مزایا و معایب قهوه گانودرما

آیا قهوه گانودرما ضرر دارد

 

قهوه گانودرما حاوی پودر قهوه فوری و پودر قارچ گانودرما می باشد. برخی از شرکت ها ممکن است مواد دیگری مانند شکر یا پودر سبزیجات را اضافه کنند.

برخی از طرفداران این نوشیدنی ادعا می کنند که قهوه حاوی گانودرما فواید زیادی برای سلامتی دارد. همچنین بسیاری از افرادی که می خواهند اعتیاد یا اعتیاد خود به کافئین را کاهش دهند از این نوشیدنی استفاده می کنند. اما باید بدانید که این ادعاها تبلیغاتی است و مبنای علمی محکمی ندارد

چرا مردم از قهوه حاوی گانودرما استفاده می کنند؟

طرفداران این نوشیدنی و البته فروشندگان ادعا می کنند که قهوه گانودرما می تواند سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، افزایش انرژی و کاهش خستگی، بهبود حافظه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش استرس، کاهش روند پیری و بهبود گردش خون را افزایش دهد. . . گانودرما به عنوان منبع غنی از آنتی اکسیدان ها نیز شناخته می شود.

عوارض قهوه گانودرما چیست؟

 

 

برخی تحقیقات همچنین نشان داده اند که قهوه به تنهایی ممکن است فوایدی داشته باشد. قهوه می تواند بیماری های مزمنی مانند دیابت و بیماری پارکینسون را درمان کند. از طرفی با افزایش فشار خون می تواند باعث بیماری های قلبی عروقی شود.

مضرات قهوه گانودرما

مصرف گانودرما می تواند عوارض جانبی قهوه گانودرما مانند حالت تهوع، خشکی گلو و خشکی بینی را به همراه داشته باشد. قبل از مصرف گانودرما باید با پزشک خود مشورت کنید. به خصوص اگر فشار خون بالا دارید یا از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین استفاده می کنید.

 

مصرف زیاد قهوه همچنین می تواند منجر به افزایش ضربان قلب، فشار خون بالا، تپش قلب به دلیل ضربان نامنظم قلب، ناراحتی معده، مشکلات خواب و اضطراب شود.

 

عوارض جانبی قهوه گانودرما

 

 

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد نحوه آسیب رساندن به این محصول وجود ندارد. اما قهوه گانودرما مضراتی دارد، مانند: خشکی گلو و بینی و حالت تهوع هنگام مصرف. اگر علاقه مند به امتحان قهوه گانودرما هستید، به خصوص اگر از داروهای فشار خون، رقیق کننده های خون، داروهای ضد پلاکت یا درمان سرطان استفاده می کنید، حتماً با پزشک خود در مورد عوارض جانبی قهوه گانودرما صحبت کنید.

 

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز

 

 

به یاد داشته باشید که دوزهای بالای کافئین می تواند ضربان قلب شما را افزایش داده و الگوهای خواب را مختل کند. همچنین معده را تحریک می کند و باعث برخی اختلالات روانی مانند اضطراب می شود. گفته می شود بسیاری از افراد پس از مصرف عوارض جانبی قهوه گانودرما موکا دچار هپاتیت شده اند. یکی از این محصولات گاندرما و عصاره بادام است. یکی دیگر از محصولاتی که باعث هپاتیت می شود پودر گاندرما یا لینگزی است. این پودر همچنین باعث ایجاد یک نوع شدید و کشنده هپاتیت می شود.

گزارش های دیگری در سایت آریو کالا نیز وجود دارد که می گوید باید هنگام خوردن این قارچ بسیار مراقب باشید زیرا قهوه گانودرما خطر مسمومیت دارد. علاوه بر این، مکمل های غذایی و گیاهی توسط سازمان جهانی غذا و دارو تایید نشده و توصیه نمی شود. زیرا آزمایشاتی که روی داروهای شیمیایی انجام می شود روی این مواد انجام نمی شود. در برخی موارد در محصولات تهیه شده با این قارچ از موادی استفاده می شود که روی برچسب آن ذکر نشده است که قهوه گانودرما عوارض مختلفی ایجاد می کند.