده قرار گیرد. جنس تیغه ها از نوع استیل ضد زنگ بوده و باید به کمک برس تمیز شود. حالت تیغه ها خود تیز شونده نبوده و برای کارکرد بهینه تر بهتر است هر سال یک بار تعویض شود.

انواع ماشین اصلاح دیگری هم وجود دارند که هر یک دارای مشخصه خاصی می باشد که بر مبنای میزان ضخامت مو و همچنین بودجه خود می توانید ان را خریداری نمایید. از دیگر مدل ها می توان به: ماشین اصلاح مو بدن آی جیمی GM 2800، کیمی مدل 6637، فیلیپس S7970، فیلیپس BT3206، فیلیپس BT1209 و اشاره کرد.

سایت: philipsmarket.com