مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

حسین خاکساری، رییس هیات استدلال شرکت پیستون ایران دارای اشاره به رکورد تاریخی تولید بیش از 5میلیون پیستون در 74 نوع در سال 1398 گفت: امروز دانش در شرکت، نهادینه می باشد و ما می توانیم بدون اتکا به کمپانی ها و متخصصین خارجی، مراحل بسیار پیچیده طراحی و رویه اندازی خطوط ایجاد را کلیدی مهندسین و پژوهشگران شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم. به هر هم اکنون علیرغم آن فراز و نشیبهایی که در روزگار انقلاب و جدا همکاری خارجیها رخ گرفت، این شرکت به فعالیتش ادامه داد، اما طی این سالها تا سال 72 هیچگونه طرح و توسعه و گسترش و یا این که سرمایهگذاری جدیدی در همین شرکت رخ نگرفت. حسین خاکساری رییس هیات دلیل کمپانی پیستون ایران درباره تولید، تحقیق و گسترش و صادرات اظهار کرد: پیستون ایران در سال 1352 در هنگامی که اولین جرقههای قطعه سازی در میهن رخ گرفت، دارای سرمایهگذاری مشترک یک گروه اهل ایران اهمیت شرکت ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و ایجاد خودش را در زمینه ساخت گونه های پیستونهای خودروهای دیزلی و بنزینی شروع کرد. پیستون جمهوری اسلامی ایران در سال 1372 درحالی که حیاتی مشکلات فراوانی روبرو بود، بر شالوده سیاستهای دولت وقت مبنی بر واگذاری به بخش خصوصی بوسیله مجموعه عظام خریداری شد. اهمیت وجود کل تحریمها و تمام فشارهایی که از جوانب مختلف، چه به حیث تغییرات نرخ ارز و چه به نظر مشکلاتی که به جهت بعضی از اسباب و اثاث یدکی مواجه شدیم، ما در سال 98 بالاترین رکورد تاریخ همین شرکت را داریم تصویب می کنیم و از مرز پنج میلیون عدد انشاءالله عبور می نماییم و این افزایش تیراژ در سالی دارد اتفاق میافتد که انتظارها کلیه این بود که صنایع ما کلیدی مشکلاتی که دارند، حیاتی کاهش تولید و مهم تعدیل نیروی انسانی مواجه شوند، ولی آفریدگار را شکر اصلی همت مدیران ارشد مجموعه، صاحبان سهام و همینطور مدیران کارشناس و فنی شرکت و کارمندان همین شرکت، امروز علاوه بر اینکه دچار همین بحرانها نشدیم، 5 میلیون عدد که در تاریخ این شرکت بینظیر و بیسابقه هست را رد میکنیم. 12 شرکت تیم قطعات ماشین عظام به این معنی که کمپانی های پیستون ایران، فرآوری و ساخت، پایاکلاچ، بنا پویش، استام صنعت، والاقطعه، پویان صنعت نهاد، صنایع طه، پایاذوب کاوه، تاراذوب، بنا سیم پویش و پایا ماشین نوین کلیدی بهره گیری از 6000 هزار نیروی انسانی خود و حدود 26 هزار نیروی انسانی تامین کنندگانش، سالانه از خروج حدود 350 میلیون دلار ارز از مرزو بوم جلوی گیری می کنند. زمان باز ماندن سوپاپ و مقدار باز شدن آن کلیدی میل سوپاپ و بادامک ها رئیس و کنترل می شود.در این مقاله قصد تحلیل پورت و پولیش سرسیلندر را داریم که به طور مستقیم بر راندمان موتور تاثیر می گذارد و مربوط به ترازو و افزایش سایز پورت های محل ورود و خروجی است.به طور بی آلایش بخواهیم تمجید نماییم پورت به این معنی که افزایش سایز ورودی ها و خروجی ها سرسیلندر به سیلندر میباشد و بحث پولیش مربوط به صیغل دادن مسیر ها میباشد که به جهت تسریع ورود و خروج دود و هوا انجام می شود و به تمام همین مراحل ها پورت و پولیش سرسیلندر و سوپاپ ها گفته میشود. پیستون همچنین کمک به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر میکند. در بسیاری موتورها از پیستون کف تخت استفاده می کنند البته صورت کف پیستون ممکن می باشد طبق مهم طرح موتور تغییر تحول کند. یعنی ما امروز صاحب و مالک یک کمپانی تماماً متکی به توانمندیهای داخلی، چه به نظر تکنولوژی، چه به حیث تعمیرات و چه به لحاظ دانش فنی و توسعه جنس هستیم که کاملا حساس دانش خود مجموعه که در کمپانی نهادینه شده، ایجاد و بسط را تعویض پیستون tu5 دنبال می کند. چرا که زیرساختهای ضروری چه به نظر برنامهریزی تامین مواد و چه به نظر نیروی انسانی و زیرساختهای تولیدی در شرکت آماده شده و انشاءالله ما در سال 1399 رکورد شش میلیون عدد پیستون را محقق می کنیم. پیستون ایران امروز مجموعا 650 نفر نیروی انسانی را به رخ درگیر به فعالیت کرده است. حجم سرمایهگذاری که امروزه در کمپانی پیستون کشور‌ایران به وسیله تیم عظام شکل گرفته، میتوانم بگویم که در کشور بینظیر است. البته اینبار کشور‌ایران خوردو قبل از ورود EC5 مدعی شده تا ۸۰ در صد قطعات موتور مستقر تولید میشود! قبل از سال 98 بیشترین رکوردی که در سال های قبلی کمپانی پیستون کشور‌ایران ثبت کرده، 4 میلیون عدد پیستون بوده. 26 سال سپس از واگذاری به گروه قطعات خودرو عظام که از گزاره تجربه های چیره خصوصی سازی در مملکت است. این موتور از جایی که نسبت به بقیه موتور های داخلی مستعد تر هست و فساد های کمتری دارد،خیلی بین تیونر های ایرانی دوستداشتنی شده است. جواب منفیه به این دلیل که همان طور که می دانید انتقال نیروی موتور به چرخ ها بصورت مستقیم وجود ندارد و دیفرانسیل و گیرباکس نیز در این در میان قرار دارا هستند . براساس گزارش هایی که خوانده ام، دست کم 150 هزار نفر در قطعهسازی تعدیل شدند، اما من اساسی افتخار به شما عرض می کنم که اساسی حمایت های آقای عباس ایروانی ریس گروه قطعات ماشین عظام، کمپانی پیستون کشور ایران در سال گذشته نهتنها نیروی انسانیاش را حفظ کرد، بلکه ما 100 نفر نیروی برنا از شهر تبریز جذب کردیم و خوشبختانه اینها امروز حیاتی طیب خاطر در این کمپانی مشغولند و کار میکنند.