مدرنا می گوید واکسن COVID-19 94.5٪ م effectiveثر است ، کوواکسین وارد آزمایشات فاز 3 می شود. تعداد هند 88.45 لک است

در همین حال ، در حالی که پایتخت ملی با موج سوم موارد ویروس کرونا مواجه است ، حدود 75 پزشک و 250 پیراپزشکی از نیروهای شبه نظامی مرکزی از مناطق مختلف کشور به دهلی رفتند تا نیروی کار مراقبت های بهداشتی را تقویت کنند.

خبرهای خوب بیشتر در مورد احتمال کووید -19 این واکسن روز دوشنبه با غول بیوتکنولوژی Moderna منتشر شد و اعلام کرد که نامزد واکسن آن 94.5 درصد موثر است.

این ، فقط یک هفته پس از تولید کاندید واکسن توسط Pfizer و BioNTech ، نتایج مشابهی را نیز در جلوگیری از عفونت در داوطلبان نشان داد.

در جبهه داخلی ، Bharat Biotech آزمایشات فاز 3 خود را آغاز کرد کووید -19 واکسن ‘Covaxin’ در روز دوشنبه. ماه گذشته ، سازنده واکسن گفت که آنالیز موقت آزمایشات فاز 1 و 2 را با موفقیت به پایان رسانده و آزمایشات فاز III را برای 26000 شرکت کننده آغاز کرده است.

کوواکسین توسط بهارات Biotech با همکاری ICMR و موسسه ملی ویروس شناسی (NIV) در حال تولید است.

در همین حال ، حدود 75 پزشک و 250 پیراپزشکی از نیروهای شبه نظامی مرکزی از مناطق مختلف کشور به دهلی رفتند تا نیروی کار مراقبت های بهداشتی را تقویت کنند زیرا پایتخت ملی با موج سوم ویروس کرونا موارد

این ، یک روز پس از آنکه آمیت شاه ، وزیر داخلی اتحادیه ، یک جلسه بررسی در مورد آن برگزار کرد کووید -19 وضعیت در پایتخت ملی و صدور 11 دستورالعمل برای مقابله با این موج.

در سرتاسر کشور آمار و ارقام روز دوشنبه به شرح زیر است: 30548 مورد جدید گزارش شده کل پرونده را به 88،45،1277 نفر رساند ، در حالی که تلفات با 435 مورد کشته جدید به 1،30،070 رسید ، اطلاعات به روز شده در 8 صبح نشان داد.

علاوه بر این ، وزارت بهداشت اتحادیه گفت که روند ثبت نام روزانه هند بیشتر است کووید -19 بهبودی نسبت به عفونت برای چهل و چهارمین روز متوالی در روز دوشنبه ادامه داشت ، زیرا 43851 بیمار در یک دوره 24 ساعته بهبود یافتند.

“این به معنای کاهش خالص 13303 فعال است کووید -19 بار پرونده ای که اکنون 4،65،478 است و 5.26 درصد از کل موارد را تشکیل می دهد.

وزارتخانه گفت: “موارد جدید روزانه به تعداد 30548 فقره تاریخی است که با توجه به اینکه بسیاری از کشورها در اروپا و آمریکا در حال افزایش مداوم افزایش موارد جدید هستند ، اهمیت زیادی پیدا می کند.” وزارت بهداشت افزود ، میزان بهبودی به 93.27 درصد افزایش یافت زیرا کل موارد بهبود یافته به 82،49،579 رسیده است.

مانیش تواری ، نماینده کنگره و وزیر اسبق اتحادیه ، آزمایش مثبت داشت کووید -19 در روز دوشنبه.

کووید -19 نامزد واکسن 94.5٪ موثر است: Moderna

Moderna مستقر در ماساچوست روز دوشنبه گفت كه م independentسسه نظارت بر ايمني داده هاي مسسه ملي بهداشت مستقر در م Massachusettsسسه ملي سلامت (DSMB) براي مطالعه مرحله 3 بر روي كانديد واكسن “mRNA-1273” ، اين واكسن را تاثير 94.5 درصد نشان داد.

“این یک لحظه اساسی در توسعه ما است کووید -19 کاندید واکسن. از اوایل ژانویه ، ما این ویروس را دنبال کرده ایم تا از هرچه بیشتر مردم در سراسر جهان محافظت کنیم. در کل ، ما می دانیم که هر روز مهم است. این تجزیه و تحلیل مثبت موقت حاصل از مطالعه فاز 3 ما اولین اعتبار بالینی را به ما داده است که واکسن ما می تواند از آن جلوگیری کند کووید -19 بیماری ، از جمله بیماری شدید ، “گفت استفان بانسل ، مدیر ارشد اجرایی Moderna.

