مطالعه نشان می دهد افرادی که فلفل چیلی می خورند کمتر در معرض خطر مرگ و میر قلبی عروقی و سرطانی هستند

رژیم غذایی و تغذیه نقش زیادی در حفظ سلامتی شما دارند و این واقعیتی است که نمی توان انکار کرد. این ایده که انتخاب غذاهای مناسب برای خوردن و پرهیز از غذاهایی که مفید نیستند به همان اندازه برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری ضروری است ، غیرقابل جبران است. متخصصان تغذیه و پزشکان در سراسر دنیا بر ضرورت ریز مغذی ها و درشت مغذی ها از منابع غذایی تأکید می کنند تا بدن شما بتواند آنها را جذب کند و همانطور که تصور می شود پیش برود.

فلفل فلفل قرمز ، که بیشتر به عنوان فلفل قرمز شناخته می شود ، یک منبع غذایی بسیار پر از مواد مغذی – به ویژه ریز مغذی ها – است که چندین سال مزایای سلامتی آنها را برجسته کرده است. یک مطالعه 2018 منتشر شده در علوم غذایی و تغذیه گفت: فلفل های چیلی – که دارای فیبرهای غذایی ، ویتامین های A ، B6 ، C و K1 ، مواد معدنی مانند پتاسیم و مس و مواد شیمیایی شیمیایی قدرتمند مانند کپسایسین ، کپسانتین ، لوتئین و اسید فرولیک هستند – می توانند در به حداقل رساندن کمبودهای غذایی نقش داشته باشند.

فواید داغ فلفل دلمه ای

تنها مشکل افزایش مصرف فلفل دلمه ای بخاطر گرم بودن (تند) بودن آن است ، به لطف کپسایسین موجود در آنها. اما با وجود گرم بودن و ایجاد احساس سوزش در هنگام استفاده بیش از حد در غذا ، فلفل دلمه ای فواید زیادی برای سلامتی دارد. مطالعه منتشر شده در PloS One در سال 2017 نشان می دهد که یک رابطه معکوس بین مصرف فلفل چیلی و مرگ و میر ناشی از آن وجود دارد – به این معنی که بزرگسالانی که فلفل چیلی خوردند در مقایسه با افرادی که این کار را نکردند 13٪ خطر مرگ کمتری داشتند.

تحقیقات نشان می دهد که خوردن فلفل قرمز با خطر کمتری در بسیاری از بیماری های مزمن مانند دیابت و بیماری های قلبی مرتبط است. مطالعه دیگری که در گزارش های علوم زیستی در سال 2017 نشان می دهد که مصرف فلفل چیلی سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد ، کالری دریافتی را سرکوب می کند ، وضعیت ریز مغذی ها را بهبود می بخشد و بنابراین به کاهش وزن کمک می کند. این مطالعه می گوید فلفل دلمه ای می تواند برای کاهش خطرات چاقی و افزایش وزن استفاده شود و حتی ممکن است یک روش درمانی بالقوه برای کسانی باشد که قبلاً از چاقی رنج می برند.

آیا فلفل دلمه ای می تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی تری داشته باشید؟

مطالعه جدیدی که در جلسات علمی انجمن قلب آمریکا 2020 ارائه شده است ، نه تنها مزایای ذکر شده خوردن فلفل فلفل قرمز را برجسته می کند بلکه نشان می دهد که مصرف فلفل فلفل قرمز می تواند طول عمر را افزایش دهد ، به ویژه با کاهش خطر مرگ و میر ناشی از قلب و عروق و سرطان. محققان 4،729 مطالعه را از پنج پایگاه داده بهداشت جهانی – Ovid ، Cochrane ، Medline ، Embase و Scopus – غربال کردند و تمام داده های موجود در مورد مصرف فلفل چیلی را از طریق سوابق بهداشتی و غذایی 570،000 شرکت کننده در ایالات متحده ، ایتالیا ، چین و ایران تجزیه و تحلیل کردند. .

محققان سوابق بهداشتی کسانی که فلفل چیلی مصرف می کنند را با کسانی که به ندرت یا هرگز فلفل چیلی نمی خورند مقایسه کردند و دریافتند که افراد گروه قبلی نتایج سلامتی بهتری دارند. در این مطالعه ، افرادی که فلفل قرمز مصرف کرده اند ، 26٪ کاهش نسبی در مرگ قلبی عروقی ، 23٪ کاهش نسبی مرگ و میر ناشی از سرطان و 25٪ کاهش نسبی مرگ و میر ناشی از تمام علل داشته اند. این مطالعه نتیجه گرفت که مصرف فلفل فلفلی به احتمال زیاد به شما کمک می کند زندگی طولانی تری داشته باشید.

با این حال ، یکی از محدودیت های اصلی این مطالعه این است که نوع و مقدار فلفل فلفلی مصرفی توسط افرادی که خطر مرگ و میر را کاهش داده اند بسیار متفاوت است – که با توجه به این واقعیت که چهار کشور فوق الذکر فرهنگ غذایی بسیار متفاوتی ندارند ، تعجب آور نیست و محصولات کشاورزی. اما علی رغم این محدودیت ، این واقعیت همچنان باقی است که خوردن فلفل دلمه ای در دراز مدت نتایج بهتری نسبت به نخوردن آن دارد.

برای اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد لرزهای سبز بخوانید.

مقالات مربوط به سلامتی در Firstpost توسط myUpchar.com ، اولین و بزرگترین منبع هند برای اطلاعات پزشکی تأیید شده ، نوشته شده است. در myUpchar ، محققان و روزنامه نگاران با پزشکان همکاری می کنند تا اطلاعاتی در مورد همه چیز در مورد سلامتی به شما ارائه دهند.