مرکز می گوید هرگز در مورد واکسیناسیون کل کشور صحبت نکرده است. یافته های اولیه پرونده چنای توقف دادرسی را ضروری نمی داند: ICMR

در همین حال ، آزمایشگاههای دکتر ردی ، از آغاز آزمایشات بالینی فاز 2/3 تطبیقی ​​برای واکسن COVID-19 روسیه Sputnik V در هند خبر داد.

در میان بحث های مداوم درباره هند کووید -19 استراتژی واکسن و برنامه های واکسیناسیون ، وزارت بهداشت و رفاه خانواده اتحادیه روز سه شنبه روشن کرد که دولت مرکزی “هرگز در مورد واکسیناسیون کل کشور صحبت نکرده است”.

وزیر بهداشت راجش بوشن این اظهارات را در میان جنجال بر سر نامزد واکسن Covieshield ، یک نسخه مجاز هند از واکسن دانشگاه آکسفورد-آسترازنکا ، که گفته می شود برخی واکنش های جانبی ایجاد کرده است ، از جمله شکست عصبی عصبی مجازی و اختلال در عملکردهای شناختی ، در چنای- داوطلب مستقر

وزارت بهداشت همچنین فرآیندهای مختلفی را که هر تولید کننده دارو باید به طور اجباری در هند دنبال کند ، بیان کرد و گفت که تمام داوطلبان واکسن قبل از آزمایشات از خطرات مطلع می شوند.

در همین حال ، ICMR گفت که یافته های اولیه در مورد “رویداد نامطلوب” که ادعا شده توسط داوطلب Covieshield در چنای متحمل شده است ، لزومی به توقف آزمایشات ندارد و وزارت بهداشت اظهار داشت که این به هیچ وجه بر جدول زمانی واکسن تأثیر نخواهد گذاشت

SII می گوید عوارض ناشی از واکسن Covieshield نیست

روز سه شنبه ، سازنده واکسن مستقر در پون ، سرم موسسه هند که در حال تولید نامزد واکسن Covieshield است ، گفت عارضه ای که شرکت کننده آزمایش در چنای متحمل شد ، تأسف آور است ، اما “به هیچ وجه توسط واکسن ایجاد نمی شود”.

همچنین گفته شد که برای محافظت از اعتبار شرکت به شخص داوطلب اخطار قانونی ارسال شده است.

سرم گفت: “با در نظر گرفتن پیچیدگی ها و نام های غلط موجود در مورد واکسیناسیون و ایمن سازی ، اخطار قانونی (برای داوطلب) ارسال شد تا از شهرت شرکتی که به طور ناعادلانه سوigned استفاده می شود ، محافظت کند.”

در یک وبلاگ ، این شرکت ادعا کرد که گفته است تمام مراحل و رهنمودهای نظارتی و اخلاقی لازم با دقت و سختگیری دنبال می شود.

“مقامات مربوطه مطلع شدند و بازپرس اصلی ، DSMB و کمیته اخلاق به طور مستقل آن را به عنوان یک مسئله غیر مرتبط با آزمایش واکسن پاک و حساب کردند. پست آن ، ما همه گزارشات و داده های مربوط به حادثه را به DCGI ارسال کردیم ( كنترل كننده دارو در هند). فقط بعد از پاك كردن تمام مراحل مورد نياز است كه آزمايشات را ادامه داديم.

داوطلب چنای در یک اعلامیه قانونی به SII ، و دیگران ، جبران 5 کرور روپیه کرده بود و همچنین متوقف کردن دادگاه بود. SII ، با این حال ، اتهامات را به عنوان “سوicious نیت و سو m تصور” رد کرده و پیشتر گفته بود که خسارت بیش از 100 کرور را جبران خواهد کرد.

تولید کننده واکسن مستقر در پون همچنین سعی کرد اطمینان حاصل کند که واکسن برای استفاده گسترده منتشر نمی شود مگر اینکه ایمنی زایی و ایمنی آن ثابت شود.