بر اساس این داده های ایمنی و کارآیی موقت ، Moderna قصد دارد در هفته های آینده برای مجوز استفاده اضطراری (EUA) با سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ارسال کند و پیش بینی می کند EUA با داده های نهایی ایمنی و اثربخشی (با مدت زمان متوسط ​​2 ماه)

Moderna همچنین قصد دارد درخواست های مربوط به مجوزها را به آژانس های نظارتی جهانی ارسال کند.

بنسل گفت كه این شركت منتظر مراحل عطف بعدی ارسال مجوز استفاده اضطراری در ایالات متحده و پرونده های نظارتی در كشورهای سراسر جهان است ، “در حالی كه ما همچنان به جمع آوری داده های مربوط به ایمنی و اثر بخشی واكسن در مطالعه COVE ادامه می دهیم. ما متعهد و متعهد هستیم که وظیفه خود را برای کمک به پایان دادن به کار کنیم کووید -19 پاندمی.

تا پایان سال 2020 ، این شرکت انتظار دارد تقریباً 20 میلیون دوز mRNA-1273 آماده حمل در ایالات متحده داشته باشد. این شرکت همچنان در مسیر تولید 500 میلیون تا 1 میلیارد دوز جهانی در سال 2021 است.

اعلامیه های مربوط به واکسن ها و در دسترس بودن بالقوه آنها برای استفاده در میان مردم عادی در هفته ها و ماه های آینده ، امیدواری میلیون ها نفر در سراسر جهان را در سالی که شاهد آن بوده ایم کووید -19 زندگی همه جانبه و اقتصادی ویران شده و هنوز هیچ نشانه ای از کاهش ندارد.

تا کنون ویروس کرونا بیش از 54 میلیون نفر در سراسر جهان را آلوده کرده و بیش از 1.3 میلیون نفر را نیز کشته است حتی در حالی که دولتها قفل محکم و محدودیتهایی را برای کند کردن گسترش ویروس منشا آن در شهر ووهان چین اعمال کردند.

موج دوم عفونت ها اقتصاد را به خطر انداخته و زندگی را دوباره تحت تأثیر قرار می دهد زیرا کشورها به تدریج شروع به کاهش محدودیت ها و گشودن می کنند.

مرکز کارکنان بهداشت و درمان را در دهلی مستقر می کند

هفتاد و پنج پزشک و 250 پیراپزشکی برای رسیدگی به امور پزشکی به دهلیزان ملحق می شوند کووید -19 بیماران در اسرع وقت ، PTI گزارش شده

پزشکان و پیراپزشکان نیروهای شبه نظامی از آسام و تامیل نادو علاوه بر گجرات ، مادیا پرادش ، اوتاراخند ، راجستان در حال آمدن هستند.

بعلاوه ، توافقاتی برای افزایش تعداد بسترهای اکسیژن با تقویت چتارپور 10،000 تختخوابی در نظر گرفته شده است کووید -19 مرکز مراقبت ، همانطور که در یک جلسه سطح بالا به ریاست شاه در روز یکشنبه تصمیم گرفته شد.

در حال حاضر ، مقامات گفتند ، 10 درصد از تخت های مرکز مراقبت از سردار پاتل COVID از اکسیژن پشتیبانی می شود و به آن مرکز مراقبت های بهداشتی اختصاصی COVID (DCHC) گفته می شود.

این مرکز روز یکشنبه تعداد زیادی مرحله از جمله در دسترس قرار دادن 300 تخت اضافی ICU ، دو برابر تعداد آزمایشات روزانه PCR و نظرسنجی خانه به خانه در کل پایتخت ملی را اعلام کرد.

برخی از بیمارستان های زیر مجموعه شرکت های شهری دهلی برای مقابله با کمبود نیروی انسانی به سرمایه اختصاصی تبدیل می شوند.

در همین حال ، وزیر بهداشت دهلی Satyendar Jain احتمال تحمیل مجدد قفل را رد کرد زیرا این شهر با سومین بار مواجه شد کووید -19 موج. وی افزود موج “اوج” گرفته بود.

وی در گفتگو با خبرنگاران گفت که نمی توان از طریق قفل کردن ویروس را مهار کرد و مردم باید از ماسک صورت خود را محافظت کنند. دهلی شاهد جهش در ویروس کرونا این موارد از 28 اکتبر بود که افزایش روزانه برای اولین بار 5،000 مارک را شکست و روز چهارشنبه از مرز 8،000 عبور کرد.

جین در پاسخ به این س whetherال که آیا قفل در دهلی دوباره اعمال می شود ، گفت: “فرصتی نیست.” وی گفت: “می توانم به شما بگویم که اوج موج سوم از بین رفته است.”

“میزان مثبت بودن شاخص اصلی در ارزیابی است کووید -19 و باید در طی یک هفته مشاهده می شد. اوج اول در ژوئن بود ، زمانی که تقریباً 37 درصد ایستاد ، در سپتامبر که موج دوم اتفاق افتاد ، 12-13 درصد بود و در موج سوم ، در بالاترین حد بود ، در 15 درصد چند روز پیش و سپس افتادن دیروز نیز حدود 15 درصد بود. بنابراین ، می توانم بگویم ، قله از بین رفته است. “

واکسن برای جلوگیری از همه گیری کافی نیست ، WHO می گوید

رئیس سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت که یک واکسن به خودی خود جلوی این واکسن را نمی گیرد ویروس کرونا پاندمی.

