مطالعه نشان می دهد که تب ، بررسی علائم برای فیلتر کردن موارد ویروس کرونا ناکافی است

مطالعه ای که روز چهارشنبه در مجله نیوانگلند منتشر شد گزارش شیوع بهار گذشته در هواپیمای آمریکایی است. از میان 4779 سرنشین ، 1،271 نفر آلوده شدند. 77٪ در هنگام تشخیص علائم نشان ندادند و 45٪ هرگز علائمی نداشتند

مطالعه نشان می دهد که تب ، بررسی علائم برای فیلتر کردن موارد ویروس کرونا ناکافی است

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

دما و کووید -19 بررسی علائم مانند مواردی که در مدارس و مطب های پزشکی استفاده می شود ، برای لکه بینی ناکافی است ویروس کرونا عفونت و جلوگیری از شیوع

مطالعه ای روی استخدام نیروی دریایی نشان داد که علیرغم این اقدامات و قرنطینه های سخت قبل از شروع آموزش ، افراد تازه متولد شده ویروس را به دیگران منتقل می کنند حتی اگر به سختی هیچ یک از آنها علائمی داشته باشد. هیچ یک از عفونت ها از طریق غربالگری علائم گرفتار نشدند.

این مطالعه ، چهارشنبه در مجله پزشکی نیوانگلند، برای کالج ها ، زندان ها ، گیاهان بسته بندی گوشت و سایر مکان هایی که به این نوع غربالگری برای شناسایی عفونت ها و جلوگیری از شیوع آن متکی هستند ، پیامدهایی دارد.

جودی میست ، محقق بهداشت عمومی در دانشگاه اموری آتلانتا که هیچ نقشی در این تحقیق نداشت ، گفت: “ما زمان زیادی را صرف گذاشتن اقداماتی از این قبیل در جای خود کردیم و آنها احتمالاً ارزش آن را ندارند که امیدوار بودیم.”

وی گفت: “به نظر می رسد آزمایش معمول در این گروه سنی بهتر است” زیرا بزرگسالان جوان اغلب هیچ علامتی ندارند ،

این مطالعه توسط محققان دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا در نیویورک و مرکز تحقیقات پزشکی نیروی دریایی انجام شد.

در آن 1848 عضو تفنگدار دریایی شرکت داشتند که حدود 90 درصد آنها مرد بودند و به آنها گفته شد که خود را برای دو هفته در خانه منزوی کنند و سپس در یک قرنطینه نظامی تحت نظارت در یک دانشگاه بسته دانشگاه ، ارگ در چارلستون ، کارولینای جنوبی ، برای دو هفته دیگر. این شامل داشتن یک هم اتاقی مجرد ، ماسک زدن ، حداقل 6 فوت فاصله داشتن و انجام بیشتر تمرینات در فضای باز بود. آنها همچنین روزانه بررسی تب و علائم داشتند.

از استخدام شدگان آزمایش شد ویروس کرونا وقتی آنها برای قرنطینه نظامی وارد شدند و 7 و 14 روز بعد. شانزده ، یا حدود 1 درصد ، در بدو ورود آزمایش مثبت داشتند و فقط یک نفر علائمی داشت. 35 نفر دیگر – 2 درصد اضافی – در طول قرنطینه نظامی دو هفته مثبت بودند و فقط چهار علائم داشتند.

فقط افرادی که در پایان هر دو دوره قرنطینه آزمایش منفی داشتند مجاز به رفتن به جزیره پاریس برای آموزش مقدماتی بودند.

آزمایش ژنتیکی شش گروه جداگانه از موارد را در بین افراد استخدام شده نشان داد.

یکی از رهبران تحقیق ، Navy Cmdr گفت: “بسیاری از عفونت هایی که رخ می دهد ، ما حتی نمی فهمیم که در حال وقوع هستند.” اندرو لتیزیا ، پزشک مرکز تحقیقات پزشکی نیروی دریایی.

دکتر یکی دیگر از رهبران این مطالعه ، دکتر استوارت سلفون ، گفت: اقدامات قرنطینه و پیروی از آنها بسیار سخت تر از آنچه در یک دانشگاه معمولی دانشگاه اتفاق می افتد بود.

“این یک ویروس عفونی است. وی گفت ، شما واقعاً باید از ترکیبی از اقدامات بهداشت عمومی خوب ، بررسی دما ، استفاده از ماسک ، فاصله اجتماعی ، شستن دست … و آزمایش جامع استفاده کنید. “

پیش از این ، مقامات فدرال گفته بودند که یک پروژه غربالگری برای بررسی دما و علائم در فرودگاه های ایالات متحده کمتر از 15 مورد را از 675،000 مسافر گرفتار کرده است. مشخص نیست که چند مورد از دست رفته است ، فقط تعداد کمی از آنها کشف شده است.

مطالعه جداگانه ای که روز چهارشنبه در مجله نیوانگلند منتشر شد گزارش شیوع بهار گذشته در ناو هواپیمابر USS تئودور روزولت است. در میان خدمه 4779 نفری که اکثراً جوان هستند ، 1،271 نفر آلوده شدند. 77 درصد در هنگام تشخیص علائم نشان ندادند و 45 درصد هرگز به وجود نیامدند.

دکتر نلسون مایکل از موسسه تحقیقات ارتش والتر رید در یک تفسیر نوشت: این پرونده نشان می دهد که “افراد جوان و سالم می توانند در گسترش عفونت در جامعه ، اغلب بی صدا ، کمک کنند.”