موارد هند به 94.62 لک می رسد

در روز سه شنبه ، هند ویروس کرونا وزارت بهداشت در به روزرسانی صبح خود اعلام کرد که تعداد موارد با 31،118 عفونت جدید به 94،62،809 افزایش یافته است ، در حالی که پس از گزارش 482 کشته بیشتر تعداد تلفات به 1،37،621 افزایش یافته است.

تعداد افرادی که از این بیماری بهبود یافته اند به 88،89،585 رسیده و نرخ بهبود ملی را به 93.94 درصد رسانده است. کووید -19 داده های به روز شده در 8 صبح نشان داد که میزان مرگ و میر در موارد 1.45 درصد است.

در 4،35،603 ، موارد فعال برای 21مین روز متوالی زیر پنج لک باقی مانده و در حال حاضر 4.60٪ از کل پرونده های قضایی را تشکیل می دهد. وزارت گفت ، کاهش خالص 11349 مورد در کل موارد فعال در 24 ساعت ثبت شده است.

بوشان گفت که ماهاراشترا ، کارناتاکا ، کرالا ، آندرا پرادش و بنگال غربی پنج ایالت برتر را که بین 1 نوامبر تا 1 دسامبر در موارد فعال کاهش یافته نشان داده اند ، در حالی که پنجاب ، هیماچال پرادش ، مادیا پرادش ، هاریانا و راجستان پنج کشور برتر هستند ایالات که افزایش موارد فعال را در همان مدت ثبت کرده اند.

بوشن همچنین گفت که در هفت روز گذشته ، 211 مورد در هر میلیون نفر جمعیت و دو مورد مرگ در هر میلیون نفر در هند ثبت شده است.

“بیش از 14.13 کرور کووید -19 آزمایشات انجام شده است و میزان مثبت تجمعی از 7.15 درصد در 11 نوامبر به 6.69 درصد در اول دسامبر کاهش یافته است. “

“به طور متوسط ​​10،55،386 کووید -19 آزمایشات روزانه انجام می شد و به طور متوسط ​​روزانه 43152 مورد جدید در ماه نوامبر گزارش می شد “.

نوامبر گزارش کاهش 30 درصدی مرگ و میر ، موارد جدید

براساس PTI ، طبق گزارش خبرگزاری ، نوامبر بیش از 30 درصد در مرگ و میر و موارد جدید در مقایسه با ماه اکتبر کاهش یافته است PTI.

در کل 12،78،727 مورد در ماه نوامبر گزارش شده است که از 18،71،498 در ماه اکتبر کاهش یافته است ، که حدود 13.51 درصد از کل موارد عفونت ویروسی گزارش شده در کشور تاکنون گزارش شده است.

در ماه گذشته نیز 15510 نفر جان خود را به دلیل بیماری از دست داده اند که حدود 11.27 درصد از کل 1،37،621 مرگ ثبت شده تاکنون است.

آزمایشات Sputnik V در هند در حال انجام است

در تحولی دیگر در جلوی واکسن ، دکتر ردی آزمایشگاه ها با مسئولیت محدود و صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) از آغاز آزمایشات بالینی فاز 2/3 تطبیقی ​​برای کووید -19 واکسن Sputnik V در هند پس از دریافت ترخیص لازم از آزمایشگاه داروهای مرکزی ، کسائولی در هیماچال پرادش.

این دارو ساز هندی در گزارشی اعلام کرد که این یک مطالعه کنترل شده چندمرکز و تصادفی خواهد بود که شامل یک مطالعه ایمنی و ایمنی زایی است.

آزمایشات بالینی توسط JSS Medical Research به عنوان یک شریک تحقیق بالینی انجام می شود. علاوه بر این ، دکتر ردی با شورای کمک به تحقیقات صنعت بیوتکنولوژی (BIRAC) ، بخش بیوتکنولوژی برای پشتیبانی مشاوره و استفاده از مراکز آزمایش بالینی BIRAC برای واکسن ، همکاری کرده است.