این همه گیری ماه ها پس از شیوع آن بیداد می کند و عفونت ها از 54 میلیون نفر گذشته و بیش از 1.3 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

مدیر کل تدروس آدانوم غبرایسوس گفت: “یک واکسن مکمل ابزارهای دیگر ما است ، نه جایگزین آنها.” “یک واکسن به خودی خود پایان دهنده همه گیری نیست.”

آمار سازمان جهانی بهداشت برای روز شنبه 660905 مورد را نشان داد ویروس کرونا موارد به آژانس بهداشتی سازمان ملل گزارش شد و یک علامت جدید برای آب زیاد تعیین کرد.

این تعداد و 645،410 ثبت شده در روز جمعه ، از رکورد قبلی روزانه یعنی 614،013 ثبت شده در 7 نوامبر پیشی گرفت.

تدروس گفت كه در ابتدا تأمین واكسن محدود خواهد شد و “كاركنان بهداشت ، افراد مسن و سایر جمعیت های در معرض خطر اولویت قرار می گیرند. امیدوارم كه این تعداد مرگ و میر را كاهش داده و سیستم های بهداشتی را قادر به كنار آمدن كند.”

اما وی هشدار داد: “این ویروس هنوز فضای زیادی برای جابجایی خواهد داشت. نظارت باید ادامه یابد ، مردم هنوز باید مورد آزمایش ، جداسازی و مراقبت قرار بگیرند ، تماس ها همچنان باید ردیابی شوند … و افراد هنوز هم باید مراقبت شود. “

بوریس جانسون در انزوا باقی مانده است

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون روز دوشنبه گفت که پس از تماس با نماینده ای که بعداً برای وی مثبت شد ، در 10 داونینگ استریت در لندن در انزوای خود باقی مانده احساس خوبی دارد. کووید -19 .

در یک پیام ویدیویی منتشر شده در توییتر ، جانسون 56 ساله – که پس از آزمایش مثبت برای سه شب در بیمارستان مراقبت های ویژه (ICU) در بیمارستان سنت توماس گذرانده بود ویروس کرونا در آوریل – گفت که اکنون باید از قوانین پیروی کند اما تأکید کرد که به کار خود در خانه ادامه خواهد داد و از طریق ارتباطات الکترونیکی با ملت صحبت خواهد کرد.

وی گفت که این واقعیت که توسط سرویس بهداشت ملی (NHS) برای منزوی شدن با وی تماس گرفته شده بود ، علامت کار سیستم به خوبی بود.

“خبر خوب این است که آزمایش و ردیابی NHS با کارآیی بیشتری کار می کند. خبر بد این است که آنها مرا محکوم کردند و من مجبور شدم خودم را منزوی کنم زیرا کسی که چند روز پیش با او در تماس بودم COVID ایجاد کرده است. این مهم نیست که ما فاصله بین اجتماعی را انجام می دادیم ، مهم نیست که من احساس خوبی داشته ام و به بیماری مبتلا شده ام و با آنتی بادی می ترکم. ما باید شیوع بیماری را قطع کنیم و یکی از راه ها خود این است -منزوی کردن ، “جانسون گفت.

جزئیات دولتی

دهلی بیشترین میزان بهبودی را به دلیل بهبود یافتن 7606 مورد تأیید شده مشاهده کرد. کرالا روزانه 6،684 بازیابی را ثبت کرد در حالی که بنگال غربی و متعاقب آن گزارش 4،480 بهبودی جدید را ثبت کرد. بیش از 76 درصد موارد جدید از 10 ایالت و UT گزارش شده است.

کرالا 4581 مورد جدید را ثبت کرده است. دهلی که طی چند روز گذشته شاهد افزایش موارد جدید بوده است ، فقط یک روز 3235 مورد جدید را در روز یکشنبه گزارش کرد و بنگال غربی که 3،053 مورد جدید را گزارش کرد از نزدیک دنبال شد.

78.85 درصد از 435 مرگ و میر جدید در 10 ایالت و UT متمرکز شده است.

حدود یک پنجم ، 21.84 درصد از موارد مرگ و میر جدید گزارش شده مربوط به دهلی است که 95 مورد مرگ را سبقت گرفت و از ماهاراشترا سبقت گرفت. وزارت بهداشت اعلام کرد که ماهاراشترا 60 کشته گزارش داده است که 13.79 درصد موارد کشته شده است.

وزارت گفت: چهارده ایالت و UT در هر میلیون مرگ بالاتر از میانگین کشوری 94 و 13 ایالت دارند و UT دارای مرگ و میر در موارد بالاتر از میانگین ملی است.

با ورودی های آژانس ها