در سپتامبر 2020 ، دکتر ردی و RDIF برای انجام آزمایشات بالینی واکسن Sputnik V و حقوق توزیع 100 میلیون دوز اول در هند با یکدیگر مشارکت کردند.

اخیراً ، RDIF دومین تجزیه و تحلیل موقت داده های کارآزمایی بالینی را اعلام کرد که 91.4 درصد اثر بخشی واکسن را در روز 28 پس از اولین دوز و اثر واکسن را بیش از 95 درصد 42 روز پس از دوز اول را نشان داد. در حال حاضر ، 40000 داوطلب در فاز III آزمایشات بالینی Sputnik V شرکت می کنند ، که از این تعداد بیش از 22000 با دوز اول و بیش از 19000 با دوز اول و دوم واکسن ، واکسینه شده اند.

دبیر هیئت دولت توافق نامه های واکسن را بررسی می کند

همچنین در روز سه شنبه ، راجیو گائوبا ، وزیر هیئت دولت ، اقدامات لازم برای رواج واکسن را پس از در دسترس قرار گرفتن در اختیار مقامات ارشد دولت ها بررسی کرد و از آنها خواست پایگاه داده ای از افرادی مانند کارکنان بهداشتی که واکسن را در مراحل اولیه دریافت می کنند ، تهیه کنند PTI به نقل از مقامات.

در این جلسه دبیران ارشد ، دبیران بهداشت و سایر مقامات ارشد ایالت ها و UT حضور داشتند.

دولت مرکزی تدابیری را برای توزیع سریع و م ofثر در نظر گرفته است ویروس کرونا وقتی واکسن در دسترس قرار گرفت.

تخمین زده می شود یک کرور خط مقدم بهداشت و درمان اولین دوز را دریافت کنند کووید -19 واکسن هر زمان که در دسترس باشد ، با حدود 92 درصد بیمارستان های دولتی و 55 درصد بیمارستان های خصوصی در تمام ایالت ها و سرزمین های اتحادیه ، داده هایی را برای شناسایی کارگران ارائه می دهد.

دولت همچنین خواستار یک جلسه همه جانبه برای بحث در مورد آن شده است کووید -19 وضعیت همه گیر در 4 دسامبر که به ریاست مودی اداره خواهد شد. همچنین در این جلسه پیش بینی می شود موضوع واکسیناسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

قیمت کیت تست ماده ای دولتی: وزارت بهداشت

روز سه شنبه ، بوشان ، وزیر بهداشت همچنین گفت که دولت مرکزی هفته گذشته دستورالعمل های كتبی را به ایالات و سرزمین های اتحادیه صادر كرده است تا گروه های متخصص برای مطالعه بازار و تعیین نرخ کووید -19 تست ها

راجش بوشان ، وزیر بهداشت ، همچنین گفت که تصمیم گیری در مورد میزان آزمایشات تحت نظارت مرکز نیست و یک امر دولتی است.

“با این حال ، مرکز هر از چندگاهی در مورد تصمیم گیری در مورد میزان آزمایش ها به روشی منطقی و شفاف به ایالت ها و UT توصیه هایی می کند.”

در همین حال ، دکتر بالام بهارگاوا ، مدیرکل ICMR گفت که با افزایش تولید کیت توسط تولید کنندگان بومی ، قیمت کووید -19 کیت های آزمایش “به طرز چشمگیری کاهش یافته” و برای کیت های RT-PCR 75 روپیه و برای کیت های RNA 37 روپیه است.

وی گفت: “هند صادرات کیت ها را آغاز کرده و تقاضا بسیار کمتر از میزان عرضه است ، بنابراین قیمت کاهش یافته است.”

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.